Dit geeft toch vooral aan hoe ongezond jouw gedachtes zijn? Natuurlijk is het mooi als je een goede partner hebt. Hoezo 'geloof je nog steeds' dat dat zo kan zijn?quote:en indien je de goede partner treft geloof ik nog steeds dat het heel mooi kan zijn.
Waar vind je dat tegenwoordig nog? Een sociaal leven moet je mee zijn opgegroeid, anders ga je het nooit meer krijgen.quote:Op maandag 6 april 2026 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Sommige mensen zitten gewoon teveel op social media en datingapps en moeten eens een echt sociaal leven gaan zoeken.
Via je werk, familie, sportclub, cursus, spellenclub, muziekvereniging, kerk, dansles, cafe, politieke partij, buurthuis, actiegroep etc.quote:
Je noemt hier o.a. politieke partij. Nu ben jij lid van een politieke partij. Heb je daar een sociaal leven?quote:Op maandag 6 april 2026 09:06 schreef Hexagon het volgende:
Via je werk, familie, sportclub, cursus, spellenclub, muziekvereniging, kerk, dansles, cafe, politieke partij, buurthuis, actiegroep etc.
Het bestaat allemaal nog steeds buiten de zolderkamer.
Ja ik heb er meerdere vrienden en kennissen ontmoet en bovendien is het bezoeken van congressen, vergaderingen en campagneactiviteiten ook een sociaal ding.quote:Op maandag 6 april 2026 09:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je noemt hier o.a. politieke partij. Nu ben jij lid van een politieke partij. Heb je daar een sociaal leven?
Koekoekquote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef Memeowitz het volgende:
Er worden meer mensen tegen mekaar uitgespeeld binnen de samenleving. Zwarten tegen blanken. Vrouwen tegen mannen. Homo tegen heteros. Klimaat tegen de mensheid. Het past allemaal binnen het plan van de marxisten. Alles van hen moet kapot. Alles moet tegen alles en dan gaan ze flink wrijven in oudzeer. Eenzijdig een podium geven en dan flink overdrijven. We gaan ze weer verjagen let maar op. Ze leren maar niet.
Niet de mensen die Tate volgens, maar de mensen die geshockeerd zijn door zijn filmpjes hebben hem groot gemaakt. Want dat is zijn business model, zo provocerend mogelijke filmpjes maken, want mensen die opgenaaid worden, zorgen voor engamenent, hoe meer emotie mensen hebben bij een video, hoe beter. De eerste keer dat ik van Tate hoorde, was niet door een filmpje van hem die langs kwam, maar door een nieuwsbericht over hoe schokkend het was wat die gekke Tate nu weer had geplaatst. Hij wordt in de media ook veel meer invloed toegedicht dan hij eigenlijk heeft, dat valt volgens mij echt reuze mee. Het vele aantal volgers die hij heeft zegt niet zo veel, volgens mij is hem volgen totaal losstaand van het eens zijn met zijn gedachtegoed (die hij grotendeels heeft geacteerd voor clout). De meeste mensen volgen hem gewoon voor de meme denk ikquote:Op maandag 6 april 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
Is dat zo? Ik merk en zie nergens dat er meer haat en nijd is tussen man en vrouw.
Ja, je hebt gekken zoals Andrew Tate. Ik heb alleen niet bepaald het gevoel dat mensen nou zo dol op hem zijn.
Als er al ergens veel gestookt wordt dan is het extreem rechts. Veel mensen geloven alles uit die hoek en laten zich opstoken tot een diepe haat tegen buitenlanders.
Je bedoelt 'wijven'?quote:
Heb je daar ook leuke vrouwen bij jouw partij? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. De vrouwen die bij jouw partij zitten, lijken mij vreselijke trutten, maar misschien vind jij ze wel leuk.quote:Op maandag 6 april 2026 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Ja ik heb er meerdere vrienden en kennissen ontmoet en bovendien is het bezoeken van congressen, vergaderingen en campagneactiviteiten ook een sociaal ding.
Er zijn leuke vrouwen en ook trutten bij. Daarin wijkt het niet af van andere clubs.quote:Op maandag 6 april 2026 12:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je daar ook leuke vrouwen bij jouw partij? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. De vrouwen die bij jouw partij zitten, lijken mij vreselijke trutten, maar misschien vind jij ze wel leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |