‘De goede kant van de geschiedenis’quote:Op maandag 6 april 2026 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Indrukwekkend wel die redding van die Amerikaanse piloot, als je leven zoveel waard is voor jouw partij en je collega's dan weet je dat je aan de goede kant van de geschiedenis staat.
Zoek maar op, onder de H van heldhaftigheid.
quote:Op maandag 6 april 2026 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Indrukwekkend wel die redding van die Amerikaanse piloot, als je leven zoveel waard is voor jouw partij en je collega's dan weet je dat je aan de goede kant van de geschiedenis staat.
Zoek maar op, onder de H van heldhaftigheid.
Alleen al om een hele simpele reden, jouw internet werkt nog, in de VS en Israël ook, dat van de Iraanse bevolking niet.quote:Op maandag 6 april 2026 09:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘De goede kant van de geschiedenis’
Het is jammer dat wij altijd meer lijden onder zijn acties, maar de VS mag van mij ook wel naar de tering gaan.quote:Op maandag 6 april 2026 09:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik gok erop dat Trump vooral de geschiedenisboeken ingaat als de president die bizarre keuzes maakt en blundert.
Ze hebben natuurlijk ook de technologie en zijn militair veel sterker om die piloot te proberen te vinden.quote:Op maandag 6 april 2026 09:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat een logica. Die piloot z'n leven in heel veel waard, maar niet omdat ie aan de goede kant van de geschiedenis staat. Dat iemand waardevol gevonden wordt, bewijst niet dat de zaak waarvoor hij vecht moreel juist is.
"Hier is een deal."quote:Op maandag 6 april 2026 09:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Reuters meldt nu ook dat er weer onderhandelingen zouden zijn die vandaag nog tot een deal komen.
Ben benieuwd haha
Dan moet de VS daar iets aan doen, ipv de boel plat te gooien.quote:Op maandag 6 april 2026 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al om een hele simpele reden, jouw internet werkt nog, in de VS en Israël ook, dat van de Iraanse bevolking niet.
Ja ik ben er ook cynisch over. Maar de geruchten zijn weer zo sterk. Hoewel het elke keer van Axiom lijkt af te komen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier is een deal."
"Nee."
*BOEM*
"Ja."
Dat zouden ze heel erg graag doen kan ik je vanuit welingelichte bronnen vertellen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan moet de VS daar iets aan doen, ipv de boel plat te gooien.
zal best gepraat worden tussen diplomaten daar zijn diplomaten voor , die praten met elkaar of via via , die houden van diplomaten werkquote:Op maandag 6 april 2026 09:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Reuters meldt nu ook dat er weer onderhandelingen zouden zijn die vandaag nog tot een deal komen.
Ben benieuwd haha
Het is de manier van onderhandelen van Trump. Roepen dat er snel een deal kan komen en vervolgens snoeihard dreigen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:14 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan het woordje 'deal' ook niet meer lezen, zien of horen eigenlijk
Elkaar? Ik heb niet de indruk dat behalve hun eigen mensen vermoorden Iran heel veel vernietigt.quote:Op maandag 6 april 2026 09:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zal best gepraat worden tussen diplomaten daar zijn diplomaten voor , die praten met elkaar of via via , die houden van diplomaten werk
elkaar vernietigen dat moet stoppen dat weet iedereen
Rob is erg druk met social media.quote:Op maandag 6 april 2026 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Als Rob Jetten slim is en zijn werk doet als leider en beschermer van het Nederlandse volk dan gooit hij de aardgasputten in Slochteren open en verkoopt dat voor de hoofdprijs aan Pakistan, India en China.
Welke welingelichte bronnen?quote:Op maandag 6 april 2026 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zouden ze heel erg graag doen kan ik je vanuit welingelichte bronnen vertellen.
Maar dat heeft een onbedoeld en ongewenst effect, als je daar een Starlink schoteltje bezit verkrachten, martelen en vermoorden ze je hele familie.
Ze hebben een vuile onderbroek en een tube tandenpasta gevangen weten te nemen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Elkaar? Ik heb niet de indruk dat behalve hun eigen mensen vermoorden Iran heel veel vernietigt.
de wereldeconomiequote:Op maandag 6 april 2026 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Elkaar? Ik heb niet de indruk dat behalve hun eigen mensen vermoorden Iran heel veel vernietigt.
quote:LIVE | Pakistan presenteert plan voor bestand aan Iran en VS
De Verenigde Staten en Israël voeren sinds eind februari onder de noemer Epic Fury aanvallen uit op Iran.
Iran slaat ondertussen terug met aanvallen op meerdere militaire bases in omliggende landen.
Israël bestookt tegelijkertijd Hezbollah-doelwitten in Libanon. Volg de laatste ontwikkelingen via ons liveblog.
Dat zal ook niet eeuwig duren.quote:Op maandag 6 april 2026 09:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de wereldeconomie
https://www.telegraaf.nl/(...)en-vs/145250408.html
[..]
Dat is daar regelmatig en eerder kon het ons ook geen kut schelenquote:Op maandag 6 april 2026 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al om een hele simpele reden, jouw internet werkt nog, in de VS en Israël ook, dat van de Iraanse bevolking niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |