Dit is wel een leuk raketjequote:
Even wat regen en .........quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tijdens-koningsdag
Man3
[ afbeelding ]
Hij doet het goed.quote:
Ja dan gaan ze weer met extra strong ducktape te werk en dat blijft nog maanden zitten.quote:
Geen geflipflop of geboom bij dezequote:
Gelukkig niet. Vier astronauten aan boord.quote:
Vond het wonderbaarlijk dat de foto's van de aarde als een soort wereldwonder werden beschouwd. 50 + jaar geleden werden die ook al gewoongemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Vier astronauten aan boord.
Er zijn nog geen mensen geweest die zo ver van de aarde waren verwijderd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond het wonderbaarlijk dat de foto's van de aarde als een soort wereldwonder werden beschouwd. 50 + jaar geleden werden die ook al gewoongemaakt
Laten we dat maar aan die Nazi overlaten, kan hij meteen blijven ookquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er zijn nog geen mensen geweest die zo ver van de aarde waren verwijderd.
Over een paar jaar naar Marsdie reis duurt wel iets langer
In een raket stoppen en richting de zonquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we dat maar aan die Nazi overlaten, kan hij meteen blijven ook
Jij denkt tenminste in oplossingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In een raket stoppen en richting de zon
Die worden nog regelmatig gemaakt door satellieten etc.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond het wonderbaarlijk dat de foto's van de aarde als een soort wereldwonder werden beschouwd. 50 + jaar geleden werden die ook al gewoongemaakt
Neenee, dat ego is groot genoeg om de zon te beschadigen. Laten we vooral een ster ver weg kiezen danquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In een raket stoppen en richting de zon
Ook nog jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die worden nog regelmatig gemaakt door satellieten etc.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
Man3
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zie je dat de laatste jaren veel minder. Hele straten binnen de vrijmarktzone zijn gewoon leeg.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
Man3
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt wel heel fijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in de Utrecht zie je dat de laatste jaren veel minder. Hele straten binnen de vrijmarktzone zijn gewoon leeg.
Maar heb jij je plekje al uitgezocht?quote:
Bij voorkeur buiten de stadquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar heb jij je plekje al uitgezocht?
Ergens op een fietspad in de natuur?quote:
Denk het, ligt af en toe aan het weer ookquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens op een fietspad in de natuur?
En je leeft nogquote:
let it rainquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
Man3
[ afbeelding ]
Nou ja, de meeste haaspazen overleven Pasen niet hequote:
Vooral die van chocolade niet, maar dat zijn natuurlijk ook geen 'echte'quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste haaspazen overleven Pasen niet he
Denk dat ook de 'eckte' eraan hebben moeten gelovenquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral die van chocolade niet, maar dat zijn natuurlijk ook geen 'echte'
Ik mag volgend jaar, wellicht voor de laatste keer, nog eieren verstoppenquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ook de 'eckte' eraan hebben moeten geloven
Daar is het Pasen voor he
Dat klinkt nogal omineusquote:
Als je daarvan uitgaat dan valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 7 april 2026 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me er zoiets bij voor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Maar nu wel?quote:
quote:
Mannelijk is relatiefquote:Op woensdag 8 april 2026 06:49 schreef pullup het volgende:
Een keer een mannelijke danser
Bekijk deze YouTube-video
En zonder te praten iets kunnen uitbeelden. Prachtig weer.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:49 schreef pullup het volgende:
Een keer een mannelijke danser
Bekijk deze YouTube-video
Stoerder dan een gemiddelde Hells Angelquote:
Dit klinkt als een horror scenequote:Op woensdag 8 april 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zit je rustig wat te dingesen, hoor je ineens een sleutel in je voordeur en iemand die de deur niet open krijgt
Ben je wel verder gegaan met dingesen?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zit je rustig wat te dingesen, hoor je ineens een sleutel in je voordeur en iemand die de deur niet open krijgt
Dan leg je de lat ook niet heel hoogquote:Op woensdag 8 april 2026 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Stoerder dan een gemiddelde Hells Angel
Ik zou me meer zorgen maken als ie wel open gingquote:Op woensdag 8 april 2026 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik was nog wat lijken kwijtquote:Op woensdag 8 april 2026 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ben je wel verder gegaan met dingesen?
Verkeerde deurquote:Op woensdag 8 april 2026 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon de deur open doen en iemand zien staan kijken van huh
Daarom ging ik ook kijken, stel dat ........quote:Op woensdag 8 april 2026 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken als ie wel open ging
Ja, moest bij de buren zijn, die er nu intrekken.quote:
quote:
Prima buurtje zelfsquote:
Die van jou zat er nog niet tussenquote:Op woensdag 8 april 2026 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
Dan schrik je je wel ff de tyfus, zeker als je met lijken bezig bent.
Dit is wat voor jou (denk ik) ......quote:
Wat vervelend voor jou.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou zat er nog niet tussen
Nou ja, anders had je nu tussen de andere gelegen ter vernietigingquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, anders had je nu tussen de andere gelegen ter vernietiging
Nog geen zin in?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is wat voor jou (denk ik) ......
Dan maar niet in contact komen met de maffiaquote:
Dat was ik niet van plan.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maar niet in contact komen met de maffia
Oehhhh, eet smakelijk dan.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dacht dat ik niet had maar liggen nog heel veel paaseitjes
............quote:
Dat van jou niet wil je zeggen ..........quote:
Daarom herken ik een ander raar brein.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat van jou niet wil je zeggen ..........
Hmmm, of dat nou positief isquote:Op woensdag 8 april 2026 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom herken ik een ander raar brein.
quote:
quote:A TIMELINE OF TRUMP "DEFEATING" IRAN:
Mar 3: "We won the war."
Mar 7: "We defeated Iran."
Mar 9: "We must attack Iran."
Mar 9: "The war is ending almost completely, and very beautifully."
Mar 11: “You never like to say too early you won. We won. In the first hour it was over.” Mar 12: "We did win, but we haven't won completely yet."
Mar 13: "We won the war."
Mar 14: "Please help us."
Mar 15: "If you don't help us, I will certainly remember it."
Mar 16: "Actually, we don't need any help at all."
Mar 16: "I was just testing to see who's listening to me."
Mar 16: "If NATO doesn't help, they will suffer something very bad."
Mar 17: "We neither need nor want NATO's help."
Mar 17: "I don't need Congressional approval to withdraw from NATO."
Mar 18: "Our allies must cooperate in reopening the Strait of Hormuz."
Mar 19: "US allies need to get a grip - step up and help open the Strait of Hormuz."
Mar 20: "NATO are cowards."
Mar 21: "The Strait of Hormuz must be protected by the countries that use it. We don't use it, we don't need to open it."
Mar 22: "This is the last time. I will give Iran 48 hours. Open the strait"
Mar 22: "Iran is Dead"
Mar 23: "We had very good and productive talks with Iran."
Mar 24: "We’re making progress."
Mar 25: “They gave us a present and the present arrived today. And it was a very big present worth a tremendous amount of money. I’m not going to tell you what that present is, but it was a very significant prize.”
Mar 26: "Make a deal, or we’ll just keep blowing them away."
Mar 27: "We don’t have to be there for NATO."
Mar 28: No major quote
Mar 29: Claimed talks were progressing
Mar 30: "Open the Strait of Hormuz immediately, or face devastating consequences."
Mar 31: Claimed a deal was "very close" and that Iran would "do the right thing"
Apr 1: "We’ll see what happens very soon."
Apr 2: Repeated that a deal was likely, while warning of continued strikes if not
Apr 3: "Something big is going to happen."
Apr 4: Said Iran must comply "immediately" or face further consequences.
Apr 5: "Open the f*ckin' Strait, you crazy bastards, or you'll be living in Hell - JUST WATCH! Praise be to Allah."
Hahaquote:
De gevaarlijkste mafketel die rondloopt.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Haha![]()
Wat een mafketel is het toch ook
En gewoon geen enkel doel behaald hebbenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De gevaarlijkste mafketel die rondloopt.
Niet verklappen anders begint ie weer opnieuwquote:Op woensdag 8 april 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En gewoon geen enkel doel behaald hebben
Kernwapens? Kunnen ze nog steeds maken!
Regime wissel? Zit er nog ,misschien wel nog iets gewelddadige!
Straat van Hormuz open? Die was open voor je begon, dus kan geen doel zijn!
Etcetc
Hij is de allerbeste opnieuw beginner, hij zou er een prijs voor moeten winnenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet verklappen anders begint ie weer opnieuw
Eerst Cuba toch?quote:Op woensdag 8 april 2026 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet verklappen anders begint ie weer opnieuw
quote:Op woensdag 8 april 2026 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is de allerbeste opnieuw beginner, hij zou er een prijs voor moeten winnen
Wil hij die ook al bombarderen?quote:
Hij wil het innemen geloof ikquote:
Your guess was 2.6 km from the correct locationquote:Op woensdag 8 april 2026 18:43 schreef pullup het volgende:
Variantje op het film spel dat we spelen
https://timeguessr.com/
quote:Op woensdag 8 april 2026 18:37 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3miyfajiyqs2h
Netjes heb je al een setje van 5 voltooid?quote:Op woensdag 8 april 2026 18:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Your guess was 2.6 km from the correct location
Nice, dank voor het plaatje zichtbaar krijgenquote:
25.388 punten,quote:Op woensdag 8 april 2026 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Netjes heb je al een setje van 5 voltooid?
Ik vind voorlopig het filmspel leuker
Ik had hem al weg geklikt en dan is ie foetsie helaasquote:
Met stip op 1quote:Op woensdag 8 april 2026 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De gevaarlijkste mafketel die rondloopt.
Vlak die van Israël niet uit, door hem is die Straat nu weer dichtquote:
Weet ik niet hoor,quote:
Daklopniequote:Op woensdag 8 april 2026 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
Vegetarische pindasoep met naanbrood en shoarmavlees
Wie is jouw manager?quote:
* Aoibhin gaat contact opnemen met Aoibhinquote:
Meteen eruit die manager?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin gaat contact opnemen met Aoibhin
Ja zo gaat dat ongeveerquote:
Dat laatste, maar vandaag was ruk ...quote:Op woensdag 8 april 2026 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Netjes heb je al een setje van 5 voltooid?
Ik vind voorlopig het filmspel leuker
Hoe zie jij het voor je dan?quote:
Bruin fruitquote:Op woensdag 8 april 2026 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had onverwachts een werkborrel en daar werden zoveel snacks geserveerd dat het al haast een avondmaaltijd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |