Je kan dit gewoon op X bekijken.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oeps! Adblocker gedetecteerd
Laat eerst maar eens voetbal zien op het openbare net.
Bald heads nothing can stop us raaaquote:Op woensdag 8 april 2026 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Nu is het rust en gaat Arne in de kleedkamer zeggen cum on y'all get yar fookin' shait togedder lads
Klik op 'lees meer op X'quote:Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Krijg ik een doorverwijzing naar Ziggo.
Deze link gebruiken, klikken, en kijken!quote:Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet op het filmpje klikken maar erboven, ga je gewoon naar X.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
'The media could not be played'quote:Op woensdag 8 april 2026 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze link gebruiken, klikken, en kijken!
https://x.com/ZS_Voetbal/(...)robleem-2025-26.html
Tuut tuut tuut tuutquote:Op woensdag 8 april 2026 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die moslim motte we nie. @:de_boswachter
Namen ze in het Midden-Oosten maar eens een biertje.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien doet een drankje met alcohol hem goed
Misschien kunnen ze vanuit Dubai wat Russische hoeren sturenquote:Op woensdag 8 april 2026 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Namen ze in het Midden-Oosten maar eens een biertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |