Ik ben heeeel benieuwd hoe ze dat willen doen ... vertelquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dit gaat pas eindigen als Iran Trump afmaakt.
Ik zit niet bij hun kabinetsvergaderingen of de besprekingen van hun geheime diensten. Waarom zou ik daar wat van af weten?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben heeeel benieuwd hoe ze dat willen doen ... vertel
Complete wartaal.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zit niet bij hun kabinetsvergaderingen of de besprekingen wan hun geheime diensten. Waarom zou ik daar wat van af weten?
Maar Trump moet en zal winnen, door de andere partij maximaal te vernederen. Zeker nu ze hem al heel vaak voor schut hebben gezet. Dus als ze niet op hun handen en voetjes zijn voeten komen kussen, moeten ze er allemaal aan. En dat gaat Iran niet doen.
Sure, dat gaan we allemaal doen hoor trol kabouter.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het regime in Teheran sturen we bloemen, kinderen, chocolaatjes en lekkere kopjes thee of wat?
A.u.b. niet; geen culinaire praat hier.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben heeeel benieuwd hoe ze dat willen doen ... vertel
Israel wel, alleen die bejaarde extremistische gek die dat land in een houdgreep houdt niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:04 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, alle stroop op een stokje met een bromvlieg, Israël zal niet rusten voordat het regime in Teheran verdwenen is en het nucleaire materiaal uit de handen van terroristen.
Nou ja, misschien stijgen ze toch nog een plekje in de Top 10 van het World Happiness Report.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:04 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, alle stroop op een stokje met een bromvlieg, Israël zal niet rusten voordat het regime in Teheran verdwenen is en het nucleaire materiaal uit de handen van terroristen.
Wat fijn!quote:Op woensdag 8 april 2026 00:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deal zo goed als done volgens mij. Bitcoin en (after)market gaan al omhoog.
Wat dan? hetzelfde doen?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:10 schreef UitStraling het volgende:
Historisch toch wel, hoe het harde bluffen en blaffen van Trump zelfs de meest extremistische gekken aan het wankelen en doodsbang krijgt, ik hoop dat de wereld en vooral Europa een beetje opgelet hebben.
Voor een groot deel wel, maar steeds meer gematigde militairen worden weggewerkt dus op een gegeven moment heb je alleen maar jaknikkers en gaat hij echt voor een complete grondoorlog.quote:
Die hadden bij de vorige keren al opgelet.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:10 schreef UitStraling het volgende:
Historisch toch wel, hoe het harde bluffen en blaffen van Trump zelfs de meest extremistische gekken aan het wankelen en doodsbang krijgt, ik hoop dat de wereld en vooral Europa een beetje opgelet hebben.
Ik denk ook niet dat je graag een bom wil koppen.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zit niet bij hun kabinetsvergaderingen of de besprekingen van hun geheime diensten. Waarom zou ik daar wat van af weten?
Maar Trump moet en zal winnen, door de andere partij maximaal te vernederen. Zeker nu ze hem al heel vaak voor schut hebben gezet. Dus als ze niet op hun handen en voetjes zijn voeten komen kussen, moeten ze er allemaal aan. En dat gaat Iran niet doen.
Wie is er doodsbang & ah wankelen dan?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:10 schreef UitStraling het volgende:
Ja een mooi en goed leven dient men dan ook zelf op te bouwen, dat brengen ze niet in een cadeaudoosje aan de deur, dit is wellicht een zeldzame herkansing, kom naar de goede kant van de geschiedenis of tief een eind op met je terreur en je doodscultus.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien stijgen ze toch nog een plekje in de Top 10 van het World Happiness Report.
Van 8 naar 7 ofzo.
quote:Op woensdag 8 april 2026 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is er doodsbang & ah wankelen dan?
quote:
Meneer zelf?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is er doodsbang & ah wankelen dan?
Wat heeft Trump gisteren gegeten?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:10 schreef UitStraling het volgende:
Trump is al lang en breed op zijn bek gegaan door het überhaupt tot dit punt te laten komen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend, lijkt wel of je veel liever hebt dat Trump op zijn bek gaat dan dat er hoop gloort op vrede.
Waarom haal je Poetin er bij?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Israel wel, alleen die bejaarde extremistische gek die dat land in een houdgreep houdt niet.
Hij heeft 8 Big Macs naar binnen geblaft.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat heeft Trump gisteren gegeten?
Huh? Ik had het over Netanyahu.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom haal je Poetin er bij?
btw.
misschien wel handig voor hier
https://www.nu.nl/midden-(...)%2Fwww.google.com%2F
Live | VS en Iran zeggen met reacties te komen op vraag voor langere wapenstilstand
Hallo en welkom in dit liveblog. Hier houden we je op de hoogte van de aanvallen van Israël en de VS op Iran, de Iraanse tegenaanvallen en de verdere ontwikkelingen in het Midden-Oosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |