Het dunne begon nogal sterk te stromen langs de benen zekerquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:10 schreef Toby56 het volgende:
Steve: een persbureau in Qatar zou hebben gemeld dat 'Iran is leaning towards a positive reaction to a 2 week ceasefire'.
a) dat is uitgestorvenquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
En het Nederlandse Politiek-topic is elders
quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Als het tot een deal komt gaat Trump toch maar mooi de wereld redden.
Net als Tucker and Candace.quote:
The Avengers hebben de eerste paar films ook alleen maar een zelf gecreëerd probleem.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Van een crisis van eigen makelijk ja. Beetje zoals een brandweerman die een brand blust die hij zelf heeft aangestoken.
Je hebt het over Pro..quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
a) dat is uitgestorven
b) Kanye is (nog) geen Nederlander (of politicus)
De sigaar uit eigen doos.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Van een crisis van eigen makelijk ja. Beetje zoals een brandweerman die een brand blust die hij zelf heeft aangestoken.
Lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Beter sturen we Dealmaker in Chief Rutte.
Hoeveel operationele schepen hebben ze nog en wat doen ze daar mee? Hun nucleaire onderzeeërs lopen alle vier op hun laatste benen. Ze hebben de hele vloot sinds de jaarwisseling gehalveerd, maar het aantal missies is toegenomen. Ze hebben dus allemaal oude meuk, die overwerkt word en daarom steeds meer onderhoud vereist.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt dus allemaal niet zo spannend te zijn.
Negeer deze laffe trol kloon toch gewoon. Thanks for your attention.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
En het Nederlandse Politiek-topic is elders
Tuurlijk, tuurlijkquote:
En Monica was gek op de sigaar van Bill.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De sigaar uit eigen doos.
Over dergelijke resultaten mag Trump graag jarenlang opscheppen.
Clinton was ook dol op sigaren overigens.
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij al toegang tot de afspraken in het vredesbestand?
Hoop dat ik dan wel een sticker krijg omdat ik het al meer dan 20 jaar vol heb weten te houden (waarin ik zelfs prijzen heb gewonnen in diverse subfora).quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:16 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Negeer deze laffe trol kloon toch gewoon. Thanks for your attention.
Hier heb je een sticker.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hoop dat ik dan wel een sticker krijg omdat ik het al meer dan 20 jaar vol heb weten te houden (waarin ik zelfs prijzen heb gewonnen in diverse subfora).
Van Infantino?quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hoop dat ik dan wel een sticker krijg omdat ik het al meer dan 20 jaar vol heb weten te houden (waarin ik zelfs prijzen heb gewonnen in diverse subfora).
Whatever...quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wauw, 'prijzen' in een subforum op FOK!quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hierbij een prijsquote:
Hierdoor zijn juist tekorten ontstaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Iedereen nog vanavond getankt of juist gegokt op een olieprijsdaling morgen?
Hij heeft vast de award gewonnen voor het vaakst ESF beledigen buiten ESF.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wauw, 'prijzen' in een subforum op FOK!
Je hebt het leven nu wel echt uitgespeeld. Congrats!
Als je leven afhangt van een tientje meer of minder voor je benzinetank dan heb je wel grotere uitdagingen in het leven dan jezelf hysterisch druk maken over Trump.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Iedereen nog vanavond getankt of juist gegokt op een olieprijsdaling morgen?
Redheadsquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hierbij een prijsvoor het posten van het lekkerste wijf van de dag in het subforum 'Trump wtf'.
Ik heb goudstaven geerfd, bewaren of verkopen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hierdoor zijn juist tekorten ontstaan
Iedereen speculeert.
Dan ben je straks miljardair als geld niets meer waard is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb goudstaven geerfd, bewaren of verkopen?
Geen idee. Mensen doen veel voor een tientje aan de pomp. Maar ze geven dat bespaarde tientje ergens anders weer veel te makkelijk uit aan iets.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je leven afhangt van een tientje meer of minder voor je benzinetank dan heb je wel grotere uitdagingen in het leven dan jezelf hysterisch druk maken over Trump.
Opvallend, lijkt wel of je veel liever hebt dat Trump op zijn bek gaat dan dat er hoop gloort op vrede.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:27 schreef Toby56 het volgende:
Lindsey Graham heeft er alle vertrouwen in dat Trump een goede deal aan het sluiten is.
(Meldt Steve.)
Dit verschrikkelijke regime dat uitgeschakeld moet worden en als je dat niet vindt zegt dat heel veel over jou, is nu weer prima na een dealtje. MAGA draait real time mee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:27 schreef Toby56 het volgende:
Lindsey Graham heeft er alle vertrouwen in dat Trump een goede deal aan het sluiten is.
(Meldt Steve.)
Aldus trol kabouter 'UitsStarling'.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je leven afhangt van een tientje meer of minder voor je benzinetank dan heb je wel grotere uitdagingen in het leven dan jezelf hysterisch druk maken over Trump.
Drollen moeten opgepoetst wordenquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:27 schreef Toby56 het volgende:
(Meldt Steve.)
Wie had het net over niet reageren op bepaalde users?quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:30 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Aldus trol kabouter 'UitsStarling'.![]()
![]()
Ik moet altijd lachen om Lindsey Graham.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend, lijkt wel of je veel liever hebt dat Trump op zijn bek gaat dan dat er hoop gloort op vrede.
Altijd oppassen voor users met een zelfbenoemd IQ van 180.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie had het net over niet reageren op bepaalde users?![]()
wacht wat heb ik gemist?quote:
Oud nieuws.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |