abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 6 april 2026 @ 09:53:38 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220517845
quote:
Arts waarschuwt: populaire seksstand breekt massaal penis

Dr. Karan Raj, een arts die tevens actief is op TikTok waar hij informatieve video's maakt, waarschuwt dat de seksstand "reverse cowgirl" verantwoordelijk is voor meer dan de helft van alle penisblessures. Volgens hem kan één verkeerde beweging tijdens deze stand leiden tot een zogenoemde penisfractuur, een ernstige verwonding waarbij vaak een duidelijk "knappend" geluid te horen is.

In een video legt Raj uit dat het vooral misgaat als de bewegingen van beide partners niet goed op elkaar zijn afgestemd of als er te wild wordt bewogen. De penis kan dan uit de vagina schieten en hard tegen het bekken of perineum stoten, met scheuren in het weefsel als gevolg. "Als de bewegingen van de twee partijen niet in sync zijn, kan dat iemand om de verkeerde redenen doen schreeuwen", waarschuwt hij.

Bij een penisfractuur scheurt de tunica albuginea, de stevige, elastische laag om de zwellichamen die de penis tijdens een erectie groter en harder maakt. Mensen die dit overkomt, horen vaak een pijnlijke "popping sound", gevolgd door directe pijn en zwelling. Het is een medisch spoedgeval dat snel behandeld moet worden om blijvende schade te voorkomen.

Volgens de Mayo Clinic kan een onbehandelde penisfractuur leiden tot een blijvend kromme penis of erectiestoornissen. In ernstige gevallen kan iemand zijn erectievermogen volledig kwijtraken. Medische hulp is daarom noodzakelijk als iemand na een seksuele handeling een knappend geluid hoort, gevolgd door pijn, verkleuring of verlies van erectie.

Toch blijft reverse cowgirl een populaire stand onder veel mannen, terwijl vrouwen er juist minder enthousiast over zijn. Voor degene onderop kost de stand weinig inspanning en is het vooral een kwestie van liggen en kijken, terwijl de partner bovenop het meeste werk doet en niet altijd een prettig kijkperspectief heeft. Vrouwen geven op sociale media aan dat de hoek van binnendringen vaak minder prettig of zelfs pijnlijk is en dat de stand voor hen afstandelijk en minder intiem kan aanvoelen.

260406_1_bc636ea3013cbd76d75e6e34fae1ba43.pngAfbeelding: Grok AI / FOK.nl
Wie van jullie leeft 'on the edge'? :Y)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220517856
GROK weet niet wat reverse cowgirl is :{w
pi_220517866
Hetero's zijn (gemiddeld) heel dom.
pi_220517944
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:57 schreef bianconeri het volgende:
TS w.s. ook niet die AI voor waarheid aanneemt
  maandag 6 april 2026 @ 10:24:20 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220517945
Plaatje is niet correct :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220517949
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:58 schreef Horzula het volgende:
Oke nou ben ik heel benieuwd. Waarom?
pi_220517967
Tegenwoordig is er altijd wel een arts te vinden die elke activiteit die enige vorm van risico met zich meebrengt - ofwel zo ongeveer alles - als levensbedreigend betitelt. Wat de facto ook klopt, dat is een beetje de essentie van leven hè. Move along.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220517993
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:23 schreef smizy het volgende:

[..]
TS w.s. ook niet die AI voor waarheid aanneemt
@Danny burned

maandag 6 april 2026 @ 10:45:57 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220518033
Vond de vrouw bovenop sowieso al de saaiste stand en dan helemaal als ze omgedraaid is.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 6 april 2026 @ 10:53:17 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220518059
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:53 schreef Danny het volgende:
een arts die tevens actief is op TikTok
:') :') :') :') :') :')

TikTokartsen geloven :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 6 april 2026 @ 10:56:33 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220518074
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:57 schreef bianconeri het volgende:
Ja mss dit voeren aan grok:
quote:
Reverse cowgirl: zo wordt dit standje nóg heter

De cowgirl-positie is een van de populairste standjes tijdens de seks: zij zit bovenop en heeft de volledige controle. Een spannende variant is de “reverse cowgirl”: dezelfde setting, maar dan met een twist. In deze blog ontdek je hoe dit standje precies werkt, waar je op moet letten, en hoe je het nóg intenser maakt.

Wat is de reverse cowgirl precies?
In deze houding zit de vrouw bovenop haar partner – net als bij de klassieke cowgirl. Het verschil? Ze draait haar rug naar hem toe. “Reverse” betekent dan ook letterlijk: omgekeerd.

Voor mannen is dit vaak extra opwindend: ze zien haar rug, kunnen haar heupen vastpakken en haar overal aanraken. Voor vrouwen is het uitzicht misschien wat minder spectaculair, maar de sensaties zijn dat des te meer. De nieuwe penetratiehoek zorgt voor verrassende stimulatie.

Let wel op: deze houding brengt ook risico’s met zich mee. Het is een van de standjes waarin penisbreuken het vaakst voorkomen. De reden? De ongewone hoek van penetratie. Als de vrouw te snel beweegt of de penis er per ongeluk uitschiet, kan deze buigen op een manier die allesbehalve prettig is. Langzaam beginnen is dus geen overbodige luxe.

Hoe werkt de reverse cowgirl?
De man ligt ontspannen op zijn rug, eventueel met een kussen onder zijn hoofd voor extra comfort. De vrouw gaat op hem zitten met haar gezicht van hem af – een knielende of hurkende houding geeft haar de meeste controle.

Net als bij de klassieke cowgirl bepaalt zij het tempo, de beweging en de diepte van de penetratie. Dat maakt dit standje perfect voor wie graag de leiding neemt tussen de lakens.

4 variaties om de reverse cowgirl nóg spannender te maken
#1 Cirkelende bewegingen
In plaats van op en neer te bewegen, kun je langzaam cirkelvormige bewegingen maken met je heupen. Dat is niet alleen zachter voor de penis (en dus veiliger), maar ook extra stimulerend voor beide partners. Bonus: het voelt sensueel en gecontroleerd.

#2 Voorover buigen
Laat je bovenlichaam naar voren zakken en steun op zijn benen. Deze houding zorgt voor een diepere penetratie en kan de G-spot intens stimuleren. Ook voor hem verandert de hoek – dubbel genieten dus.

#3 Zelfliefde toevoegen
In deze positie heb je als vrouw alle ruimte om jezelf aan te raken. Omdat veel vrouwen geen orgasme krijgen van penetratie alleen, is dit een geweldige manier om samen tot een hoogtepunt te komen. Seksspeeltjes zoals een vibrator kunnen hier perfect bij helpen. En het fijne is: doordat je je partner niet recht aankijkt, voel je je misschien wat vrijer om los te gaan.

#4 Glijmiddel is je beste vriend
Als het allemaal wat stroef aanvoelt, kan dat pijnlijk worden. Een beetje glijmiddel zorgt voor extra comfort én meer sensatie. Vergeet dus niet een flesje binnen handbereik te houden!

Reverse cowgirl in het kort:
De vrouw zit bovenop, met haar rug naar haar partner toe.
De penetratiehoek is anders dan bij de klassieke cowgirl en voelt intens.
Deze positie brengt een hoger risico op penisbreuken met zich mee – rustig bewegen is dus belangrijk.
Door te knielen of te hurken krijgt de vrouw meer controle en kracht.
Zelfstimulatie en seksspeeltjes maken deze houding extra spannend.
De reverse cowgirl kan ook zittend worden gedaan – een leuke variatie voor wie wil experimenteren met nieuwe hoeken.

Dus: ben jij klaar om het zadel in de andere richting op te stappen? De reverse cowgirl is spannend, sensueel en verrassend intens. Speel ermee, experimenteer met tempo en beweging – en ontdek hoe heerlijk het is om eens een andere kant op te kijken.

https://www.willie.nl/magazine/reverse-cowgirl/
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220518078
Dit is wel al heel oud nieuws volgens mij.
  Admin maandag 6 april 2026 @ 10:57:58 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220518087
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 10:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:') :') :') :') :') :')

TikTokartsen geloven :')
Het is gewoon een echte arts he. Je doet net alsof je opeens geen arts meer bent als je op tiktok mensen informeert :')
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 6 april 2026 @ 11:02:57 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220518112
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:57 schreef Danny het volgende:

[..]
Het is gewoon een echte arts he. Je doet net alsof je opeens geen arts meer bent als je op tiktok mensen informeert :')
Ja ik heb ChatGPT gevraagd en hij is echte arts. Ik dacht dat het zo'n neppert was. Sorry
  maandag 6 april 2026 @ 11:08:30 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220518142
Voor de mensen die denken dat dit onzin is;
quote:
In zijn autobiografie Nichts als die Wahrheit (2002) onthulde de Duitse muziekproducent Dieter Bohlen dat hij tijdens zijn carrière drie keer een penisbreuk heeft opgelopen.

Bohlen, bekend als de drijvende kracht achter Modern Talking, beschreef deze incidenten als "sportongevallen in de slaapkamer". De breuken vonden plaats in verschillende decennia:

De jaren 80: Tijdens het hoogtepunt van het succes van Modern Talking.
De jaren 90: In de periode van zijn project Blue System.
Begin jaren 2000: Kort voor de publicatie van zijn boek.
In interviews en zijn boek gaf hij aan dat de blessures pijnlijk waren, maar dat hij er geen blijvende fysieke schade aan heeft overgehouden. De openhartigheid over dit onderwerp werd in de Duitse media breed uitgemeten en droeg bij aan zijn imago als controversiële en directe mediapersoonlijkheid.
;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 6 april 2026 @ 11:17:35 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220518184
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 10:56 schreef Starhopper het volgende:
Voor mannen is dit vaak extra opwindend: ze zien haar rug
:')
Haar rug. Geil hoor
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 6 april 2026 @ 11:17:47 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220518185
Ik doe gewoon doggy zonder condoom.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220518198
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:58 schreef Horzula het volgende:
Oh, dus nu mag ik hetzelfde zeggen over het LGBWTFBBQ-volk?
pi_220518395
Lijkt me naar om je pik te breken _O-
v
pi_220518791
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 10:30 schreef nostra het volgende:
Tegenwoordig is er altijd wel een arts te vinden die elke activiteit die enige vorm van risico met zich meebrengt - ofwel zo ongeveer alles - als levensbedreigend betitelt. Wat de facto ook klopt, dat is een beetje de essentie van leven hè. Move along.
Inderdaad, er is vast wel zo'n alwetende arts die wat hij tegenkomt in zijn vak als allesbepalend voor het leven ziet en voor een helmplicht tijdens de seks pleit. Straks mag je ook niet meer roken na de seks.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 6 april 2026 @ 14:08:31 #21
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220519145
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:08 schreef thedeedster het volgende:
Voor de mensen die denken dat dit onzin is;
[..]
;)
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:57 schreef Danny het volgende:

[..]
Ook een arts kan de foute tour opgaan, genoeg huisartsen die ineens ook homeopaat zijn. Meteen schrappen uit het BIG register zulke debielen.
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 6 april 2026 @ 14:45:37 #22
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220519282
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:17 schreef Harvest89 het volgende:
Ik doe gewoon doggy zonder condoom.
Badass. Geef je dan ook een goede pets op die lekkere billen?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 6 april 2026 @ 15:01:53 #23
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220519337
quote:
4s.gif Op maandag 6 april 2026 11:52 schreef 12Beaufort het volgende:
Lijkt me naar om je pik te breken _O-
Knakworst :'( :'( :'(
pindazakje
  maandag 6 april 2026 @ 15:03:27 #24
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220519347
Op de zeester na vind ik reverse doggy toch wel het minst stimulerend.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_220524297
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:24 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Oke nou ben ik heel benieuwd. Waarom?
Gemiddeld met seks. Uitzonderingen daargelaten.

Veel homo's die ooit een penisbreuk gehad hebben zul je bijvoorbeeld niet vinden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Horzula op 07-04-2026 12:23:06 ]
pi_220524427
quote:
In zijn autobiografie Nichts als die Wahrheit (2002) onthulde de Duitse muziekproducent Dieter Bohlen dat hij tijdens zijn carrière drie keer een penisbreuk heeft opgelopen.
Dat dit een sexsymbool als Dieter meermaals is overkomen zal natuurlijk niemand verbazen.

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 12:26:23 #27
441859 crew  Lenny77
pi_220524559
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2026 15:03 schreef MichaelScott het volgende:
Op de zeester na vind ik reverse doggy toch wel het minst stimulerend.
Dit.
Voor een vrouw is er ook niet veel aan..
Kijken naar mannenvoeten :r ... Een piemel die tegen je dikke darm aanduwt...
En dan zegt dat ChatGTP stukje hier nog: extra stimulatie voor haar en G spot. Hoe zelfs?

Neuh is geen leuk standje.

En de piemel van je geliefde breken wil je al helemaal niet :o ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220524675
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 15:01 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Knakworst :'( :'( :'(
@knakworst3d
pi_220524862
Elk standje waarbij ik als verrassing mijn vinger in haar aars kan steken is een topstandje. Maar een penisbreuk is wel een dure prijs om te betalen.
-nee-
pi_220526781
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:19 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Oh, dus nu mag ik hetzelfde zeggen over het LGBWTFBBQ-volk?
Waarvan akte.

Maar ik bedoelde met seks.
pi_220526998
Is mijn favoriete standje in de volwassen films
  dinsdag 7 april 2026 @ 17:02:36 #32
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220527140
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:55 schreef Marsenal het volgende:
Elk standje waarbij ik als verrassing mijn vinger in haar aars kan steken is een topstandje. Maar een penisbreuk is wel een dure prijs om te betalen.
Doe je ook weleens aan stand "Up Comedian" ?
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')