Geeft toch alleen maar ellende man. Steniging, besnijdenissen, gedwongen (kind) huwelijken, onderdrukkende kleding, Enz. Je bent zelf een Mafkeesquote:
Het een sluit het ander niet uit. Iran is ook gewoon een kutland.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:40 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Samenvatting hier wel voor iemand die gelijk naar pagina 9 ging, merendeel klonk in dit topic als Gretatje. Wanneer gaat zij met de boot naar Iran?
De VS erkent de jurisdictie van het internationaal strafhof niet (of niet meer?), ik ben niet zeker of dat al zo was of dat Trump-puppet aka Krasnov dat had besloten nadat Putin op de opsporinglijst was geplaatst.quote:Op woensdag 8 april 2026 05:02 schreef DuvalBrood het volgende:
Trump is een oorlogsmisdadiger die internationale verdragen en wetten aan zijn laars gelapt heeft, hierom moet hij gearresteerd worden en in Den Haag berecht worden, net zoals Milosevic. Zelfde geld voor Netanjahu, Putin, en veel andere 'wereld leiders' (ook het Iraanse regime).
Een nieuwe internationale vredesmacht moet ze allemaal stuk voor stuk ontvoeren, en in Den Haag berechten. Al die testosteron gevulde mongolen dat het zijn, die onze wereld met oorlog en vernieling naar de klote werken, allemaal om hun eigen zakken te vullen met geld en hun ego's te boosten.
Maar goed, gaat nooit gebeuren. Want de slechten winnen in deze wereld en de goeden lijden, altijd.
Hebben ze volgens mij nooit erkent. Met hun den Hague invasion act ingevoerd door bush in 2002 omdat hij bang was dat Amerikaanse oorlogsmisdadigers in Irak eens vervolgd zouden kunnen worden.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De VS erkent de jurisdictie van het internationaal strafhof niet (of niet meer?), ik ben niet zeker of dat al zo was of dat Trump-puppet aka Krasnov dat had besloten nadat Putin op de opsporinglijst was geplaatst.
Yep, maar geestverwanten worden ondertussen ingewerkt.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:40 schreef Solispolar het volgende:
Wat een zegen voor de wereld zou het zijn als Trump, Putin, Kim, Netanyahu, Orban (en dan mist ik er vast nog wat) gewoon eens spontaan de ogen zouden sluiten. Jezus wat een ellende roept een handjevol mensen over ons allemaal af..
Ja, er zijn wel meer kutlanden in de wereld. En op bepaalde delen van de wereld vechten ze elkaar al sinds mengheugenis de pan uit. Maar hoe kan het toch dat alle in brand staat sinds de oranje leider op zijn plek zit?quote:Op donderdag 9 april 2026 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Iran is ook gewoon een kutland.
Eerder begonnen en verloren omdat die zo extreem achterlijk isquote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 12:40 schreef Solispolar het volgende:
Wat een zegen voor de wereld zou het zijn als Trump, Putin, Kim, Netanyahu, Orban (en dan mist ik er vast nog wat) gewoon eens spontaan de ogen zouden sluiten. Jezus wat een ellende roept een handjevol mensen over ons allemaal af..
Klopt, er ligt zelfs een scenario klaar om Den Haag aan te vallen als ze er daar een voormalig POTUS willen berechten. En geloof maar dat ze dat menen.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De VS erkent de jurisdictie van het internationaal strafhof niet (of niet meer?), ik ben niet zeker of dat al zo was of dat Trump-puppet aka Krasnov dat had besloten nadat Putin op de opsporinglijst was geplaatst.
Dan staan er wel weer nieuwe mafkezen op, dat gaat zo al eeuwen lang.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:40 schreef Solispolar het volgende:
Omdat die ventquote:Op donderdag 9 april 2026 12:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel meer kutlanden in de wereld. En op bepaalde delen van de wereld vechten ze elkaar al sinds mengheugenis de pan uit. Maar hoe kan het toch dat alle in brand staat sinds de oranje leider op zijn plek zit?
En dit. Van mij mogen ze allemaal vandaag nog ter aarde storten.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:40 schreef Solispolar het volgende:
Dunning Kruger.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat die vent
1. volstrekt incapabel voor die job is.
2. hij dat zelf niet in de gaten heeft.
3. hij denkt dat hij fantastisch is.
4. hij een veel te grote bek heeft.
5. en nog een groter ego.
Zie m'n vorige post.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan staan er wel weer nieuwe mafkezen op, dat gaat zo al eeuwen lang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |