Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Roooooomser dan de paus?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Banketbakkersroom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen bedankje fur die blumen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kwootverkloot
Door het schatje van DTs
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hoi greysquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef greysbones het volgende:
Kwootverkloot
Door het schatje van DTs
...hier om je mars te breken.![]()
Ze schmaakten nieyt heerlyk dit jaar.quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Kun je nog breien en haken tussendoorquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Actief
Maar .. zo druk is het niet in de nacht![]()
![]()
En, nee laat maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nachtbolken!quote:I'm surrounded by morons!
jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:02 schreef mario390 het volgende:
niemand was fähig strom antemaken lindy dat meisje kunnt het als enige![]()
Klopte niet. Paul had een Stoppenkast mee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:02 schreef mario390 het volgende:
niemand was fähig strom antemaken lindy dat meisje kunnt het als enige“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neeI'm surrounded by morons!
We mogen elkaar niet, maar heb er wel respect voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn er hier MailyBallen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
wat is en stoppenkast?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopte niet. Paul had een Stoppenkast mee.![]()
Van 22. tot 6.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms heb je dat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
We mogen elkaar niet, maar heb er wel respect voor.
Ik heb dat ook wel.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dat is een ouderwetsequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een paar keer mijn vingers goed verbrand aan die dingenquote:![]()
Gelukkig heb ik die niet meer.Don't follow me. I am lost too
.
Zo, spannend zat, levensgevaarlijk die dingenquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een paar keer mijn vingers goed verbrand aan die dingen![]()
Gelukkig heb ik die niet meer.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ken je die nog? Dat je met een muntje tussen de stop weer aan kon sluiten ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gruwelijk heetquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo, spannend zat, levensgevaarlijk die dingen
Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je die nog? Dat je met een muntje tussen de stop weer aan kon sluiten ?ik heb daardoor een keertje bijna brand in de badkamer gehad.
je zeigte me toch en site met alle episoden of niet? existiert de niet?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je die nog? Dat je met een muntje tussen de stop weer aan kon sluiten ?![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:03 schreef mario390 het volgende:
dre ging altijd met spaten in walden ruud en harold hebben in emmer gefrkt
![]()
![]()
Wij hadden ook nog eens 4 krachtstroom aansluitingen. Als dat er uit gaat is het helemaal feest.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]ik heb daardoor een keertje bijna brand in de badkamer gehad.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stuur ik je beter even ergens anders. UTo is niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zeigte me toch en site met alle episoden of niet? existiert de niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:08 schreef mario390 het volgende:
ja maar linndy heeft draht angeschlossen dann wurd licht![]()
![]()
hij leugt was wel script John de Mol
De meest serieuze kwestie was de vraag of Utopia wel echt is. Het had er alle schijn van dat de regie per se wilde dat Andrea in Utopia zou blijven, omdat ze voor lekker veel commotie zorgde. En daarom kreeg bewoonster Robin de opdracht om niet háár maar Jimmy weg te stemmen. John de Mol zweert bij hoog en laag dat niets in Utopia wordt gemanipuleerd. ‘’Ik kan met mijn hand op mijn hart, met twee vingers in de lucht, op de gezondheid van mijn zoon zeggen dat dit niet zo is. Er is ook niks gescript. We hebben het al eerder gezien bij reality: als je een groep mensen isoleert, gebeuren er rare dingen.![]()
stuur me op hezichtboekquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur ik je beter even ergens anders. UTo is niet meer.![]()
Zonder foutjesquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:17 schreef mario390 het volgende:
De meest serieuze kwestie was de vraag of Utopia wel echt is. Het had er alle schijn van dat de regie per se wilde dat Andrea in Utopia zou blijven, omdat ze voor lekker veel commotie zorgde. En daarom kreeg bewoonster Robin de opdracht om niet háár maar Jimmy weg te stemmen. John de Mol zweert bij hoog en laag dat niets in Utopia wordt gemanipuleerd. ‘’Ik kan met mijn hand op mijn hart, met twee vingers in de lucht, op de gezondheid van mijn zoon zeggen dat dit niet zo is. Er is ook niks gescript. We hebben het al eerder gezien bij reality: als je een groep mensen isoleert, gebeuren er rare dingen.![]()
![]()
![]()
Copy paste.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:17 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
.
met wayback machine kreg je alles open nur daar kann je nur lezen en beelden zienquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur ik je beter even ergens anders. UTo is niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
met wayback machine kreg je alles open nur daar kann je nur lezen en beelden zien![]()
![]()
![]()
![]()
.
Haske leuk, maar het boeit niemand hier denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
met wayback machine kreg je alles open nur daar kann je nur lezen en beelden zien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
De muur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haske leuk, maar het boeit niemand hier denk ik.
Alsof dat mario iets boeit![]()
Als er nou niemand op zou reageren ...
O wacht ...![]()
Wel ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee maar ik zeg das zu dichquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haske leuk, maar het boeit niemand hier denk ik.![]()
Ja maar wij zitten hier ook allemaal mario.quote:
Stuur dat dan naar FF in DM, of PM if vua gezichtsboek of via whatsapp.![]()
Hihiquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:26 schreef mario390 het volgende:
en schalotte heeft altijd van haar haufen legen vertelt![]()
![]()
We kunnen samen best een Utopia reminder topic starten. Ergens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We kunnen samen best een Utopia reminder topic starten. Ergens.![]()
![]()
Lijkt me dat een goed idee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pink Floydquote:Don't follow me. I am lost too
.
Zwaar nachtdiensten. En dan moet je overdag slapen, hopelijk lukt je dat je bent al geen makkelijker slaper.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nachtdienst krijg ik ook nog over een maand ofzo
Mijn dochter slaapt nooit als ze nachtdienst heeft het lukt haargewoon niet om dan te slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met een klein orkest dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:29 schreef mario390 het volgende:
en ze hadden 4 emmers nur de weesten niet meer in welke daar erder stront binnen was![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga even bier halen.
Dit ging over melk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Harrie Jekkersquote:Don't follow me. I am lost too
.
Melk en stront.Don't follow me. I am lost too
.
Niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik ben “de meeste gehate user in DTS” aldus Harrie.![]()
![]()
4 emmertjes dragen, alleen niet handig dat er poep in zat . Dus die kon weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht dat ik dat was.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik ben “de meeste gehate user in DTS” aldus Harrie.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:34 schreef mario390 het volgende:
nee 2 emmer water halen en 1 emmer pumpen, de 4te emmer nutze ruud vor sitzung![]()
![]()
![]()
Dat ik dat nooit gekeken heb zeg![]()
![]()
![]()
.
Jij bent juist de meest geliefde user , vooral bij de dames.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik ben “de meeste gehate user in DTS” aldus Harrie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet volgens mijquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik ben “de meeste gehate user in DTS” aldus Harrie.
Duidelijk.Don't follow me. I am lost too
.
Hij heeft de grootste lul, of hij is de grootste lul, ik haal het altijd door elkaarquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent juist de meest geliefde user , vooral bij de dames.
nietus!quote:
Sowieso mensen haten
IEDEREEN IS LIEF GVD
Love is allDon't follow me. I am lost too
.
Ik ben druk bezig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo eten koken
.
Ik heb de wasmachine volgeggooid en aangezet.
Zo eten etenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wasmiddel erin gedaan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb de wasmachine volgeggoid en aangezet.Don't follow me. I am lost too
.
Zo`n pod en wasverzachter.quote:
Goed bezig..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Zal niet het enige wasje zijn deze avond. Wat ga je koken ?quote:
Ben je nog steeds Utopia aan het terug lezenquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
op 3.januar waren ze erste keer dronken en paul zoente isa
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: