Wie wordt er begraven?quote:
O dan smaakt hij des te lekkerderquote:
Die cake in mijn maagquote:
Bitterballen sowieso +1quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik had laatst kaassoufles en bitterballen op een begrafenis
Heerlijk! Ook als ontbijt!quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bruine fruitschaal voor @:maily!
Jot. Broodje kroket ookquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik had laatst kaassoufles en bitterballen op een begrafenis
Je zou het maar niet lusten of niemand die het drinktquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bitterballen sowieso +1
Vorig jaar had ik een begrafenis, en daar 'mochten' we pas weg als we diegene zijn whisky-collectie hadden opgezopen, dat had ie al met de begrafenisondernemer bepaald
Jaaaa, koffie van DJMOquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende: [..] Ik zou zeggen doe eens een rondje voor afwisseling
![]()
Rob heeft het gebracht dat is ook wel goed, als er maar koffie isquote:
Beetje brak ? Goedemorgen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
De tering, nog maar ff een 3e bakkie nemen....Môgguh luitjes!
Sow, en hoe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh ToTquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, en hoe!
Gelukkig wordt het steeds zonniger en warmer; dat geeft meer energie. Dan kom je ook meer buiten en da's ook alleen maar positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ToTterdquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, en hoe!
Gelukkig wordt het steeds zonniger en warmer; dat geeft meer energie. Dan kom je ook meer buiten en da's ook alleen maar positief!The walk of shameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |