wat is en stoppenkast?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopte niet. Paul had een Stoppenkast mee.
quote:
Soms heb je dat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
We mogen elkaar niet, maar heb er wel respect voor.
Dat is een ouderwetsequote:
Een paar keer mijn vingers goed verbrand aan die dingenquote:
Zo, spannend zat, levensgevaarlijk die dingenquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een paar keer mijn vingers goed verbrand aan die dingen![]()
Gelukkig heb ik die niet meer.
Ken je die nog? Dat je met een muntje tussen de stop weer aan kon sluiten ?quote:
Gruwelijk heetquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo, spannend zat, levensgevaarlijk die dingen
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je die nog? Dat je met een muntje tussen de stop weer aan kon sluiten ?
je zeigte me toch en site met alle episoden of niet? existiert de niet?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je die nog? Dat je met een muntje tussen de stop weer aan kon sluiten ?
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:03 schreef mario390 het volgende:
dre ging altijd met spaten in walden ruud en harold hebben in emmer gefrkt
Wij hadden ook nog eens 4 krachtstroom aansluitingen. Als dat er uit gaat is het helemaal feest.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]ik heb daardoor een keertje bijna brand in de badkamer gehad.
Stuur ik je beter even ergens anders. UTo is niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zeigte me toch en site met alle episoden of niet? existiert de niet?
O jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:08 schreef mario390 het volgende:
ja maar linndy heeft draht angeschlossen dann wurd licht
stuur me op hezichtboekquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur ik je beter even ergens anders. UTo is niet meer.
Zonder foutjesquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:17 schreef mario390 het volgende:
hij leugt was wel script John de Mol
De meest serieuze kwestie was de vraag of Utopia wel echt is. Het had er alle schijn van dat de regie per se wilde dat Andrea in Utopia zou blijven, omdat ze voor lekker veel commotie zorgde. En daarom kreeg bewoonster Robin de opdracht om niet háár maar Jimmy weg te stemmen. John de Mol zweert bij hoog en laag dat niets in Utopia wordt gemanipuleerd. ‘’Ik kan met mijn hand op mijn hart, met twee vingers in de lucht, op de gezondheid van mijn zoon zeggen dat dit niet zo is. Er is ook niks gescript. We hebben het al eerder gezien bij reality: als je een groep mensen isoleert, gebeuren er rare dingen.
Copy paste.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:17 schreef mario390 het volgende:
hij leugt was wel script John de Mol
De meest serieuze kwestie was de vraag of Utopia wel echt is. Het had er alle schijn van dat de regie per se wilde dat Andrea in Utopia zou blijven, omdat ze voor lekker veel commotie zorgde. En daarom kreeg bewoonster Robin de opdracht om niet háár maar Jimmy weg te stemmen. John de Mol zweert bij hoog en laag dat niets in Utopia wordt gemanipuleerd. ‘’Ik kan met mijn hand op mijn hart, met twee vingers in de lucht, op de gezondheid van mijn zoon zeggen dat dit niet zo is. Er is ook niks gescript. We hebben het al eerder gezien bij reality: als je een groep mensen isoleert, gebeuren er rare dingen.
met wayback machine kreg je alles open nur daar kann je nur lezen en beelden zienquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur ik je beter even ergens anders. UTo is niet meer.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
met wayback machine kreg je alles open nur daar kann je nur lezen en beelden zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |