Dan kan jij dit sowieso een stuk beter dan ik joh!quote:Op woensdag 15 april 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik teken nog zelden. Eigenlijk helemaal niet meer. Wilde ooit naar de kunstacademie, maar dat mocht niet van thuis.
Nee, ze hadden gelijk. Ik bleef te weinig talent te hebben. Dat zei een tekenleraar op de middelbare school ook.quote:
Haha, egt nie!quote:Op woensdag 15 april 2026 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kan jij dit sowieso een stuk beter dan ik joh!
Ach... vermoeiend... Het is maar zoals je het ziet. En je zei het al; zonder eet je nauwelijks. Probeer het morgen weer op te pakken en wie weet... gaat het vanzelf weer.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, omdat ik wat moeite heb met voldoende eten (jaja, klein oud probleempje) houd ik het bij in de Voedingscentrumapp. Met als doel zeker 1000kcal te eten op een dag. Sommige dagen gaat dat prima, alleen vandaag... 643 kcal en ik durf verder niet meer te eten. Morgen vast wel weer beter en gisteren was ook beter. Alleen zodra ik het bij houd wordt het eng, maar de dagen dat ik het niet bijhoud sla ik helemaal maaltijden over
En ja, ben dik, dus maakt niet uit. Alleen ik heb twee periodes gehad waarin ik amper tot niet durfde te eten en ik hoop dat gezond afvallen gaat lukken. Alleen ik geef mezelf langzaam maar zeker meer restricties (min mogelijk koolhydraten, wel aardig wat proteïne, veel groentes etc). Dus ik moet het even in de gaten houden
En ja, ik weiger erover te beginnen bij mijn hulpverleners tot een zeker gewichtsdoel.
Alleen misschien moet ik er wel wat op verzinnen, of pas als ik een bepaald doel bereikt heb.
Soms ben ik zo vermoeiend...
Deze al eens geprobeerdquote:Op woensdag 15 april 2026 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, omdat ik wat moeite heb met voldoende eten (jaja, klein oud probleempje) houd ik het bij in de Voedingscentrumapp. Met als doel zeker 1000kcal te eten op een dag. Sommige dagen gaat dat prima, alleen vandaag... 643 kcal en ik durf verder niet meer te eten. Morgen vast wel weer beter en gisteren was ook beter. Alleen zodra ik het bij houd wordt het eng, maar de dagen dat ik het niet bijhoud sla ik helemaal maaltijden over
En ja, ben dik, dus maakt niet uit. Alleen ik heb twee periodes gehad waarin ik amper tot niet durfde te eten en ik hoop dat gezond afvallen gaat lukken. Alleen ik geef mezelf langzaam maar zeker meer restricties (min mogelijk koolhydraten, wel aardig wat proteïne, veel groentes etc). Dus ik moet het even in de gaten houden
En ja, ik weiger erover te beginnen bij mijn hulpverleners tot een zeker gewichtsdoel.
Alleen misschien moet ik er wel wat op verzinnen, of pas als ik een bepaald doel bereikt heb.
Soms ben ik zo vermoeiend...
Dat weet ik ... alleen dat betekent niet dat het lukt ...quote:Op woensdag 15 april 2026 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze al eens geprobeerd
MyFitnessPal
Als je je lichaam vaak te weinig calorieen geeft, gaat je lichaam 'opslaan ' voor de dagen dat het niks krijgt.
En opslaan gebeurt in vet.
Dus te weinig eten kan juist resulteren in aankomen.
Als je zorgt dat je voldoende eet, groente fruit vlees noten etc.(gewoon gezond dus) zul je eerder afvallen
dan als je te weinig eet.
zijn er dingen die je wel makkelijk eet?quote:Op woensdag 15 april 2026 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik ... alleen dat betekent niet dat het lukt ...
Hangt van de dag af. Groentes lukken sowieso wel. Alleen tja...quote:Op woensdag 15 april 2026 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn er dingen die je wel makkelijk eet?
(gezond dan)
Ik vind nog geen 700 calorieën per dag anders wel heel weinig. Mij zou je kunnen opvegen met dat aantal en ik ben niet zo zwaar.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hangt van de dag af. Groentes lukken sowieso wel. Alleen tja...
Maakt allemaal ook niet uit hoor! Het is geen echt probleem
Ehh, volgens mij heb ik het wel eens eerder gezegd.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hangt van de dag af. Groentes lukken sowieso wel. Alleen tja...
Maakt allemaal ook niet uit hoor! Het is geen echt probleem
En toch heb je het gedaan. Heel goed!quote:Op donderdag 16 april 2026 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug uit de schilderclub en ben moe nu... Was weer erg druk
is er niet een rustigere groep?quote:Op donderdag 16 april 2026 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die drukte maakt het mijn minst favoriete club. Iedereen is zo luid daar, krijg er een error en hoofdpijn van. Gelukkig zijn de andere clubjes een stuk rustiger
Dadelijk naar mijn hobbykamer, maar eerst even wat drinken en eten
Probeer dutjes af te leren, maar dat is wel even pittig. Alleen ik vind het echt zonde van mijn tijd. Als ik bezig ben zakt de vermoeidheid meestal wel
Waarom zijn die mensen zo luid? Ze zijn er toch om te schilderen?quote:Op donderdag 16 april 2026 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die drukte maakt het mijn minst favoriete club. Iedereen is zo luid daar, krijg er een error en hoofdpijn van. Gelukkig zijn de andere clubjes een stuk rustiger
"HEE, HEB JIJ NOG KARMIJN ROOD?"quote:Op donderdag 16 april 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom zijn die mensen zo luid? Ze zijn er toch om te schilderen?
HIER! EEN KWAST IN JE OOG!quote:Op donderdag 16 april 2026 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"HEE, HEB JIJ NOG KARMIJN ROOD?"
"NEE, WEL KOTS GROEN!"
*knokpartij*quote:
Nu snap ik haar wel.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*knokpartij*
CotS: "En ik kwam hier om te schilderen"
Sorry CotS als we een beetje doordravenquote:
Daarom weer ontopic vanaf nu.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sorry CotS als we een beetje doordraven
Nee die is er nietquote:Op donderdag 16 april 2026 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
is er niet een rustigere groep?
en grote vraag
vind je het echt leuk?
goed dat je wel bent gegaan en doet wat je moet doen
die knikkers komen wel goed deze week
Dank !quote:Op donderdag 16 april 2026 11:29 schreef qltel het volgende:
[..]
En toch heb je het gedaan. Heel goed!
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 16 april 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom zijn die mensen zo luid? Ze zijn er toch om te schilderen?
Je kunt altijd nog in de verf spugen.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat vraag ik me ook af
Karakterdingetje denk ik eerlijk gezegd
Gadverdamme manquote:Op donderdag 16 april 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog in de verf spugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |