Ik denk dat ook weinig mensen hier moeite meer zouden hebben. Dit is niet de 'gotcha' die jij denkt dat het is.quote:
Omdat het waarschijnlijk derde generatie tuig is en ze "Nederlander" zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 19:15 schreef Telefoonvork het volgende:
Waarom is hen de Nederlandse identiteit niet afgepakt?
Is het dan vooral een sociaal economisch probleem?quote:Op maandag 6 april 2026 12:26 schreef Alpha0 het volgende:
In Marokko zijn ze nog steeds niet bijgekomen van het lachen dat wij zo dom zijn geweest hun onderklasse over te nemen. Dacht je echt dat we mensen uit de betere wijken van Casablanca of Rabat hebben geïmporteerd?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 6 april 2026 20:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is het dan vooral een sociaal economisch probleem?
Ik kan er niks aan doen, aan mij ligt het iig niet. Ik heb vanaf de jaren 90 altijd rechts gestemd, vanaf mijn eerste stem. Toen zag ik de immigratieproblemen al aankomen maar je hoofd lag er bijna af als je daar destijds voor uitkwam.quote:Op maandag 6 april 2026 12:13 schreef Richestorags het volgende:
We hebben destijds de fout gemaakt de sociale onderklasse van Marokko te importeren. Islamitisch, ongeletterd en niet vies van een rechte(re) stamboom. We kunnen nu de conclusie trekken dat het zonder ingrijpen niet meer goed gaat komen.
"We" is ook een breed begrip. De industrie heeft succesvol gelobbied bij de Nederlandse politiek dit te doen. De mensen zijn dit niet echt gevraagd via een referendum, noch was dit uitgebreid in het openbaar besproken.
De Turken en Marokkanen kwamen hier in de jaren 60 en 70, zo oud dat je 1890 hebt meegemaakt ben je toch niet?quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, aan mij ligt het iig niet. Ik heb vanaf de jaren 90 altijd rechts gestemd, vanaf mijn eerste stem. Toen zag ik de immigratieproblemen al aankomen maar je hoofd lag er bijna af als je daar destijds voor uitkwam.
Wel oud genoeg om te merken dat de echte immigratie tsunami pas begon met de open grenzen en gezinshereniging vanaf de jaren 90. Vanaf mijn eerste stem heb ik daar altijd tegen gestemd.quote:Op maandag 6 april 2026 21:00 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
De Turken en Marokkanen kwamen hier in de jaren 60 en 70, zo oud dat je 1890 hebt meegemaakt ben je toch niet?
1890? Wat is dit voor flauwekul? De eerste Turken en Marokkanen kwamen hier eind jaren 60 begin jaren 70, en nee dat is niet uit de jaren 1800.quote:Op maandag 6 april 2026 21:00 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
De Turken en Marokkanen kwamen hier in de jaren 60 en 70, zo oud dat je 1890 hebt meegemaakt ben je toch niet?
Mja, naar mensen verwijzen als 'afval' vind ik nooit zo gepast.quote:Op maandag 6 april 2026 21:53 schreef Hathor het volgende:
Oh het is weer een Mohammed....wat een schok. Wat een tyfusafval hebben we hier binnengehaald zeg.
Je moet tegenwoordig überhaupt al blij zijn als dit soort misdrijven worden bestraft. Voor hetzelfde geldt wordt er een standaard verhaaltje opgehangen over een 'moeilijke jeugd', 'bedoelde het niet zo' en 'slachtoffer van Islamofobie' etc.quote:Op maandag 6 april 2026 22:02 schreef TAmaru het volgende:
Het is echt vreselijk. En het ergste is: over een jaar of twee staan die kerels waarschijnlijk weer op straat. En dan is dit gezin nog niet veilig. Of ze zullen zich in elk geval niet veilig wanen.
Neef, broer en vader.quote:Op maandag 6 april 2026 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Mohammed de broer of neef van Mohammed? Of beide?
Met name de combinatie van twee van de drie.quote:Op maandag 6 april 2026 22:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Neef, broer en vader.
Schijnt normaal te zijn daar in die 'cultuur'.
Gevat. Erg gevat. Maar ik snap 'mquote:Op maandag 6 april 2026 23:10 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Met name de combinatie van twee van de drie.
Ik zie steeds meer mensen die gewoon stemmen op basis wat de kieswijzer aanraadquote:Op maandag 6 april 2026 17:41 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik begrijp het niet.
We zien de meest vreselijke misdaden gepleegd door steeds weer dezelfde types. En toch blijven mijn lieve landgenoten op dezelfde partijen stemmen die het prima vinden Nederland nog verder vol te pompen met dit tuig.
Waarom doen we dit onszelf aan? Ben ik de enige die naar Opsporing Verzocht kijkt en een patroon ziet? Heeft de maatschappijleraar met zijn geitenwollen trui de weg-met-ons-zelfhaat er écht zo vakkundig ingeramd?
Laat me niet lachen, er zijn hier in Nederland geen rechtse partijen die uit vrees voor linkse partijen op de vlucht slaan. Ook nog nooit bang geweest voor linkse partijen, want de meeste gebouwen die hier in Nederland gebouwd zijn fout.quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, aan mij ligt het iig niet. Ik heb vanaf de jaren 90 altijd rechts gestemd, vanaf mijn eerste stem. Toen zag ik de immigratieproblemen al aankomen maar je hoofd lag er bijna af als je daar destijds voor uitkwam.
Die paar Marokkanen die hier wel hun best doen, de taal spelen en hard werken gaan nu allemaal terug naar Marokko omdat ze zich hier niet geaccepteerd worden. Dus nu blijft er echt enkel uitschot overquote:Op maandag 6 april 2026 12:26 schreef Alpha0 het volgende:
In Marokko zijn ze nog steeds niet bijgekomen van het lachen dat wij zo dom zijn geweest hun onderklasse over te nemen. Dacht je echt dat we mensen uit de betere wijken van Casablanca of Rabat hebben geïmporteerd?
Dit land verloederd in rap tempo. Ik zie het onder mijn eigen ogen gebeuren. 1 grote verzameling ethnische sloebers in de metro in Rotterdam. In mijn stad zijn meer oost Europese supermarkten dan Nederlandse. Buren van de randen van Europa die zich misdragen. Wat een teloorgang van wat het beste land ter wereld had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 04:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die paar Marokkanen die hier wel hun best doen, de taal spelen en hard werken gaan nu allemaal terug naar Marokko omdat ze zich hier niet geaccepteerd worden. Dus nu blijft er echt enkel uitschot over
Of: "ik hoorde stemmen in mijn hoofd die zeiden dat ik dit moest doen"quote:Op maandag 6 april 2026 22:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig überhaupt al blij zijn als dit soort misdrijven worden bestraft. Voor hetzelfde geldt wordt er een standaard verhaaltje opgehangen over een 'moeilijke jeugd', 'bedoelde het niet zo' en 'slachtoffer van Islamofobie' etc.
Laten we de uitspraak afwachten voordat we praten over “gestraft”. Grote kans dat deze kansenparels vrijspraak krijgen omdat het anders zo “levensontwrichtend” is voor deze jonge jongens.quote:Op maandag 6 april 2026 22:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig überhaupt al blij zijn als dit soort misdrijven worden bestraft. Voor hetzelfde geldt wordt er een standaard verhaaltje opgehangen over een 'moeilijke jeugd', 'bedoelde het niet zo' en 'slachtoffer van Islamofobie' etc.
Dan haal ik toch echt de trekker over.quote:Op maandag 6 april 2026 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zult maar van die tering Marokkanen in je huis aantreffen te stinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |