Dit is wel een leuk raketjequote:
Even wat regen en .........quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tijdens-koningsdag
Man3
[ afbeelding ]
Hij doet het goed.quote:
Ja dan gaan ze weer met extra strong ducktape te werk en dat blijft nog maanden zitten.quote:
Geen geflipflop of geboom bij dezequote:
Gelukkig niet. Vier astronauten aan boord.quote:
Vond het wonderbaarlijk dat de foto's van de aarde als een soort wereldwonder werden beschouwd. 50 + jaar geleden werden die ook al gewoongemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Vier astronauten aan boord.
Er zijn nog geen mensen geweest die zo ver van de aarde waren verwijderd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond het wonderbaarlijk dat de foto's van de aarde als een soort wereldwonder werden beschouwd. 50 + jaar geleden werden die ook al gewoongemaakt
Laten we dat maar aan die Nazi overlaten, kan hij meteen blijven ookquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er zijn nog geen mensen geweest die zo ver van de aarde waren verwijderd.
Over een paar jaar naar Marsdie reis duurt wel iets langer
In een raket stoppen en richting de zonquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we dat maar aan die Nazi overlaten, kan hij meteen blijven ook
Jij denkt tenminste in oplossingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In een raket stoppen en richting de zon
Die worden nog regelmatig gemaakt door satellieten etc.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond het wonderbaarlijk dat de foto's van de aarde als een soort wereldwonder werden beschouwd. 50 + jaar geleden werden die ook al gewoongemaakt
Neenee, dat ego is groot genoeg om de zon te beschadigen. Laten we vooral een ster ver weg kiezen danquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In een raket stoppen en richting de zon
Ook nog jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die worden nog regelmatig gemaakt door satellieten etc.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tijdens-koningsdag
Man3
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond het wonderbaarlijk dat de foto's van de aarde als een soort wereldwonder werden beschouwd. 50 + jaar geleden werden die ook al gewoongemaakt
Hier in Utrecht zie je dat de laatste jaren veel minder. Hele straten binnen de vrijmarktzone zijn gewoon leeg.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tijdens-koningsdag
Man3
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt wel heel fijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in de Utrecht zie je dat de laatste jaren veel minder. Hele straten binnen de vrijmarktzone zijn gewoon leeg.
Maar heb jij je plekje al uitgezocht?quote:
Bij voorkeur buiten de stadquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar heb jij je plekje al uitgezocht?
Ergens op een fietspad in de natuur?quote:
Denk het, ligt af en toe aan het weer ookquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens op een fietspad in de natuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |