Vandaar zeker het besmuikte glimlachje van drs. J.M. den Uyl rond 01:54.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
supergrappig wel en dan achteraf horen dat er helemaal geen olietekort was, er lagen tig schepen in de voorraad.
Denken dat Iran hiertoe in staat isquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dit gaat pas eindigen als Iran Trump afmaakt.
Kim is een great guy aldus trump. Dus denk nooit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
En wanneer is het Noord-Korea's moment om als regime uitgeschakeld te worden?
David heeft wel vaker van Goliath gewonnen.quote:
Nouja ze hebben in veel landen mensen om wat vuil werk op te knappenquote:
Ik vind het maar verwarrend allemaal, die argumenten om landen binnen te vallen. Straks blijkt nog dat alles ter plekke verzonnen wordt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kim is een great guy aldus trump. Dus denk nooit.
Dat kan toch niet!quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend allemaal, die argumenten om landen binnen te vallen. Straks blijkt nog dat alles ter plekke verzonnen wordt.
Of Hercules - Ajax.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
David heeft wel vaker van Goliath gewonnen.
Denk aan Ajax - Liverpool, 5-1.
Dan krijgen we een derde wereldoorlog of tientallen miljoen doden. Het is maar de vraag wat akeliger is. Zeker zodra je je realiseert, dat voor iedere dode er veel meer verminkten zijn. Of dat het bijna allemaal gewoon burgers zijn, waarvan de meerderheid vrouwen en kinderen.quote:
Grand tourismo 7 Nieuwe DLCquote:
Haha, veel plezier man!quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Grand tourismo 7 Nieuwe DLC
https://www.gran-turismo.com/nl/products/gt7/powerpack/
Flinke expansion pack! heb deze game al sinds release en bijna 1100 uur in zitten.
enige manier dat ik kan drinken en rijden
Hoog tijd om de boel af te maken voordat ze deze post van je lezen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dit gaat pas eindigen als Iran Trump afmaakt.
Ik weet nog dat hij tijdens corona een keer een complete meltdown had.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Firuze60 het volgende:
Steve is geweldig, hij ging even uit zijn bol..
Voor Ajax wordt het al snel lastig.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij tijdens corona een keer een complete meltdown had.
Ik wou nog in de chat gooien: hey Steve, het is geen SNL!quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Firuze60 het volgende:
Steve is geweldig, hij ging even uit zijn bol..
of ga civ spelen tegen India!quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ga maar weer atoombommen produceren in Factorio dan.
Goede video, maar godverdomme wat een gedrocht is die nieuwe embedded player van YouTubequote:Op dinsdag 7 april 2026 23:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Mooiste moment nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |