Dat is ""nieuws"" uit de schuifspeld.quote:Op maandag 6 april 2026 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
Epstein en Trump stonden naast elkaar op een eiland. Zegt de ene tegen de ander "Wat heb jij nu weer gedaan?" Zegt Epstein: "Ja, ik had een paar schuivertjes per ongeluk"
Schuifspeldquote:
quote:Op maandag 6 april 2026 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Een goed begin is het halve werk, dus bereidt de verstandige Noah (26) uit Tilburg zich altijd voor op zijn werkdag door ’s ochtends extra veel proteïne te nemen. “Dat heb ik nodig omdat ik daarna acht uur op m’n bureaustoel ga zitten”, verklaart hij.
Lolquote:Op maandag 6 april 2026 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Een goed begin is het halve werk, dus bereidt de verstandige Noah (26) uit Tilburg zich altijd voor op zijn werkdag door ’s ochtends extra veel proteïne te nemen. “Dat heb ik nodig omdat ik daarna acht uur op m’n bureaustoel ga zitten”, verklaart hij.
En toch weer bolkenquote:
quote:Op maandag 6 april 2026 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Even wat puntjes pakken.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-04-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op maandag 6 april 2026 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
hou op over overleggen, tweede paasdag is nog niet afgelopen
Zitspieren kweken?quote:Op maandag 6 april 2026 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |