Ah, u bedoelt het laat roomse en het vroeg Gallisch latijn. Dat verklaart een hoop.quote:
erba volant, scripta manentquote:
Smerig man. Zal ook stinken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef mario390 het volgende:
wat en goorwijfenn 2014 Oh gruwel, zijn die meiden niet opgevoed dat je het in wc papier wikkelt of laten ze van die zakjes op de boodschappenlijst zetten, dit is echt goor
zo nietquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
In ander authentiek nieuws, er is een petitie genaamd "Make V10's Great Again"
Dat stolt wel.quote:
Put it in your zakjequote:Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef mario390 het volgende:
wat en goorwijfenn 2014 Oh gruwel, zijn die meiden niet opgevoed dat je het in wc papier wikkelt of laten ze van die zakjes op de boodschappenlijst zetten, dit is echt goor
In die constructie in oud Rooms is het Scripti mament in die zin, want je hebt het over meervoud.quote:
net als sportsokken? @Kissingbird @greysbonesquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
En vrouwen gooien die dingen gewoon onder hun bed.
FTFYquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
net als krokante sportsokken? @:KissingBird @:greysbones
de sportsokken zijn van @Kissingbirdquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
net als sportsokken? @:KissingBird @:greysbones
dat kann ik niet zeggen heb geen vriendin, gaa je naar tamponzoek soms?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
En vrouwen gooien die dingen gewoon onder hun bed.
kun je niet bij Mutti onder het bed kijken?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann ik niet zeggen heb geen vriendin, gaa je naar tamponzoek soms?
En slangenvoer?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik koop wel tampons voor Soul en chocolade.
Fijne film.quote:
nein zij kauft alwaysquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
kun je niet bij Mutti onder het bed kijken?
Nee, dat mag ze zelf doen.quote:
koopt ze ook je unterhozen?quote:
zou jij ook doen hequote:Op dinsdag 7 april 2026 20:16 schreef mario390 het volgende:
dann draai de schrauben met de zange fest hoor du idiot
nee om dat dit Gio "kunnen we die WC niet ff maken?"quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was zo nu heb ik genoeg soms ook vor kerst sokken en slips
Doe je mee?quote:
Had ze gister weer aanquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de sportsokken zijn van @:Kissingbird
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |