abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2026 @ 17:32:35 #301
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220549317
Dicht! Friendzoned!
  Moderator / Colorchick vrijdag 10 april 2026 @ 17:39:49 #302
382129 crew  Donna
pi_220549375
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kan toch prima allebei zijn? Ik ga niet uit eten in dezelfde kleding als waarin ik de tuin heb gedaan of het huis geschilderd. Het zou geen zak uit moeten maken. Al mag je iets natuurlijk gewoon oerlelijk vinden.
Dat lijkt me logisch dat je dan andere kleding draagt tijdens het klussen, maar daar gaat het toch ook niet over? Dit 'rijke' zakenman type van die plaatjes is gewoon echt mijn type niet. Doe mij maar jeans en een shirt (geen poloshirts, geen overhemden), gewoon een shirt. Gewoon blue collar, stoer.
In mijn ogen stoer dan he. Smaken verschillen. 😊
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 21:05:59 #303
441859 crew  Lenny77
pi_220551147
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zoiets heb k misschien wel eens gezegd. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een vrouw hoerig heb genoemd als ze wel sex voor het huweljk heeft.
[..]
Waar Qarrad hiernaar refereert, is dat ik een keer een uitspraak deed dat de enige vrijheid die vrouwen in Iran onder de shah hadden die ze in de Islamitische Republiek niet hebben, de vrijheid om zich als een hoer te kleden is. Maar daarmee heb ik nooit bedoeld dat als een vrouw zich niet helemaal kleedt volgens de normen van de ayatollah's, ze dan gelijk een hoer zou zijn of als een hoer gekleed zou gaan.
Nee, dat heb je niet misschien wel eens gezegd, dat heb je woord voor woord letterlijk gezegd, een paar dagen geleden.

En in je tweede deel zeg je eigenlijk wel dat iemand die niet onder de normen van de ayatollah's gekleed is, zich wel kleed als een hoer :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')