In de zomer/lente zit ik daar ook wel graag met bepaalde soort knutselsquote:Op woensdag 15 april 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker koppie thee er bij en dan lijkt het mij juist gezellig aan de keukentafel zitten met een haakwerkje.
Ik zat altijd aan de eetkamertafel te haken een hele zooi om me heen. Was altijd wel een huiselijk gevoel
Jepquote:Op woensdag 15 april 2026 09:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen CotS. Veel haakplezier. En je bent lekker bezig. Douchen gaat goed. Dat haken aan de keukentafel gaat je ook lukken en die pakketjes die ga je gewoon aanpakken. Komt helemaal goed, ik vertrouw er helemaal op.
Jepquote:
Ik heb ooit een naaikamer gehad, was het op een gegeven moment zo zat dat ik steeds die naaimachine op moest ruimen als we gingen eten. Zo kamertje met alles bij de hand was fijnquote:Op woensdag 15 april 2026 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In de zomer/lente zit ik daar ook wel graag met bepaalde soort knutsels
Al is mijn hobbykamer heilig![]()
En ja... ik heb ook mijn gezellige rommel her en der
[..]
Jeppakketjes aannemen is geen zware taak
Alleen jammer dat ik niet boven kan zitten, want dan is de bezorger weg voordat ik i=bij de bel ben
Jij ook fijne dag
[..]
Jep
Nou dat dusquote:Op woensdag 15 april 2026 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ooit een naaikamer gehad, was het op een gegeven moment zo zat dat ik steeds die naaimachine op moest ruimen als we gingen eten. Zo kamertje met alles bij de hand was fijn
Het is maar goed dat je het weet dat het nodig is, dat maakt het misschien makkelijker om je er aan te houden.quote:Op woensdag 15 april 2026 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat dus![]()
Vanavond denk ik toch weer even daar gaan zitten, kan het niet laten
Baal er ook van als ik een wachtdag heb! Alleen soms is het nodig
We hebben vandaag wel lekker weer in Groningen!quote:Op woensdag 15 april 2026 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat dus![]()
Vanavond denk ik toch weer even daar gaan zitten, kan het niet laten
Baal er ook van als ik een wachtdag heb! Alleen soms is het nodig
Sta hier nu net buiten even in de zonquote:Op woensdag 15 april 2026 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We hebben vandaag wel lekker weer in Groningen!
Ga je ook nog een eindje wandelen, als je je bestellingen binnen hebt?
Ik bekijk het vanuit binnen, maar da’s ook een mooi gezicht. Frisgroene blaadjes aan de boom, tegen die strakblauwe lucht. Gele tulpen ‘met de bek open’.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sta hier nu net buiten even in de zon
Lekker hoor
( niet in Groningen)
Het is zeker mooi weerquote:Op woensdag 15 april 2026 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We hebben vandaag wel lekker weer in Groningen!
Ga je ook nog een eindje wandelen, als je je bestellingen binnen hebt?
Geniet ervan! Zover mensen buiten de pracht en praal van Groningen kunnen genietenquote:Op woensdag 15 april 2026 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sta hier nu net buiten even in de zon
Lekker hoor
( niet in Groningen)
Ja geweldigquote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit binnen, maar da’s ook een mooi gezicht. Frisgroene blaadjes aan de boom, tegen die strakblauwe lucht. Gele tulpen ‘met de bek open’.
Zit alweer binnenquote:Op woensdag 15 april 2026 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is zeker mooi weer
Denk het wel, dat ik een wandeling ga maken ja
Even kijken of de rozentuin al bloeit
[..]
Geniet ervan! Zover mensen buiten de pracht en praal van Groningen kunnen genieten
[..]
Ja geweldig
Echte Fokster jij.quote:
Iemand moet hier werken hèquote:
Ik doe mijn bestquote:
Ik wil dat ook kunnen!quote:Op woensdag 15 april 2026 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar goed... eerst deze avond... Misschien eerst op een los blaadje de kleurtechnieken proberen (hoe kleur je regen op een raam, hoe maak je gras zo realistisch mogelijk etc. Last van de faalangst die bij een nieuwe hobby hoort en als je allerlei prachtige dingen voorbij hebt zien komen)
Ga bij CotS in de leer!quote:
Jaaaaa!quote:Op woensdag 15 april 2026 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga bij CotS in de leer!
Moet ik ook even proberen hè! Het is denk ik niet zo moeilijk. Grijs blenden van donker naar licht en dan met een witte pen (of posca) wat streepjes zettenquote:
Weet wel zeker dat jij het beter beheerst dan ik.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet ik ook even proberen hè! Het is denk ik niet zo moeilijk. Grijs blenden van donker naar licht en dan met een witte pen (of posca) wat streepjes zetten
Och... doe zulke dingen ook vaker dan jij (gok ik)quote:Op woensdag 15 april 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat jij het beter beheerst dan ik.
Dat denk ik ook. Is een kunst!quote:Op woensdag 15 april 2026 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och... doe zulke dingen ook vaker dan jij (gok ik)
Ik teken nog zelden. Eigenlijk helemaal niet meer. Wilde ooit naar de kunstacademie, maar dat mocht niet van thuis.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och... doe zulke dingen ook vaker dan jij (gok ik)
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik teken nog zelden. Eigenlijk helemaal niet meer. Wilde ooit naar de kunstacademie, maar dat mocht niet van thuis.
Ik moest een opleiding volgen met baanzekerheid.quote:
Stom.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moest een opleiding volgen met baanzekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |