abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 12:32:11 #201
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220518652
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:30 schreef recidivist het volgende:

[..]
Maar waarom maakt hij zich er uberhaupt druk om dan? Dan kan hij toch gewoon letterlijk zeggen dat dit het was en voor Amerika hier ophoudt en toedeledokie/bye bye fellas?
Dat mag hij niet van zijn Israëlische handler.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220518659
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 12:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Que?
[ afbeelding ]
De hele wereld is boos op die man. Om zo een oorlog te beginnen.

Alle economische ellende die nog gaat komen mag echt op Trump afstralen.
pi_220518660
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 12:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Que?
[ afbeelding ]
Overschreeuwen en bedreigen is ook hoe de man aan zijn gouden toiletpotten is gekomen in New York.
pi_220518661
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:08 schreef WillemVOC het volgende:
[ x ]
In het VK word kritiek op islam en moslims serieuzer genomen dan antisemitisme. Het bewijs dat het VK onder controle is van jihadisten.
Corporate translator
pi_220518670
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:28 schreef UitStraling het volgende:
De denkfout die veel mensen maken is dat Iran Amerika hard raakt, nee ze treffen voornamelijk Europa, Azië en Afrika het hardst, het enige waar ze Amerika mee kunnen raken is propaganda en het beïnvloeden van de publieke opinie, laat daar nu net gekke Trumpie zitten die dat allemaal geen kont boeit.
Het 1/5de deel van de wereldhandel van olie die wegvalt raakt Trump en de VS net zo hard als de rest van de wereld. Alleen is een ander deel eerder aan de beurt. De prijzen worden overal hoger. Ook daar. Iedereen wil het hebben en biedt tegen elkaar op.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 6 april 2026 @ 12:33:58 #206
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220518671
Trump gaat wel heel erg vreemd te keer. Ik begin me af te vragen of hij aan niet goed behandelde syfilis lijdt....
Grootheidswaanzin en agressie. Die man is gék. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 6 april 2026 @ 12:34:51 #207
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220518677
Spannond!

Iran heeft reactie op voorstel klaar
Iran heeft zijn standpunten en eisen geformuleerd in een reactie op de voorstellen voor een staakt-het-vuren, zegt een woordvoerder van het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken. Wat die reactie precies is, is nog niet bekend. Het is wel doorgegeven aan de tussenpersonen die met Iran en de VS communiceren.

Woordvoerder Esmaeil Baghaei zegt dat Teheran een reeks eisen heeft geformuleerd op basis van nationale belangen. Hij voegt eraan toe dat eerdere Amerikaanse eisen, zoals het 15-puntenplan, waren afgewezen omdat ze "buitensporig" waren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 12:35:24 #208
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220518680
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Overschreeuwen en bedreigen is ook hoe de man aan zijn gouden toiletpotten is gekomen in New York.
En hoe hij niet aan de Straat van Hormuz gaat komen. Kut voor de olieprijzen en de globale veiligheid, maar dergelijke hysterische en machteloze meltdowns zijn wel hilarisch om te lezen.
  maandag 6 april 2026 @ 12:35:44 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220518684
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 12:33 schreef vosss het volgende:

[..]
Het 1/5de deel van de wereldhandel van olie die wegvalt raakt Trump en de VS net zo hard als de rest van de wereld. Alleen is een ander deel eerder aan de beurt. De prijzen worden overal hoger. Ook daar. Iedereen wil het hebben en biedt tegen elkaar op.
Nee dat is niet zo, tenminste niet direct zo, de VS hebben momenteel de minste last, het is meer de landen in de regio en Azie die er nu al onder lijden.
pi_220518690
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2026 12:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En hoe hij niet aan de Straat van Hormuz gaat komen. Kut voor de olieprijzen en de globale veiligheid, maar dergelijke hysterische en machteloze meltdowns zijn wel hilarisch om te lezen.
Nouja het zou om te lachen zijn als het niet serieus was.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 12:37:07 #211
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220518694
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nee dat is niet zo, tenminste niet direct zo, de VS hebben momenteel de minste last, het is meer de landen in de regio en Azie die er nu al onder lijden.
Ah ja, daar waar alle zooi voor de VS wordt geproduceerd. Gaat vast geen gevolgen hebben nee.
pi_220518703
quote:

[..]
O jee mijn Temu pakketjes.....
pi_220518713
Ik geloof niet in een vredesakkoord
  maandag 6 april 2026 @ 12:38:42 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220518714
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2026 12:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah ja, daar waar alle zooi voor de VS wordt geproduceerd. Gaat vast geen gevolgen hebben nee.
Niet direct heb ik het over, hangt er ook een beetje vanaf hoe lang het gaat duren.
pi_220518715
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2026 12:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Is gewoon een ordinaire maar succesvolle tactiek door die door Roy Cohn destijds al bedacht is.
pi_220518742
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:38 schreef byah het volgende:
Ik geloof niet in een vredesakkoord
Het is me vooral niet duidelijk in hoeverre er nou een voorstel ligt dat door alle partijen wordt gedragen. De eisen van Iran en de VS lagen mijlenver uit elkaar. Dit is vooral een voorstel tot adempauze dat lijkt te komen van de tussenpartijen, maar ik vermoed dat Iran er minder happig op zal zijn, want die zijn juist gebaat bij het cumulatieve effect van het gesloten houden van de straat van Hormuz, terwijl een tijdelijk staakt het vuren (voor zover Israël daar al in meegaat) zo weer beëindigd kan worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220518749
quote:

[..]
Dit blijft ook maar hardnekkig. De VS produceert zo’n 13 tot 14 miljoen vaten per dag maar verbruikt er 20 tot 21 miljoen per dag.

Daarnaast is de olie die in de VS opgepompt wordt veelal niet geschikt om in de VS verwerkt te worden.

Trump zegt vooral “wij hebben die olie niet nodig!” wat direct zijn gebrek aan kennis en inzicht laat zien.
  maandag 6 april 2026 @ 12:46:11 #218
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220518756
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
Niet direct heb ik het over, hangt er ook een beetje vanaf hoe lang het gaat duren.
'niet direct'

Wall Street:

That makes for a total loss of about $5.28 trillion in about three weeks. The S&P 500 has gone from a record high to down 10% in less than a month.

De VS knalt keihard een recessie in dankzij Trump IQ47
pi_220518759
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 12:32 schreef HSG het volgende:

[..]
In het VK word kritiek op islam en moslims serieuzer genomen dan antisemitisme. Het bewijs dat het VK onder controle is van jihadisten.
Die kritiek is dan ook serieuzer dan antisemitisme. Dus logisch.
pi_220518760
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:45 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dit blijft ook maar hardnekkig. De VS produceert zo’n 13 tot 14 miljoen vaten per dag maar verbruikt er 20 tot 21 miljoen per dag.

Daarnaast is de olie die in de VS opgepompt wordt veelal niet geschikt om in de VS verwerkt te worden.

Trump zegt vooral “wij hebben die olie niet nodig!” wat direct zijn gebrek aan kennis en inzicht laat zien.
Ik denk dat Trump het wel weet, maar dat hij niet wil dat de kiezers het weten in november. Anders had ie m niet zo geflipt gisteren over die straat van Hormuz.
pi_220518761
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:43 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het is me vooral niet duidelijk in hoeverre er nou een voorstel ligt dat door alle partijen wordt gedragen. De eisen van Iran en de VS lagen mijlenver uit elkaar. Dit is vooral een voorstel tot adempauze dat lijkt te komen van de tussenpartijen, maar ik vermoed dat Iran er minder happig op zal zijn, want die zijn juist gebaat bij het cumulatieve effect van het gesloten houden van de straat van Hormuz, terwijl een tijdelijk staakt het vuren (voor zover Israël daar al in meegaat) zo weer beëindigd kan worden.
En Iran heeft totaal geen vertrouwen meer in onderhandelingen met de VS. Was niet voor niets dat ze Witkoff en Kushner eruit wilden hebben. Kushner werd een Israëlische “agent” genoemd bij die eerdere onderhandelingen.
pi_220518769
quote:

[..]
Iran is militair natuurlijk compleet verslagen en vernederd, ze hebben een vuile onderbroek en een tube tandenpasta buitgemaakt en ze terroriseren hun buurlanden en de wereldeconomie, als het regime nu gaat eisen "We blijven aan de macht, willen herstelbetalingen en van ons nucleair materiaal blijf je af" dan weet je al dat geheel Iran aankomend weekend zonder water en elektriciteit zit.
pi_220518772
Ik ben het eens dat het wel zeer lachwekkend is om elke dag weer te zien wat Trump bedacht heeft.
Ik verbaas mij er dagelijks wel weer over hoe knettergek en dom die vent is.

Het probleem zit hem er alleen in dat die gek de macht heeft overal heel erg veel dingen.
Die man en zijn dictator vriendjes Netanyahu en Poetin duwen de HELE wereld in een recessie en grote problemen.
Dat maakt het eerst gestelde toch een stuk minder lachwekkend.
pi_220518773
quote:

[..]
Deze oorlog oorlog is gestart tijdens onderhandelingen met de moord op de mensen die aan het onderhandelen waren. Dit is niet eens de eerste keer dat Iran zoiets overkomen is. Daarom hebben ze tot nu toe gezegd geen staakt het vuren tot er garanties voor permanente vrede zijn. Ze zouden wel gek zijn daar nu opeens vanaf te stappen.
pi_220518777
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:49 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben het eens dat het wel zeer lachwekkend is om elke dag weer te zien wat Trump bedacht heeft.
Ik verbaas mij er dagelijks wel weer over hoe knettergek en dom die vent is.

Het probleem zit hem er alleen in dat die gek de macht heeft overal heel erg veel dingen.
Die man en zijn dictator vriendjes Netanyahu en Poetin duwen de HELE wereld in een recessie en grote problemen.
Dat maakt het eerst gestelde toch een stuk minder lachwekkend.
Alles wat ik hier lees is zovele malen dommer dan wat Trump ooit heeft gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')