quote:Op woensdag 8 april 2026 03:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader, na 3 vriendinnen die van les afgingen was hij er een beetje klaar mee.
Maar toen ik 19 was heb ik in de Bijmer gewoond.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:51 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]![]()
Is weer eens wat anders dan in Rotterdam opgroeien.
Da’s minder. M’n broer heeft er een aantal jaren gewoon. 1990-1998 of zo. Als tiener kwam ik er regelmatig. Vond het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar toen ik 19 was heb ik in de Bijmer gewoond.
Momentje.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:57 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Da’s minder. M’n broer heeft er een aantal jaren gewoon. 1990-1998 of zo. Als tiener kwam ik er regelmatig. Vond het verschrikkelijk.
Kneppelweg. Aan de andere kant van weg vond de Bijlmerramp plaats.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ik woonde in Grunder. Vlakbij Ganzenhoef de metro En Kraaiennest.
En jou broertje ?
Toeval, daar heb ik ook nog gewoond.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kneppelweg. Aan de andere kant van weg vond de Bijlmerramp plaats.
Ik liep daar wel met mij n tas vol zooi door die buurt.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:12 schreef DerRabbit het volgende:
Angst is een emotie die je kunt negeren.
Remmen is ook angst, daarom "geweun gas geven wah toch jonguh" aldus Maxicosie Verstappius
Het is niet per se dat ik daar bang was, maar vond het sfeertje niet prettig.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toeval, daar heb ik ook nog gewoond.
Een vriend van me ook totaal niet. Ik heb dat nooitt zo ervaren. Dom Fries Jongetje op avontuur.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Het is niet per se dat ik daar bang was, maar vond het sfeertje niet prettig.
Allemaal gasten met een grote bek en een Amsterdams accent. Echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me ook totaal niet. Ik heb dat nooitt zo ervaren. Dom Fries Jongetje op avontuur.
Bij parkzicht toch problemen gehad?quote:Op woensdag 8 april 2026 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ooit in de Energihal werdt iemand boos omdat hij dacht dat ik uit Amsterdam kwam. Toen ik Fries ging praten was het opeens helemaal prima.
Ik hou de wacht wel. Ochtendploeg zal zo ook wel komen met hun Koffie geleuter.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:31 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Allemaal gasten met een grote bek en een Amsterdams accent. Echt verschrikkelijk.
Ik ga pitten, ouwe. Pil is al lang keihard ingekickt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |