Gonchar zou een tandje lichter schakelenquote:Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Pistolero het volgende:
Ik vraag me door dat verzet steeds af of PFP het nou zwaar heeft of volledig door de boter trapt.
Zou ze slimmer zijn dan Mathieu?quote:Op zondag 5 april 2026 17:12 schreef DIJK het volgende:
Kopecky gaat overnemen…. Is dat ooit gebeurd?
Net als vd poel niet t scherpste mes uit de la zullen we maar zeggenquote:
Naar de streep rijden met LOTTEquote:Op zondag 5 april 2026 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe gaat Demi vandaag de koers verliezen?
Swinkels ook.quote:Op zondag 5 april 2026 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Lieke Nooijen heeft dit jaar ook wel een stapje gezet.
Daarvoor de koers die hij weggaf?quote:Op zondag 5 april 2026 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie nu dat Pogi zijn laatste 7 eendaagse koersen heeft gewonnen.
Dat is een langere streak dan bij de meerdaagse koersenquote:Op zondag 5 april 2026 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie nu dat Pogi zijn laatste 7 eendaagse koersen heeft gewonnen.
Klopt, in Canada haperde de motor even.quote:Op zondag 5 april 2026 17:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarvoor de koers die hij weggaf?
(al won hij Quebec daarvoor ook niet)
"Hihi, ja ik voelde me heel goed hihi, misschoen wel de sterkste hihi, jammer"quote:Op zondag 5 april 2026 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benieuwd hoe Puck dadelijk vanuit 15e positie aan de Kwaremont gaat beginnen.
Maar er zijn er maar 13quote:Op zondag 5 april 2026 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benieuwd hoe Puck dadelijk vanuit 15e positie aan de Kwaremont gaat beginnen.
De Tour tegen Vingegaard de laatste? Zegt vooral veel over het lage aantal rittenkoersen dat hij rijdtquote:Op zondag 5 april 2026 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is een langere streak dan bij de meerdaagse koersen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2026 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Hihi, ja ik voelde me heel goed hihi, misschoen wel de sterkste hihi, jammer"
Chabbey ookquote:Op zondag 5 april 2026 17:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Puck is voor een slim persoon echt onvoorstelbaar dom.
Mist vooral wedstrijdinzicht.quote:Op zondag 5 april 2026 17:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Puck is voor een slim persoon echt onvoorstelbaar dom.
We moeten eigenlijk met zijn allen hopen dat het volgende zondag echte kutweer gaat wordenquote:Op zondag 5 april 2026 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is een langere streak dan bij de meerdaagse koersen [ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 5 april 2026 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Tour tegen Vingegaard de laatste? Zegt vooral veel over het lage aantal rittenkoersen dat hij rijdt
Brobbey?quote:Op zondag 5 april 2026 17:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mist vooral wedstrijdinzicht.
Soms heb je bizar domme voetballer met uitzonderlijk wedstrijdinzicht
Ben er wel van overtuigd dat wij - wielernerds - na 20/25 jaar intensief koers kijken veel meer koersinzicht hebben dan het grootste deel van het peloton, inclusief ploegleiders.quote:
Ja, want Pogi presteert altijd enorm matig in de regenquote:Op zondag 5 april 2026 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk met zijn allen hopen dat het volgende zondag echte kutweer gaat worden
de ploegleiders in de auto's zijn meestal ploegleiders die bij het mannenwielrennen niet aan de bak komen.quote:Op zondag 5 april 2026 17:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mist vooral wedstrijdinzicht.
Soms heb je bizar domme voetballer met uitzonderlijk wedstrijdinzicht
Modderig ->Veldrijders in het voordeel -> Meer kans voor Mathieu en Woutquote:Op zondag 5 april 2026 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, want Pogi presteert altijd enorm matig in de regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |