abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2026 @ 18:47:18 #276
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220594541
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gadverdamme man :D
Het is maar een ideetje. Ik neem aan dat CotS te beschaafd is om zoets te doen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220594561
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Je kunt altijd nog in de verf spugen. ;)
Hahah, er maar één die echt ongepast onaardig is. Die zegt de vreselijkste dingen tegen mensen en bloedserieus. En dat dan super luid. En nog eentje die gewoon gehoord wil worden en over iedereen heen knalt. De rest gaat er dan in mee en dan trek ik het niet meer :@

Die onaardige persoon komt gelukkig meestal te laat :Y

Maar ja... er is in de buurt niet zo snel een ander clubje. Het enige dat nog leuk is, maar niet op een tijdstip dat goed voor me is, is een koor. Alleen ik moet niet tot half tien in de avond de deur uit zijn. Dat trek ik gewoon niet helaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 april 2026 @ 19:01:57 #278
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220594618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahah, er maar één die echt ongepast onaardig is. Die zegt de vreselijkste dingen tegen mensen en bloedserieus. En dat dan super luid. En nog eentje die gewoon gehoord wil worden en over iedereen heen knalt. De rest gaat er dan in mee en dan trek ik het niet meer :@

Die onaardige persoon komt gelukkig meestal te laat :Y

Maar ja... er is in de buurt niet zo snel een ander clubje. Het enige dat nog leuk is, maar niet op een tijdstip dat goed voor me is, is een koor. Alleen ik moet niet tot half tien in de avond de deur uit zijn. Dat trek ik gewoon niet helaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vervelend natuurlijk. Jammer dat er niets aan te doen valt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 19:06:38 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220594642
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit ja. Frustrerend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220594683
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Oké, nu ga ik knetterhard zijn
De club is gehalveerd sinds die persoon. Echter is het buurtcentrum van mening dat iedereen welkom moet zijn (mee eens), dus laten ze het zo (persoonlijk vind ik dat ze aangesproken moet worden op haar gedrag).

Een ander persoon (met minder geduld dan ik) heeft haar wel eens aangesproken op d'r gedrag, maar dan gaat ze schreeuwen en schelden en houdt niet meer op. En let wel, clubje duurt drie uur. Dus men spreekt haar niet meer aan

Zelf durf ik daar niet aan te beginnen (zwak). Ik negeer haar maar... en als ze het bond maakt ga ik nog eerder weg dan gepland. Het is gewoon vervelend. Ze kan er vast niets aan doen, maar ze verpest een hele boel.

Maar goed... genoeg geroddeld. Dit is wel erg onder de gordel, maar ook wel lekker om even een toetsenbordheld te zijn ;) ik weet dat dit niet netjes van me is en dat ik dit soort dingen niet mag denken, laat staan zeggen/typen. Ik moet begripvoller zijn en minder snel op mijn teentjes getrapt.
pi_220594694
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee die is er niet
En ik vind een uurtje leuk en gezellig, maar daarna wil ik gewoon weg.
Er is gewoon één persoon die het helemaal verpest voor de rest (of iig voor mij), alleen de rest van de groep is fijn
[..]
Dank !
[..]
Dat vraag ik me ook af :Y
Karakterdingetje denk ik eerlijk gezegd
volgende keer wat ducttape meenemen voor die ene persoon O-)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 16 april 2026 @ 19:15:27 #282
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220594696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De club is gehalveerd sinds die persoon. Echter is het buurtcentrum van mening dat iedereen welkom moet zijn (mee eens), dus laten ze het zo (persoonlijk vind ik dat ze aangesproken moet worden op haar gedrag).

Een ander persoon (met minder geduld dan ik) heeft haar wel eens aangesproken op d'r gedrag, maar dan gaat ze schreeuwen en schelden en houdt niet meer op. En let wel, clubje duurt drie uur. Dus men spreekt haar niet meer aan

Zelf durf ik daar niet aan te beginnen (zwak). Ik negeer haar maar... en als ze het bond maakt ga ik nog eerder weg dan gepland. Het is gewoon vervelend. Ze kan er vast niets aan doen, maar ze verpest een hele boel.

Maar goed... genoeg geroddeld. Dit is wel erg onder de gordel, maar ook wel lekker om even een toetsenbordheld te zijn ;) ik weet dat dit niet netjes van me is en dat ik dit soort dingen niet mag denken, laat staan zeggen/typen. Ik moet begripvoller zijn en minder snel op mijn teentjes getrapt.
Wees nog harder en je hebt genoeg begrip getoond. Trek die bostrol over de tafel heen! :P
pi_220594717
quote:

[..]

je mag van alles denken hoor
en ventileren mag ook
vervelend genoeg als 1 persoon zo'n stempel drukt op een activiteit
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220595860
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
volgende keer wat ducttape meenemen voor die ene persoon O-)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wees nog harder en je hebt genoeg begrip getoond. Trek die bostrol over de tafel heen! :P
Uhm...goed idee, maar nee ;)

quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
je mag van alles denken hoor
en ventileren mag ook
vervelend genoeg als 1 persoon zo'n stempel drukt op een activiteit
Nou...ja... ik vind het niet zo tof als ik negatief ben over anderen. Alleen over haar kan ik gewoon niks leuks verzinnen... en dat vind ik gemeen van mezelf.
Al heb ik mezelf voorgenomen dat als ze weer vervelend tegen mij doet dat ik haar aan de hand van de feedbackregels aanspreek. Als ik durf

maar goed, ik zie haar pas weer over een weekje ;)
  Spellchecker donderdag 16 april 2026 @ 21:21:50 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220595881
quote:

[..]

Dan maak voor jezelf de beslissing:
- Vind jij het het waard om daar dan toch de hele drie uur te zijn? Ongeacht haar gedrag? (((want ze kan er vast niks aan doen)))
of
- Ga je eerder weg omdat je haar gedrag niet trekt?

En er dus nog minder mensen in het clubje zitten?
pi_220596024
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:21 schreef maily het volgende:

[..]
Dan maak voor jezelf de beslissing:
- Vind jij het het waard om daar dan toch de hele drie uur te zijn? Ongeacht haar gedrag? (((want ze kan er vast niks aan doen)))
of
- Ga je eerder weg omdat je haar gedrag niet trekt?

En er dus nog minder mensen in het clubje zitten?
Drie uur sociaal achter elkaar zijn trek ik sowieso slecht, vind ik eigenlijk te lang. Na anderhalf uur ben ik er wel weer klaar mee. Meeste dingen duren twee uur (behalve schilderen dan) en een halfuur voordat het klaar is wil ik eigenlijk al weg. Soms doe ik dat, soms niet. Hangt ook een beetje er vanaf hoe goed het met me gaat

Als schilderen prikkelarmer zou zijn zou ik ook na anderhalf uur weggaan, gewoon omdat ik drie uur "te" vind.

Alleen als iemand mij gaat zitten afzeiken dan wil ik gewoon weg. Punt. Ik weet wel dat ik kinderachtige dingen maak, dat ik lelijk ben en raar. En natuurlijk negeer ik haar dan, alleen ik voel dan wel frustratie. Daarom heb ik mezelf voorgenomen de volgende keer tegengas te geven... als ik durf.

maar goed... loslaten... moet me ook niet zo druk maken om die persoon
  Spellchecker donderdag 16 april 2026 @ 21:44:55 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220596056
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Drie uur sociaal achter elkaar zijn trek ik sowieso slecht, vind ik eigenlijk te lang. Na anderhalf uur ben ik er wel weer klaar mee. Meeste dingen duren twee uur (behalve schilderen dan) en een halfuur voordat het klaar is wil ik eigenlijk al weg. Soms doe ik dat, soms niet. Hangt ook een beetje er vanaf hoe goed het met me gaat

Als schilderen prikkelarmer zou zijn zou ik ook na anderhalf uur weggaan, gewoon omdat ik drie uur "te" vind.

Alleen als iemand mij gaat zitten afzeiken dan wil ik gewoon weg. Punt. Ik weet wel dat ik kinderachtige dingen maak, dat ik lelijk ben en raar. En natuurlijk negeer ik haar dan, alleen ik voel dan wel frustratie. Daarom heb ik mezelf voorgenomen de volgende keer tegengas te geven... als ik durf.

maar goed... loslaten... moet me ook niet zo druk maken om die persoon
Haal jezelf toch alsjeblieft eens NIET zo naar beneden joh!!! :*
pi_220598283
Pfffft!!!!

Net terug van de psych en even het eten bespreken (max 750kcal (maar als ik in de buurt kom raak ik in paniek), braken, kcal tellen). Dat was zooooo gênant! Ik haat praten daarover. En nu wil ze me vaker spreken :N

Frustratie! Waarom kon ik niet een paar maanden wachten met delen

Nu moet ik het ook met mijn bestie bespreken van haar, om te kijken of zij nog iets weet wat bij mijn vorige dieetfase geholpen had. Ook geen zin in... :N

Laat mij toch lekker in mijn dieetbubbel zitten... eerst afvallen en dan lossen we dit weer op...

Maar goed...ben stom geweest
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:41:05 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220598426
Je bent dus toch verstandig geweest en bent erover begonnen.

Hoe maak je jezelf nou wijs dat je best een paar maanden op 750 kcal per dag kunt leven?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_220598528
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Je bent dus toch verstandig geweest en bent erover begonnen.

Hoe maak je jezelf nou wijs dat je best een paar maanden op 750 kcal per dag kunt leven?!
Omdat ik dat vaker heb gedaan en dat ging prima
En omdat ik voldoende reserves heb
Omdat ik weet hoe mijn lijf werkt en hoe het voelt als ik te weinig eet en dat voel ik nog niet
En ik heb geen honger
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:05:08 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220598613
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Omdat ik weet hoe mijn lijf werkt en hoe het voelt als ik te weinig eet en dat voel ik nog niet
En ik heb geen honger
Je denkt dat de kilo’s die je te veel hebt je reserve zijn.

Maar zo werkt het niet. Je lichaam heeft elke dag voldoende voedingstoffen nodig, die haal je niet uit vetreserves.

Dat je geen honger voelt, wil niet zeggen dat je lichaam je de juiste signalen geeft over of je te weinig eet.

Je hebt een lange geschiedenis met eetproblemen. Je zit in een moeilijke periode van je leven. Ik denk niet dat het je gaat helpen als nu je eetstoornis weer volop gaat storen.

Maar goed. Jouw keuze. Ik ben er snel klaar mee.
pi_220598640
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je denkt dat de kilo’s die je te veel hebt je reserve zijn.

Maar zo werkt het niet. Je lichaam heeft elke dag voldoende voedingstoffen nodig, die haal je niet uit vetreserves.

Dat je geen honger voelt, wil niet zeggen dat je lichaam je de juiste signalen geeft over of je te weinig eet.

Je hebt een lange geschiedenis met eetproblemen. Je zit in een moeilijke periode van je leven. Ik denk niet dat het je gaat helpen als nu je eetstoornis weer volop gaat storen.

Maar goed. Jouw keuze. Ik ben er snel klaar mee.
Ik weet dat je gelijk hebt
Daarom heb ik het ook besproken met de psych en handelen we er actief naar. Stapje voor stapje weer naar normaal

Het was gewoon een antwoord op je vraag
En een antwoord dat niet rationeel is

Het is, terecht zoals je zegt, een lange geschiedenis en een coping die niet oke is

Sowieso is het opvangen van signalen een lastige voor me.

Dus ja ik baal ervan dat dit weer gebeurt en ik baal ervan dat ik het moest bespreken. Ik schaam me er gewoon erg voor en dan ga ik in standje weerstand. Dat betekent niet dat ik iets negeer, alleen wel even flink miepen erover

In ieder geval nu wekelijks psych ipv om de week en ik ga eraan werken

Alleen zoals ik zei: stom
En het is weglopen van rouw, dat weet ik ook. Moet gewoon even de boel weer op een rij krijgen
pi_220598798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet dat je gelijk hebt
Daarom heb ik het ook besproken met de psych en handelen we er actief naar. Stapje voor stapje weer naar normaal

Het was gewoon een antwoord op je vraag
En een antwoord dat niet rationeel is

Het is, terecht zoals je zegt, een lange geschiedenis en een coping die niet oke is

Sowieso is het opvangen van signalen een lastige voor me.

Dus ja ik baal ervan dat dit weer gebeurt en ik baal ervan dat ik het moest bespreken. Ik schaam me er gewoon erg voor en dan ga ik in standje weerstand. Dat betekent niet dat ik iets negeer, alleen wel even flink miepen erover

In ieder geval nu wekelijks psych ipv om de week en ik ga eraan werken

Alleen zoals ik zei: stom
En het is weglopen van rouw, dat weet ik ook. Moet gewoon even de boel weer op een rij krijgen
Zoals @Lienekien zei
Heel goed juist dat je het bespreekt
En ja schaamte is heel begrijpelijk, je bent sowieso een persoon die het liever allemaal precies goed doet voor iedereen.

Blijf het positief vinden dat je dingen aangeeft
Ook al vind je het enorm vervelend
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:41:35 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220598815
Goed, dat is heel duidelijk. Ben blij dat je dat helder hebt.

Sorry als ik kwam storen in je gemiep. Ik snap dat je er flink van baalt.

:*
pi_220598821
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:41 schreef Lienekien het volgende:
Goed, dat is heel duidelijk. Ben blij dat je dat helder hebt.

Sorry als ik kwam storen in je gemiep. Ik snap dat je er flink van baalt.

:*
Neem die sorry eens heel snel terug. Niet terecht, want:
A.) Ik zeurde
B.) Obsessief gedrag, zeker ongezond, is super irritant
C.) Had mezelf duidelijker moeten uiten

Dus een sorry krijg jij juist van mij O+
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:46:33 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220598836
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
A.) Ik zeurde

*;
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:33:49 #297
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220599196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En ik heb geen honger
Hmmm... klinkt niet zo heel gezond. Ik draai op zeker 3000 per dag.

Merk je dan verder niets? Krachtverlies oid?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 13:46:06 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220599252
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
A.) Ik zeurde

We hebben het beste met je voor :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220599336
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
We hebben het beste met je voor :@
Weet ik toch O+
Ben jullie ook dankbaar en ben blij dat @Lienekien me even een schop onder mijn hol gaf O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hmmm... klinkt niet zo heel gezond. Ik draai op zeker 3000 per dag.

Merk je dan verder niets? Krachtverlies oid?
Neuh eigenlijk niet

Alleen je moet daarbij weten dat ik vanaf mijn twaalfde heel problematisch ben met voeding. Dat komt en gaat
Alleen daardoor vang ik veel signalen niet meer op
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:08:42 #300
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220599352
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

Neuh eigenlijk niet

Alleen je moet daarbij weten dat ik vanaf mijn twaalfde heel problematisch ben met voeding. Dat komt en gaat
Alleen daardoor vang ik veel signalen niet meer op
Ah, het is toch meer complex dan dat wij denken of denken te weten. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')