Ober, schuif Choco’s portie maar op mijn bordquote:Op donderdag 9 april 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paar keer bekeken nu maar het lijkt wel een ruggegraat, dat vlees. Ik zie iig botten erin.![]()
Of moet het een slang voorstellen, hoe dan ook, dat vlees zou ik niet eten iig.
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paar keer bekeken nu maar het lijkt wel een ruggegraat, dat vlees. Ik zie iig botten erin.![]()
Of moet het een slang voorstellen, hoe dan ook, dat vlees zou ik niet eten iig.
Helemaal prima, zolang ik het maar niet hoef te eten, wat iemand anders naast mij eet maakt gelukkig niets uit voor mij.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ober, schuif Choco’s portie maar op mijn bord
Vlees is dan nog niet zo erg maar ik heb echt het idee dat het een soort wervels zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is lekker en echt niet bijzonder vlees ofzo.
Ging over curry, zoek maar door wat het is
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Nog een keer naar het plaatje gekeken, zou ook nog een soort worst kunnen zijn die in stukjes is gesneden, volgens mij gaat het er na het bakken dan ook zo uitzien, door het velletje eromheen.
Is het echt zo moeilijk?quote:
Wat dacht je van een currywurst?quote:
Oeh, worst, zei ik net toch ook nog. Alleen geen currywurst en ja ja, ha ha adam curry, curry avond, bij mij valt ie nu dus pas.quote:
Intussen heb ik het allang opquote:Op donderdag 9 april 2026 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
Potverdikkeme, als je het niet gezegd had, had ik het ook niet zelf ontdekt vermoed ik.
Hier had je even mee bezig kunnen zijn geweest jaquote:Op donderdag 9 april 2026 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
Potverdikkeme, als je het niet gezegd had, had ik het ook niet zelf ontdekt vermoed ik.
Waarschijnlijk had ik het gewoon in een laatje in mijn hoofd gepleurd en er niet meer over nagedacht tot ik er weer aan herinnerd zou worden.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier had je even mee bezig kunnen zijn geweest ja
Zal vol zijn in die laatjesquote:Op donderdag 9 april 2026 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ik het gewoon in een laatje in mijn hoofd gepleurd en er niet meer over nagedacht tot ik er weer aan herinnerd zou worden.
Waarom verbaast mij dat niet.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet.
Ik zou er toch eens in gaan zoeken.quote:
Af en toe zoek ik maar meestal pleuren laatjes ongevraagd open.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er toch eens in gaan zoeken.Al was het alleen maar voor het Indiana Jones gevoel.
Je moet ze ook niet opruimen ofzo, lekker laten verstoffen.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Af en toe zoek ik maar meestal pleuren laatjes ongevraagd open.
Volgens mij heb ik geen laatjes waarbij ik een Indiana Jones gevoel kan krijgen.
Lol, ik zou de meeste gewoon willen verwijderen. Laten verstoffen lukt met sommige.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet opruimen ofzo, lekker laten verstoffen.
Verwijderen, daar is mijn parkiet ook goed in.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik zou de meeste gewoon willen verwijderen. Laten verstoffen lukt met sommige.
Currywurstquote:Op donderdag 9 april 2026 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, worst, zei ik net toch ook nog. Alleen geen currywurst en ja ja, ha ha adam curry, curry avond, bij mij valt ie nu dus pas.geef maar een paracetamolletje want doet nog meer pijn dan bij FF.
Deze koning hequote:
Rare vogel.quote:
Goedemorgen Chufi. Had je gezien dat er iemand flink op de hoorns ging in Pamplona ?quote:
Nee dat heb ik gemist... volgens mij is het seizoen nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 10 april 2026 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Chufi. Had je gezien dat er iemand flink op de hoorns ging in Pamplona ?
Zie ik net ook.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemist... volgens mij is het seizoen nog niet eens begonnen
Waar zijn de pootjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |