En dan ga je lekker op de camping in Terneuzen staan?quote:
Denk het nietquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan ga je lekker op de camping in Terneuzen staan?
Spannende plannen of vooral relaxen?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 10 april 2026 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spannende plannen of vooral relaxen?
Helemaal goed toch ookquote:
Nee dacht ik ook alquote:Op vrijdag 10 april 2026 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemist... volgens mij is het seizoen nog niet eens begonnen
Owquote:
Moet jij hier in de regio niet ook terroristje spelen?quote:
Waar dan?, ik kan altijd nog op de trein stappenquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij hier in de regio niet ook terroristje spelen?
De hele regio zit vol met van die terroristen op reesfiets dit weekendquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar dan?, ik kan altijd nog op de trein stappen
quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hele regio zit vol met van die terroristen op reesfiets dit weekend
En volgend weekend zal wel weer echt erg worden
Geen Amstel Gold Race voor jou dus?quote:
Wel leuk gebied om te fietsen hoor maar dat is best pittig.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen Amstel Gold Race voor jou dus?
Jij doet dat toch wel even?quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel leuk gebied om te fietsen hoor maar dat is best pittig.
Nee dus
Ik heb nergens last van als ik daar kijk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:27 schreef D. het volgende:
Marktplaats heeft storing
Wilde ik kijken of meer mensen er hier last van hebben, heeft de search ook storing
Ik heb ook nergens last van maar ik kijk er dan ook nooitquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van als ik daar kijk.
Oke, dat was ik ook net niet aan het doenquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt geen nieuwe advertenties meer plaatsen
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Oke, dat was ik ook net niet aan het doen
De search van Marktplaats werkt welquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:27 schreef D. het volgende:
Marktplaats heeft storing
Wilde ik kijken of meer mensen er hier last van hebben, heeft de search ook storing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |