Nu heb ik flashbacks naar deze game die ik vroeger grijs heb gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nu heb ik flashbacks naar deze game die ik vroeger grijs heb gespeeld.
https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Baron_(1990_video_game)
https://www.nu.nl/midden-(...)-bahrein-en-vae.htmlquote:Iraanse functionaris: Hebben via bemiddelaars nog steeds contact met VS
Iran wisselt via bemiddelaars nog steeds berichten uit met de VS. Dat zegt een Iraanse functionaris tegen persbureau Reuters. Over de inhoud van de berichten deelt hij verder niets.
Idem, daar ken ik 'm ook vanquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik verwacht zoiets als twee weken uitstel met de deadline. Trump's grootste handelsmerk, zo ongeveer, is deadlines uitstellen, dus dat zou best realistisch kunnen zijn hier.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Prime Minister of Pakistan Sharif: Diplomatic efforts for peaceful settlement of the ongoing war in the Middle East are progressing steadily, strongly and powerfully with the potential to lead to substantive results in near future. To allow diplomacy to run its course, I earnestly request President Trump to extend the deadline for two weeks. Pakistan, in all sincerity, requests the Iranian brothers to open Strait of Hormuz for a corresponding period of two weeks as a goodwill gesture. We also urge all warring parties to observe a ceasefire everywhere for two weeks to allow diplomacy to achieve conclusive termination of war, in the interest of long-term peace and stability in the region
Taco-tje in de maak? Of gewoon allemaal onzin? Echt geen idee wat ik moet denken.
Die Amerikanen kunnen ook niet richten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Explosies gehoord in Qatar, luchtalarm gaat af in Bahrein
In de Qatarese hoofdstad Doha zijn explosies gehoord, meldt een getuige tegen Reuters.
Tegelijkertijd komt vanuit Bahrein het bericht binnen dat de luchtalarmen afgaan. Het ministerie van Binnenlandse Zaken van Bahrein meldt dat.
En in de Verenigde Arabische Emiraten wordt het luchtafweergeschut ingezet om een dreiging van raketten af te slaan, melden de autoriteiten daar
Nu.nl
alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Prime Minister of Pakistan Sharif: Diplomatic efforts for peaceful settlement of the ongoing war in the Middle East are progressing steadily, strongly and powerfully with the potential to lead to substantive results in near future. To allow diplomacy to run its course, I earnestly request President Trump to extend the deadline for two weeks. Pakistan, in all sincerity, requests the Iranian brothers to open Strait of Hormuz for a corresponding period of two weeks as a goodwill gesture. We also urge all warring parties to observe a ceasefire everywhere for two weeks to allow diplomacy to achieve conclusive termination of war, in the interest of long-term peace and stability in the region
Taco-tje in de maak? Of gewoon allemaal onzin? Echt geen idee wat ik moet denken.
Diplomatie is de enige uitweg.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:37 schreef alternatif het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg
iedere keer dat 2 weken uitstel gedoe ben ik wel klaar mee
ik wil vanavond een conclusie zien
Sowieso zijn Bahrein en Jeddah al geschrapt van de kalender.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:38 schreef Toby56 het volgende:
OK, dus Trump en Bibi gaan een hele 'beschaving' in Iran wegvagen vannacht.
En, voordat dat helemaal zover is, gaat die beschaving energiecentrales, olievelden en waterontziltingsinstallaties in diverse Arabische landen platgooien.
Dat wordt een ouderwetse F1-kalender in 2027.
Paar jaar verslaafd geweest aan Ogame, statisch weliswaar, maar stratego, risk en schaken..quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch geen officiële Amerikaanse basis en het personeel daar is ook overwegend gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Volkel is toch hartstikke Amerikaans ?
Liggen toch hun Nukes
Ik speel eigenlijk alleen maar Tower Defense games.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Paar jaar verslaafd geweest aan Ogame, statisch weliswaar, maar stratego, risk en schaken..
Ik vermoed dat het spel Ogame nog voor jouw tijd was..quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen maar Tower Defense games.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef michiel_merk het volgende:
Tump's logica : Ik ga het regime uitschakelen! Oei, dat lukt niet Dan maar het volk uitschakelen, zonder volk geen regime.Taak volbracht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |