Even de OP aangepast naar de waarheid. Het probleem is verplaatst ipv opgelost.quote:Op maandag 6 april 2026 08:29 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Nadat overal in Nederland AZCs zijn gesloten, ging men enige jaren geleden over tot het afhuren van alle vakantieparken om migranten te huisvesten. Daarna volgden cruiseschepen en hotels.
Het plan bestaat en gaat op 1 mei in werking (op vrijwillige basis). De verplichting kan later voortvloeien uit de Wet verplaatsing bevolking (Wvb).quote:Op maandag 6 april 2026 08:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerder dwaas om angst te gaan zaaien voor plannen die niet bestaan en ook niet mogelijk zijn.
Bericht in Westlanders is van 30 maart.quote:Op maandag 6 april 2026 09:36 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Prima, maakt mij niet uit.
Maar nieuws is het wel degelijk, aangezien deze pilot op 1 mei 2026 in zal gaan:
https://westlanders.nu/ni(...)%20ge%C3%ABvalueerd.
Een gewillig lekker wijf die kookt, schoonmaakt, goed in bed is, goed en graag masseert en vooral niet zeurt. Als ze een beetje goede smaak in films/series heeft en een beetje aardig kan gamen, mooi meegenomen. Oh ja, en die 150 euro per maand is dan alsnog welkom.quote:Op maandag 6 april 2026 08:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik sta daar zeker voor open. Heb maar één eis, het moet een lekker wijf zijn.
De Rijksoverheid is dan ook betrokken bij deze 1 april grap:quote:Op maandag 6 april 2026 09:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bericht in Westlanders is van 30 maart.
Het zou zo maar een 1 april grap kunnen zijn wat een eigen leven is gaan leiden?
Maar we gaan het zien en beleven
quote:Minister Van den Brink: “Extra gastgezinnen zijn met de aanhoudende druk op de opvang zeer welkom. Door aan gastgezinnen een vrijwilligersvergoeding toe te kennen, kunnen de meerkosten die zij maken door een logé in huis te nemen worden gedekt. In deze pilot kan worden bezien of een vrijwilligersvergoeding daadwerkelijk voor meer gastgezinnen zorgt. Ook wordt hiermee de inzet van gastgezinnen erkend.”
Dan snap ik niet waarom je deze bron niet in je OP hebt gebruikt?quote:Op maandag 6 april 2026 09:53 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
De Rijksoverheid is dan ook betrokken bij deze 1 april grap:
https://www.rijksoverheid(...)eker-of-statushouder
[..]
Nee dat kan volgens de wet gewoon niet. Het zijn verzinseltjes uit de bekende extreemrechtse complotkanalen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:43 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Het plan bestaat en gaat op 1 mei in werking (op vrijwillige basis). De verplichting kan later voortvloeien uit de Wet verplaatsing bevolking (Wvb).
Heeft niets te maken met “angst zaaien”, maar is gewoon een kritische kijk op recente ontwikkelingen.
Omdat hij erbij verzint dat dit een verplichting zou worden. Dat is echt iets voor BNW en nergens anders.quote:Op maandag 6 april 2026 09:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je deze bron niet in je OP hebt gebruikt?
Wat denk je zelf? Aan de woordkeuze is toch gewoon te zien dat dit het zoveelste topic moet worden om te kunnen kankeren op asielzoekers.quote:Op maandag 6 april 2026 09:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Want dan kan het met een aangepaste OP en aangevulde TT gewoon terug naar NWS.
Het dagelijkse schuimbekken-over-buutenlanders-topicquote:Op maandag 6 april 2026 10:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Aan de woordkeuze is toch gewoon te zien dat dit het zoveelste topic moet worden om te kunnen kankeren op asielzoekers.
Ze hebben dagelijks een steeds grotere dosis nodig.quote:Op maandag 6 april 2026 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Het dagelijkse schuimbekken-over-buutenlanders-topic
In tijden van nood wel.quote:Op maandag 6 april 2026 10:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat kan volgens de wet gewoon niet. Het zijn verzinseltjes uit de bekende extreemrechtse complotkanalen.
Daarom zeg ik ook een andere OP en aangepaste TT.quote:Op maandag 6 april 2026 10:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat hij erbij verzint dat dit een verplichting zou worden. Dat is echt iets voor BNW en nergens anders.
Zou je dit soort topics gaan missen, omdat je dan niets meer hebt om je boos over te maken? Zo houden jullie elkaar wel in evenwicht.quote:Op maandag 6 april 2026 10:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Aan de woordkeuze is toch gewoon te zien dat dit het zoveelste topic moet worden om te kunnen kankeren op asielzoekers.
Aldus de user die bruinrechtse glijdende schalen als standaard repertoire heeft.quote:Op maandag 6 april 2026 08:48 schreef Hexagon het volgende:
Kan dit topic naar BNW? Gezien TS aan het klagen is over maatregelen die er niet zijn en niet komen.
Wederom alleen reageren op de vorm en niet op de inhoud.quote:Op maandag 6 april 2026 10:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook een andere OP en aangepaste TT.
Ik mag hopen dat dat een gevalletje niet verbaasd, toch teleurgesteld is.quote:Op maandag 6 april 2026 09:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welke bron je gebruikt, als elke bron dezelfde boodschap bevat?quote:Op maandag 6 april 2026 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat een gevalletje niet verbaasd, toch teleurgesteld is.
Ik zou er niks aan missen in elk geval.quote:Op maandag 6 april 2026 10:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je dit soort topics gaan missen, omdat je dan niets meer hebt om je boos over te maken? Zo houden jullie elkaar wel in evenwicht.
Er zit een wezenlijk verschil tussen het bericht van de Rijksoverheid en hoe jij het presenteert. Als je dat verschil niet ziet of wil zien, is je topic terecht verplaatst naar VER.quote:Op maandag 6 april 2026 11:20 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welke bron je gebruikt, als elke bron dezelfde boodschap bevat?
Voor dat bedrag nog niet, maar als ze wat hoger gaan zitten en ik zelfbeschikking houd wie wel/niet. En ze eruit kan schoppen bij wangedrag begint dat bedrag een beetje in de buurt te komen waarop ik het zou overwegen.quote:Op maandag 6 april 2026 08:53 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Een asielzoeker in een hotel kost maar liefst 91000 euro per jaar.
Dat is nou retoriek naar mijn smaak: https://www.eerstekamer.nl/nieuws/20260410/eerste_kamer_behandeltquote:Op maandag 6 april 2026 11:18 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Wederom alleen reageren op de vorm en niet op de inhoud.
Het gaat gewoon om een nieuw plan van de Rijksoverheid, waarvan ik met een kritische blik een eigen interpretatie heb gegeven. Maar onmiddellijk schiet de linkse massa in de kramp en spuwt het bekende riedeltje aan scheldwoorden, zonder een inhoudelijke reactie.
Daarom, zonder enige verwachting, mijn vraag: wat is het lange termijnplan voor immigratie?
Is dat een onredelijke vraag? Als ik afga op de plannen van de regering, dan zie ik eerlijk gezegd helemaal niets.
Geen visie, geen doel, geen plan.
Alleen jaar in jaar uit een opeenvolging van tijdelijke noodmaatregelen.
Als er niets verandert aan het beleid, dan zullen bijna alle asielzoekers weer terugkeren naar land van herkomst, zeg na een jaar of 3-5.quote:Als er niets verandert aan het beleid, wat ik vrees, dan zal er op enig moment een geleidelijke overgang van vrijwillig naar verplicht plaatsvinden.
Hoe kom je daar nu bij? Alle statistieken laten het tegenovergestelde zien.quote:Op zondag 12 april 2026 19:41 schreef Klik het volgende:
[..]
Als er niets verandert aan het beleid, dan zullen bijna alle asielzoekers weer terugkeren naar land van herkomst, zeg na een jaar of 3-5.
Dat staat in de wetquote:Op zondag 12 april 2026 20:54 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Alle statistieken laten het tegenovergestelde zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |