abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2026 @ 21:47:30 #1
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220516254
Tegen elkaar?
Feministen, Andrew Tate en consorten, mainstream media, social media,
Ik zie een heel erg ongezonde ontwikkeling van haatkwekerij aan beide zijden de laatste tijd.

Ikzelf geloof dat geen van beide geslachten op dezelfde hoop te gooien is en indien je de goede partner treft geloof ik nog steeds dat het heel mooi kan zijn.

Maar worden sommige mensen niet gewoon gehersenspoeld om de handdoek al in de ring te gooien voordat ook maar één keer serieus werk hebben gemaakt met een zoektocht naar een leuke relatie? Of onevenredig verbitterd worden na een tegenvallende relatie die iedereen kan overkomen?

Ik vind de ontwikkelingen van de laatste tijd echt heel erg ongezond.
pi_220516356
Nee wijfen zijn gewoon labiel
-XOXO-
pi_220516378
Er is niemand van de eigen doelgroep die een rationeel tegengeluid geeft, wat het gemakkelijker maakt om overal iets te zoeken dat meer rechten naar het boegeroep laat leiden. Zonder een ambassadeur in weerklank, blijft de mate waarin het boegeroep zich verspreidt, onverstoord verder ontwikkelen.

Het enige wat het boegeroep doet is polarisatie in de hand werken. Influencers als Andrew Tate léven op deze wanstaltigheid. Voor hen is strijd, op welke manier dan ook, een inkomen.
Verder is het ook een propagandamiddel om de visie van een buitenland op de tegenstander te kunnen projecteren.
Want ja, een verdeeld land is een gemakkelijker doelwit dan een eensgezind land.

[ Bericht 8% gewijzigd door Metalfrost op 05-04-2026 22:16:40 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_220516658
quote:
en indien je de goede partner treft geloof ik nog steeds dat het heel mooi kan zijn.
Dit geeft toch vooral aan hoe ongezond jouw gedachtes zijn? Natuurlijk is het mooi als je een goede partner hebt. Hoezo 'geloof je nog steeds' dat dat zo kan zijn?

Je laat je wat teveel beïnvloeden/hersenspoelen door hetgeen jezelf benoemt.
pi_220516690
Er worden meer mensen tegen mekaar uitgespeeld binnen de samenleving. Zwarten tegen blanken. Vrouwen tegen mannen. Homo tegen heteros. Klimaat tegen de mensheid. Het past allemaal binnen het plan van de marxisten. Alles van hen moet kapot. Alles moet tegen alles en dan gaan ze flink wrijven in oudzeer. Eenzijdig een podium geven en dan flink overdrijven. We gaan ze weer verjagen let maar op. Ze leren maar niet.
pi_220517125
Misschien zouden mensen gewoon meer moeten latten.
  maandag 6 april 2026 @ 08:51:19 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220517545
Sommige mensen zitten gewoon teveel op social media en datingapps en moeten eens een echt sociaal leven gaan zoeken.
pi_220517580
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Sommige mensen zitten gewoon teveel op social media en datingapps en moeten eens een echt sociaal leven gaan zoeken.
Waar vind je dat tegenwoordig nog? Een sociaal leven moet je mee zijn opgegroeid, anders ga je het nooit meer krijgen.
pindazakje
  maandag 6 april 2026 @ 09:06:07 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220517612
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waar vind je dat tegenwoordig nog?
Via je werk, familie, sportclub, cursus, spellenclub, muziekvereniging, kerk, dansles, cafe, politieke partij, buurthuis, actiegroep etc.

Het bestaat allemaal nog steeds buiten de zolderkamer.
pi_220517619
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:06 schreef Hexagon het volgende:
Via je werk, familie, sportclub, cursus, spellenclub, muziekvereniging, kerk, dansles, cafe, politieke partij, buurthuis, actiegroep etc.

Het bestaat allemaal nog steeds buiten de zolderkamer.
Je noemt hier o.a. politieke partij. Nu ben jij lid van een politieke partij. Heb je daar een sociaal leven?
  maandag 6 april 2026 @ 09:20:11 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220517679
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je noemt hier o.a. politieke partij. Nu ben jij lid van een politieke partij. Heb je daar een sociaal leven?
Ja ik heb er meerdere vrienden en kennissen ontmoet en bovendien is het bezoeken van congressen, vergaderingen en campagneactiviteiten ook een sociaal ding.
pi_220518330
Is dat zo? Ik merk en zie nergens dat er meer haat en nijd is tussen man en vrouw.
Ja, je hebt gekken zoals Andrew Tate. Ik heb alleen niet bepaald het gevoel dat mensen nou zo dol op hem zijn.

Als er al ergens veel gestookt wordt dan is het extreem rechts. Veel mensen geloven alles uit die hoek en laten zich opstoken tot een diepe haat tegen buitenlanders.
  maandag 6 april 2026 @ 11:43:23 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220518335
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
Nee wijfen zijn gewoon labiel
Wijfen? Wat zijn dat?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 april 2026 @ 11:44:59 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220518347
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef Memeowitz het volgende:
Er worden meer mensen tegen mekaar uitgespeeld binnen de samenleving. Zwarten tegen blanken. Vrouwen tegen mannen. Homo tegen heteros. Klimaat tegen de mensheid. Het past allemaal binnen het plan van de marxisten. Alles van hen moet kapot. Alles moet tegen alles en dan gaan ze flink wrijven in oudzeer. Eenzijdig een podium geven en dan flink overdrijven. We gaan ze weer verjagen let maar op. Ze leren maar niet.
Koekoek 8)7
pi_220518393
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
Is dat zo? Ik merk en zie nergens dat er meer haat en nijd is tussen man en vrouw.
Ja, je hebt gekken zoals Andrew Tate. Ik heb alleen niet bepaald het gevoel dat mensen nou zo dol op hem zijn.

Als er al ergens veel gestookt wordt dan is het extreem rechts. Veel mensen geloven alles uit die hoek en laten zich opstoken tot een diepe haat tegen buitenlanders.
Niet de mensen die Tate volgens, maar de mensen die geshockeerd zijn door zijn filmpjes hebben hem groot gemaakt. Want dat is zijn business model, zo provocerend mogelijke filmpjes maken, want mensen die opgenaaid worden, zorgen voor engamenent, hoe meer emotie mensen hebben bij een video, hoe beter. De eerste keer dat ik van Tate hoorde, was niet door een filmpje van hem die langs kwam, maar door een nieuwsbericht over hoe schokkend het was wat die gekke Tate nu weer had geplaatst. Hij wordt in de media ook veel meer invloed toegedicht dan hij eigenlijk heeft, dat valt volgens mij echt reuze mee. Het vele aantal volgers die hij heeft zegt niet zo veel, volgens mij is hem volgen totaal losstaand van het eens zijn met zijn gedachtegoed (die hij grotendeels heeft geacteerd voor clout). De meeste mensen volgen hem gewoon voor de meme denk ik
Als jij niet allang in de vrouwenhaat sferen zat, gaan een paar van die filmpjes van Tate jou daar echt niet intrekken, ik geloof echt niet dat mensen zo beinvloedbaar zijn
pi_220518397
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wijfen? Wat zijn dat?
Vrouwmenschen
-XOXO-
  maandag 6 april 2026 @ 11:55:52 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220518416
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 11:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Vrouwmenschen
Je bedoelt 'wijven'?
Al vind ik dat een weinig charmante benaming.
pi_220518536
Mensen houden van conflict. Lekker de onderbuik laten spreken, met tranen in de ogen en kwijl om de smoel de meest ongenuanceerde shit spuien... heerlijk toch?
pi_220518663
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Ja ik heb er meerdere vrienden en kennissen ontmoet en bovendien is het bezoeken van congressen, vergaderingen en campagneactiviteiten ook een sociaal ding.
Heb je daar ook leuke vrouwen bij jouw partij? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. De vrouwen die bij jouw partij zitten, lijken mij vreselijke trutten, maar misschien vind jij ze wel leuk.
  maandag 6 april 2026 @ 12:46:08 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220518755
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Heb je daar ook leuke vrouwen bij jouw partij? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. De vrouwen die bij jouw partij zitten, lijken mij vreselijke trutten, maar misschien vind jij ze wel leuk.
Er zijn leuke vrouwen en ook trutten bij. Daarin wijkt het niet af van andere clubs.

Wel zien ze er meestal erg goed verzorgd en smaakvol uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')