Ik zou het oprecht niet weten.quote:Op zondag 5 april 2026 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Genoteerd. Maar hoe gaan we de huidige status quo dan doorbreken? Wachten op het indammen van de VS lijkt geen oplossing.
Heleboel eenlingen is best een meerderheid.quote:Op zondag 5 april 2026 22:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht niet weten.
Ik zou wel willen weten waarom dat voor Frankrijk bestemde schip eergisteren door mocht.
En namens wie Meloni allemaal op visite gaat in Arabierenland.
Want als eenlingen optreden lijkt me enorm onverstandig.
Wou dat Jetten het deed.quote:Op zondag 5 april 2026 22:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht niet weten.
Ik zou wel willen weten waarom dat voor Frankrijk bestemde schip eergisteren door mocht.
En namens wie Meloni allemaal op visite gaat in Arabierenland.
Want als eenlingen optreden lijkt me enorm onverstandig.
Als wij in staat zijn om probleemloos dikke handel te doen met mensenrechtenschenders als China... dan moeten we toch tot iets in staat zijn?
Ik wil overleg.quote:Op zondag 5 april 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heleboel eenlingen is best een meerderheid.
Het zou helemaal mooi zijn als we er zonder kleerscheuren en schone handjes van af kunnen komen.quote:Op zondag 5 april 2026 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Net wat Toby56 zegt, zowel Macron als Meloni zijn daar al mee begonnen en ook Sanchez.
Nederland zit in het comité van 40 landen.quote:
Ik geloof niet dat ze aan flauwekul doen.quote:Op zondag 5 april 2026 22:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik wil overleg.
Anders gaat iedereen gewoon Trump nadoen.
Zonder overleg aan flauwekul beginnen.
Dat wist ik niet. En is de info die ik hier zoek! Bedankt.quote:Op zondag 5 april 2026 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die gaat het volgend weekend een proberen en face.
Dat lijkt me evident maar tot die tijd hebben we de VS gewoon hard nodig. Waarom denk je dat Rutte zo loopt te slijmen bij Trump? Hij weet als geen ander dat Europa op dit moment veel te zwak is. Het slechtst denkbare scenario is dat de VS uit de NAVO stapt en Europa aan Poetin uitlevert.quote:Op zondag 5 april 2026 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Liever een poging doen om op eigen benen te staan dan als een voetveeg behandeld te worden door die mafketel.
Nee, dat was een fout woord. Excuses.quote:Op zondag 5 april 2026 22:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik gleoof niet dat ze aan flauwekul doen.
Die investeringen in defensie betalen zich pas over een jaar of 5 a 10 uit. Daar kun je nu inderdaad niet op leunenquote:Op zondag 5 april 2026 22:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident maar tot die tijd hebben we de VS gewoon hard nodig. Waarom denk je dat Rutte zo loopt te slijmen bij Trump? Hij weet als geen ander dat Europa op dit moment veel te zwak is. Het slechtst denkbare scenario is dat de VS uit de NAVO stapt en Europa aan Poetin uitlevert.
Daarmee doelt hij op het bezoek van de koning & koningin en het diner in het witte huis waar Jetten ook aanschuift. Jetten gaat niet richting het MO.quote:Op zondag 5 april 2026 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. En is de info die ik hier zoek! Bedankt.
Hoho, pin mij niet op de precieze datum, maar las 15 april samen met Max en Alex.quote:Op zondag 5 april 2026 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. En is de info die ik hier zoek! Bedankt.
Ah, formaliteiten dus. Dat is dan jammer.quote:Op zondag 5 april 2026 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daarmee doelt hij op het bezoek van de koning & koningin en het diner in het witte huis waar Jetten ook aanschuift. Jetten gaat niet richting het MO.
Lintjesknipperij.quote:Op zondag 5 april 2026 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoho, pin mij niet op de precieze datum, maar las 15 april samen met Max en Alex.
Trump gaat aan Jetten vragen: I heard you're gay, do you think I'm hot? I mean: I rule the world, so you must think I'm hot, right?quote:Op zondag 5 april 2026 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, formaliteiten dus. Dat is dan jammer.
[..]
Lintjesknipperij.
Trump heeft meer met pussies naar verluidt.quote:Op zondag 5 april 2026 22:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Trump gaat aan Jetten vragen: I heard you're gay, do you think I'm hot? I mean: I rule the world, so you must think I'm hot, right?
Hij IS een pussy, die uit Vietnam is gehouden door zijn rijke pappie die de dokter betaalde.quote:Op zondag 5 april 2026 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump heeft meer met pussies naar verluidt.
Denk om je bloeddruk ouwe reusquote:Op zondag 5 april 2026 22:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij IS een pussy, die uit Vietnam is gehouden door zijn rijke pappie die de dokter betaalde.
F*cking coward.
Klacht kon niet lopen met hielspoor..quote:Op zondag 5 april 2026 22:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij IS een pussy, die uit Vietnam is gehouden door zijn rijke pappie die de dokter betaalde.
F*cking coward.
quote:Op zondag 5 april 2026 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk ouwe reus
Oxycodonquote:
Kleine pussies.quote:Op zondag 5 april 2026 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump heeft meer met pussies naar verluidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |