Ik zal wat extra tijd inbouwen zodat evt correcties/fouten bij PCS ook aangepast zijn, bedankt voor de alertheidquote:Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze correctie gaat me de overwinning kosten, maar de punten voor het klassement van de 4 jours de Dunkerque kloppen niet.
Bedankt voor deze bewuste eigen goal. Fair play.quote:Op maandag 25 mei 2026 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze correctie gaat me de overwinning kosten, maar de punten voor het klassement van de 4 jours de Dunkerque kloppen niet.
Gelijk al revanche voor je zwarte zondag in de Giro?quote:
Als Pino daarmee z'n spel kan verbeteren heb ik er in de toekomst misschien ook een keer profijt van. Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 mei 2026 11:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bewuste eigen goal. Fair play.
SPOILER: 30 t/m 33Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand na speelronde 34:
Met een nieuwe leider![]()
Erg jammer dat meerdere etappewinsten, podiumplekken en drie plekken in top 10 GC niet voldoende zijn om Visafslag te verslaanquote:
Tegen de nummer 1 uit de stand?quote:Op zondag 31 mei 2026 23:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, 3x raden tegen wie Kooij z'n seizoensdebuut maakt
Bewust desinformatie delen!quote:Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik zal in de Giro-speelronde nog een aantal correcties doorvoeren, als het goed is levert dit alleen doelsaldo-verschillen op.
PCS loopt namelijk te kloten met hun uitslagentabel. Je ziet visueel in de regel van positie 6 dat het Plowright is, maar in de broncode (die ik gebruik) staat Andresen.![]()
[ afbeelding ]
Dit is bij een paar etappes zo. Leg maar uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |