quote:Op woensdag 15 april 2026 06:39 schreef Pino112 het volgende:
Streep door de eerste editie van Lyon - Torino in #43
Salby kwam niet in het stuk voor, beetje jammer.quote:Op woensdag 15 april 2026 08:31 schreef knijn1985 het volgende:
Rajovic aankoop van het jaar levert weer. @:DecoAoreste
Altijd tegen mijquote:Op woensdag 15 april 2026 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de nul dus ronde 23 lijkt me binnen
Een gratis tip voor je renners: om te kunnen winnen moet je eerst starten.quote:
Als Merlier niet had gestart dan had Dainese dat vast wel en dan ook gewonnen!quote:Op woensdag 15 april 2026 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een gratis tip voor je renners: om te kunnen winnen moet je eerst starten.
Abel is onderwegquote:Op woensdag 15 april 2026 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit zou wel het moment mogen zijn dat de echte Jannis Peter op gaat staan.
Het is allang verleden tijd.quote:
Hij mag bij mijn Arvid. Die heeft nog niks gereden sinds najaar 2025. Niet duidelijk of hij geblesseerd is geraakt.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
AyusoGOD die niet in de ardennen gaat rijden, leuk. Die kan wel in het rijtje miskopen voor dit jaar gok ik zo.
Ik noem een Kung. Een Powless.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij mag bij mijn Arvid. Die heeft nog niks gereden sinds najaar 2025. Niet duidelijk of hij geblesseerd is geraakt.
Mattia Agostinacchio begint wel vandaag aan zn jaar
Brieuc Rolland trekt zijn Vuelta vorm ook niet echt door.quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat te denken van mijn Lafay. Stukje silent-ban.
De filosoof verzaakt helaas.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:52 schreef Felagund het volgende:
Walscheid en Van Boven beiden niet gestart vandaag in Limburg, dan moet Martin het vrijdag maar doen, mijn tegenstander @:Noodgang heeft daar als het goed is ook niemand, dus het enige wat die moet doen is in de top 15 eindigen.
Die gaat niet winnen denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard vandaag tegen Del Grosso, leuk.
En Q Hermans wel tweedes, dus ik heb niets te klagen.quote:
Prades levert voor het eerstquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ramses en Charmig in de kopgroep vandaag
Riccitello heeft gedaan wat hij kon maar Pinarello lijkt te sterk.quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klootzak Lafay zal wel weer spontaan van de startlijst verdwijnen. Stukje silent ban.
Het zal van Pinarello moeten komen.
Toch blij met zijn eerste punten! Jon is in vorm dus ik reken me nog niet rijk.quote:Op zondag 19 april 2026 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig nog een wat magere sprint van Withen, dan moet het maar gebeuren in de Waalse Pijl
Vuile hond Pogi die alleen tegen mij team aan de start staat.quote:Op zondag 19 april 2026 17:45 schreef Faraday01 het volgende:
Tegen Skjelmose die AGR en WP dubbelt. Terwijl luie hond Pogi niet koerst. Kansloze ronde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |