omgquote:Op maandag 6 april 2026 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Een goed begin is het halve werk, dus bereidt de verstandige Noah (26) uit Tilburg zich altijd voor op zijn werkdag door ’s ochtends extra veel proteïne te nemen. “Dat heb ik nodig omdat ik daarna acht uur op m’n bureaustoel ga zitten”, verklaart hij.
Daarom ook regelmatig even opstaan, naar de keuken, koffie zettenquote:Op maandag 6 april 2026 21:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als ik een halve dag op mijn gat gezeten heb, slapend gat
Gelukkig kan ik wel eens rondlopen bij begeleid werk hihiquote:Op maandag 6 april 2026 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom ook regelmatig even opstaan, naar de keuken, koffie zetten
volgens mij ging het over bierquote:Op maandag 6 april 2026 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor mij geen koffie meer nu hoor, dank u.
Das nou jammer. Ik maak net verse. Maar als je mijn koffie niet blieft, dan morgen ook niet zeiken dst ik nooit koffie serveerquote:Op maandag 6 april 2026 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor mij geen koffie meer nu hoor, dank u.
Mag ik een kopje koffie?quote:Op maandag 6 april 2026 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Das nou jammer. Ik maak net verse. Maar als je mijn koffie niet blieft, dan morgen ook niet zeiken dst ik nooit koffie serveer
quote:Op maandag 6 april 2026 22:06 schreef mario390 het volgende:
Er ligt gebruikt maandverband in het bos
Ze willen een stalen wc-pot aanschaffen voor 50 euro. Paul heeft een afvoer gevonden in de loods. Moeten ze wel in de andere ruimte gaan slapen.
watquote:Op maandag 6 april 2026 22:06 schreef mario390 het volgende:
Ze willen een stalen wc-pot aanschaffen voor 50 euro. Paul heeft een afvoer gevonden in de loods. Moeten ze wel in de andere ruimte gaan slapen.
ONZ / Slierkjes, bonkjes en ebolapusschurfthivaidschlamydiaquote:Op maandag 6 april 2026 22:06 schreef mario390 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |