Onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
Niemand vindt dat lekker en niemand koopt dat.
Koop dan gewoon een zak rozijnen en gooi daar melk bijquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vond ik juist het enige lekkere aan muesli, maar ik eet het niet meer sinds ik weer zelf boodschappen doe.
Ik vind rozijnen wel lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:46 schreef Hogwarts het volgende:
niet rozijnen lusten ben je kanjerdom of zoZe zijn ook nog eens super gezond.
TS vreet alleen maar vette tering zooi, dikke papzak
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind rozijnen wel lekker
Dat je geen ketchup op een broodje nutella wil, betekent toch niet dat je ketchup vies vindt
Ik at het alleen met yoghurt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een zak rozijnen en gooi daar melk bij
Oliebollen eet ik met rozijnen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef Kwaliteit het volgende:
TS vreet zeker ook oliebollen zonder krenten of rozijnen.
Dan is het misschien wel lekker. Het gore is dat natte met de rozijnen. Met yoghurt misschien wel lekker jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik at het alleen met yoghurt.
Melk__!
Bij mij nog erger. Ik las mosterd met konijnenquote:
Mee eens, net als appeltaart.... Als ik appeltaart koop dan verwacht ik appeltaart en niet appeltaart met krenten/rozijnen GVDquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
Echt, degene die heeft bedacht dat er in bijna ieder godverdomme muesli een teringzooi aan rozijnen moet, moeten ze levenslang opsluiten.
Kappen.Niemand vindt dat lekker en niemand koopt dat. Is volgens mij echt een complot gefinancierd door 1 of andere instantie, want het ligt nog in de winkel, maar heb nog nooit iemand gezien die dat koopt!!!
Ben je 12 ofzo met je Chocolade, zeker ook zo een figuur die nog Nutella op brood eetquote:Op woensdag 8 april 2026 12:00 schreef Chandler het volgende:
Terechte klacht
Daarom koop ik muesli met chocolade of gedroogde bessen (geen banaan, jakkes)
+1 voor dit topic!
Dusdatquote:Op donderdag 9 april 2026 00:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzo met je Chocolade, zeker ook zo een figuur die nog Nutella op brood eet
Heerlijk!quote:Op donderdag 9 april 2026 00:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzo met je Chocolade, zeker ook zo een figuur die nog Nutella op brood eet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |