Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Oeh een stiekeme SnorBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thee theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Morguh Rob
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij ook een fijne dagen bedankt voor de koffie
Heb je zo even genoeg koffie?quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Jij ook een fijne dagen bedankt voor de koffie
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kan ik beter aan jou vragen gezien je TTquote:![]()
Ik heb aan een kopje genoeg, en ik wilde koffie van jou niet van Rob
Wat is er mis met RobKoffie?quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen gezien je TT![]()
Ik heb aan een kopje genoeg, en ik wilde koffie van jou niet van RobIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Helemaal niets, koffie van akkie is altijd een lekker bakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:
FogelBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey Drakinquote:
![]()
vast welquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou veel feestplezier dan vandaag, dat zou wel zuipen worden voor de meeste suporters![]()
![]()
Tsss. Ik heb toch koffie geregeld?quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen gezien je TT![]()
Ik heb aan een kopje genoeg, en ik wilde koffie van jou niet van Rob
StukjeStukje cake erbij?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wie wordt er begraven?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O dan smaakt hij des te lekkerderquote:
Die cake in mijn maagquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bitterballen sowieso +1quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik had laatst kaassoufles en bitterballen op een begrafenis
Vorig jaar had ik een begrafenis, en daar 'mochten' we pas weg als we diegene zijn whisky-collectie hadden opgezopen, dat had ie al met de begrafenisondernemer bepaald
Heerlijk! Ook als ontbijt!quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bruine fruitschaal voor @:maily!![]()
![]()
![]()
![]()
Jot. Broodje kroket ookquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik had laatst kaassoufles en bitterballen op een begrafenis
Succes in Eindje vandaag![]()
![]()
![]()
Kruiwagen mee?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou het maar niet lusten of niemand die het drinktquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bitterballen sowieso +1
Vorig jaar had ik een begrafenis, en daar 'mochten' we pas weg als we diegene zijn whisky-collectie hadden opgezopen, dat had ie al met de begrafenisondernemer bepaald
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaaaa, koffie van DJMOquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende: [..] Ik zou zeggen doe eens een rondje voor afwisseling
![]()
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob heeft het gebracht dat is ook wel goed, als er maar koffie isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Fijne derde paasdag.
Beetje brak ? Goedemorgen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
De tering, nog maar ff een 3e bakkie nemen....Môgguh luitjes!
Sow, en hoe!quote:
Gelukkig wordt het steeds zonniger en warmer; dat geeft meer energie. Dan kom je ook meer buiten en da's ook alleen maar positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morguh ToTquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, en hoe!
Gelukkig wordt het steeds zonniger en warmer; dat geeft meer energie. Dan kom je ook meer buiten en da's ook alleen maar positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ToTterdquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, en hoe!
Gelukkig wordt het steeds zonniger en warmer; dat geeft meer energie. Dan kom je ook meer buiten en da's ook alleen maar positief!The walk of shameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: