Ok, starhopper.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Israel en de VS kijken graag mee om samen met Palantir en de NSA die cel op te blazen
Ik ga er wel vanuit.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ontzettend benieuwd nou if Israel dan ook in dit verhaal zit. Moet haast wel toch?
Netanyahu dood? Sinds wanneer? Weet hij het zelf al?quote:
Geen idee, die pannenkoek blert niet meer zo hard. Al een maandje minder actief.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Netanyahu dood? Sinds wanneer? Weet hij het zelf al?
Netanyahu?! Weet je het zeker?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, die pannenkoek blert niet meer zo hard. Al een maandje minder actief.
Pfffff. net op tijd zeg. Wilde net wegrijden naar België. Kinderen weer uit de auto en in hun eigen bed gestopt.quote:bron: cnn: 08apr26 00u30 cet President Donald Trump said he’d agreed to a two-week ceasefire with Iran on Tuesday, less than two hours before his 8 p.m. deadline to destroy a “whole civilization.”
Wat moet je dan in Belgie doen?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:46 schreef Vallon het volgende:
taco dus.....
[..]
Pfffff. net op tijd zeg. Wilde net wegrijden naar België. Kinderen weer uit de auto en in hun eigen bed gestopt.
Het blijft een farce... die man. Je kunt ook nergens meer op bouwen.
Ik denk dat Iran door mag gaan met aanvallen op de agressor, zolang ze de schepen maar door laten.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:44 schreef SoldMayor het volgende:
[ x ]
Om het staakt het vuren te vieren vuurt Iran nog wat raketten.
tanken.quote:
Neequote:Op woensdag 8 april 2026 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Netanyahu?! Weet je het zeker?
Je bedoelt niet toevallig Ali Khamenei?
De commandostructuren en telecommunicatie in Iran zijn flink kapot, waarschijnlijk een lokale IRGC commandant die zin heeft om nog wat raketten op burgers af te schieten.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:44 schreef SoldMayor het volgende:
[ x ]
Om het staakt het vuren te vieren vuurt Iran nog wat raketten.
Ok, dan niet.quote:
Waarom niet per direct? Moeten ze eerst mijnen ruimen?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:49 schreef theguyver het volgende:
Straat van Hormuz pas vanaf maandag weer open volgens Fox news!
2 laptopjes plus tv 3 livestreams..
Zat helemaal klaar voor een spektakel![]()
Nja nog even een Online potje racen en dan maar pitten1voor niks vrij genomen morgen..
Bibi is niet meer, moet Trump niet ff overleggen met zijn beste mattie?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:49 schreef 3rr0r het volgende:
En Bibi doet mee? Indien ja, alle aandacht op Libanon
Netanyahu leeft gewoon nog..quote:Op woensdag 8 april 2026 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bibi is niet meer, moet Trump niet ff overleggen met zijn beste mattie?
Onduidelijk als ik die steve moet geloven en fox.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:49 schreef 3rr0r het volgende:
En Bibi doet mee? Indien ja, alle aandacht op Libanon
Die onzin is een suf door Israel haters in de wereld gebracht gerucht van een tijd geleden, waar niemand intrapte. Je bent een beetje laat ermee.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bibi is niet meer, moet Trump niet ff overleggen met zijn beste mattie?
Ok, ik zeg ook niet dat die al een maand dood is. Maar waar is die duivel?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dan niet.
Ik kan je vertellen dat Benjamin Netanyahu NIET al (ruim) een maand dood is en Ali Khamenei WEL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |