Checkquote:Op donderdag 9 april 2026 10:12 schreef dick_laurent het volgende:
Is het nationaal hitteplan al van kracht gegaan inmiddels?
Blijf in de schaduw mensen! En VEEL blijven drinken!
[ afbeelding ]
Gister was inderdaad aangenamer.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dit is wel veel beter dan gisteren
Graadje of 10, vrijwel perfectiequote:Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gister was inderdaad aangenamer.
Momenteel 7-8 graden. Gewoon koud
Is toch zo gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2026 09:56 schreef dick_laurent het volgende:
Vanmiddag wordt gewoon ff 28 gradenvoordat het totale weekend het weer instort en regenachtig en een stuk koeler zal verlopen. Ahja, kunnen we mooi wat binnenklusjes gaan afmaken dit weekend.
Moet nog een plafondventilator ophangen in de woonkamer. Echt leuk. Heel veel zin in.
Lol, wat een losertemperatuurquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gister was inderdaad aangenamer.
Momenteel 7-8 graden. Gewoon koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Is ook zo, maar iets met boven je hoofd werken wat gewoon altijd kut is, en het feit dat ik er al 2 heb opgehangen van de week (dit is de laatste) en mijn motivatie voor dit specifieke klusje een beetje op isquote:
Echte Spanjaard. Liever lui dan moe.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is ook zo, maar iets met boven je hoofd werken wat gewoon altijd kut is, en het feit dat ik er al 2 heb opgehangen van de week (dit is de laatste) en mijn motivatie voor dit specifieke klusje een beetje op is
Is het ook! Gister meer zon en temperatuur veel beterquote:
Normaal gesproken ook al de droogste maand van het jaar.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
April belooft wel een kurkdroge maand te worden.
Zou mooi zijn. Even de IBC's wat aanvullenquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Normaal gesproken ook al de droogste maand van het jaar.
Er komt vanavond iig wat regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |