Zorgen dat je een bepaalde buffer aanhoudtquote:Op maandag 6 april 2026 13:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
De belastingdienst is mijn grootste angst. Ik denk niet dat ik bijzonder veel geld ga uitgeven, alles sparen om even te kijken wat zij allemaal gaan vragen.
En anders rol ik alsnog de KOR in.
Succes met de mooiste stok van het bos zoekenquote:
quote:Op maandag 6 april 2026 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me ging zzp'en en toen had ie een grote opdracht en ging ie van dat geld op een verre vakantie en bij thuiskomst lag er een brief van de belastingdienst en toen had ie geen geld meer.
Dus zo moet het niet.
oh ja even kijkn offie het nog doet. Goed idee.quote:Op maandag 6 april 2026 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat het tijd is om dat zonnescherm uit z'n winterslaap te halen. Begint nu wel goed warm te worden binnen.
Nagenieten.quote:Op maandag 6 april 2026 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zat vooral op m'n benen. Bleef vervolgens aan de autostoel plakken.
Ik heb een cricket bat voor noodsituaties, Nooit nodig gehad gelukkig. Verdekt opgesteld in de buurt van de voordeur.quote:Op maandag 6 april 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders een goede stok zoeken waar je ze allemaal mee uit je buurt kunt houden
Geen olietje over je sla laat staan kruiden. Droge handel Bitter. Ik zou gaan klagen.quote:
Dat ziet er niet uit als opgebakken blaffende hondenquote:
nee want het was erg lekkerquote:Op maandag 6 april 2026 14:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geen olietje over je sla laat staan kruiden. Droge handel Bitter. Ik zou gaan klagen.
Droge hap zonder liefde. Zo ziet het er uit.quote:Op maandag 6 april 2026 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als opgebakken blaffende honden
peperquote:Op maandag 6 april 2026 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat zijn die spiksles aan de onderkant van het bord?
Da's kip. Je bent sowieso af als je geen seafood eet in Thailand. Misschien maar gewoon patat bestellen. Sorry hoor.quote:Op maandag 6 april 2026 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat zijn die spiksles aan de onderkant van het bord?
wat zit je nou allemaal te miepenquote:Op maandag 6 april 2026 14:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Da's kip. Je bent sowieso af als je geen seafood eet in Thailand. Misschien maar gewoon patat bestellen. Sorry hoor.
Je bijdrage is genoteerd.quote:Op maandag 6 april 2026 14:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Droge hap zonder liefde. Zo ziet het er uit.
Vreugdeloze zeiksnor.quote:Op maandag 6 april 2026 14:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Da's kip. Je bent sowieso af als je geen seafood eet in Thailand. Misschien maar gewoon patat bestellen. Sorry hoor.
MiepKutovskiquote:
Dat je beter verdient in Thailand als westerling. Je kunt uitstekend eten krijgen daar.quote:
hoe smaakt jouw avg-tje?quote:Op maandag 6 april 2026 14:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat je beter verdient in Thailand als westerling. Je kunt uitstekend eten krijgen daar.
Ja die MiepKriepquote:
Ik ga straks denk ik chinees halen, normaal op maandag gesloten maar volgens mij nu met 2e paasdag wel open, hoop ik dan.quote:
Moet je bij m'n buren zijn. In dit huis word deftig gekookt.quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 14:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Moet je bij m'n buren zijn. In dit huis word deftig gekookt.
Ik kijk er nooit.quote:Op maandag 6 april 2026 14:26 schreef spapaars het volgende:
Even iets anders.
Hoeveel zelfverklaarde frontpage gasten zijn er binnen deze forum?
Ik hoop dat dit een compliment is. Nee, maar echt. Ik maak van voedsel een hoofdzaak in mijn leven. AVG doe ik soms, maar meestal de wereldkeuken hier.quote:
frontpage bestaat niet op mijn fokquote:Op maandag 6 april 2026 14:26 schreef spapaars het volgende:
Even iets anders.
quote:Op maandag 6 april 2026 14:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Moet je bij m'n buren zijn. In dit huis word deftig gekookt.
forum.fok.nl is toch het enige wat er bestaat?quote:Op maandag 6 april 2026 14:26 schreef spapaars het volgende:
Even iets anders.
samequote:
Ping was alles wat mijn oude overleden airfryer deed.quote:
geen airfryer hier..quote:Op maandag 6 april 2026 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ping was alles wat mijn oude overleden airfryer deed.
Nu doet dat nieuwe kreng een mededeling dat ik moet omdraaien, of schudden.
Nul. Die frontpage boeit kwaliteitsusers (zoals wij zijn) geen ene zak.quote:Op maandag 6 april 2026 14:26 schreef spapaars het volgende:
Even iets anders.
quote:Op maandag 6 april 2026 14:39 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
weer vergeten naar de Primera te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |