Beetje brak ? Goedemorgen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
De tering, nog maar ff een 3e bakkie nemen....Môgguh luitjes!
Sow, en hoe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh ToTquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, en hoe!
Gelukkig wordt het steeds zonniger en warmer; dat geeft meer energie. Dan kom je ook meer buiten en da's ook alleen maar positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ToTterdquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, en hoe!
Gelukkig wordt het steeds zonniger en warmer; dat geeft meer energie. Dan kom je ook meer buiten en da's ook alleen maar positief!The walk of shameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heer UN, ja prima weertje.quote:
Is dat een dansje?quote:
Ik weet van nixquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily al 2 dagen vrij: https://www.gelderlander.(...)t-gesloten~a5650eae/
Of moet jij die kabel fixen??
Heer Vers, goed je weet te zien, maatquote:
Ik bedoelde de synthquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hooverphonic
Bekijk deze YouTube-video
Dat is geheel wederzijds Freon MT6.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heer Vers, goed je weet te zien, maat
Reken ik ook goed.quote:
Beterschap, derde verhaal vandaag al wat ik lees over griep.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:54 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje heeft vermoedelijk een buikgriepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |