Tussen 20.03 uur en 20.25 de top 6 van start.quote:Op zondag 12 april 2026 19:09 schreef pmponer het volgende:
rond half 9 de laatste flight de baan in neem ik aan?
Perfect dan kan ik mooi nog even koffie zetten, want het wordt een lange avondquote:Op zondag 12 april 2026 19:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tussen 20.03 uur en 20.25 de top 6 van start.
Ik had hem na wielrennen al lekker opgezet.. en idd, wat een mensenmassa loopt daar zeg.quote:Op zondag 12 april 2026 19:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Perfect dan kan ik mooi nog even koffie zetten, want het wordt een lange avond
Ik geef hem juist veel kans, je ziet wel vaker 1 mindere dag er tussen.quote:Op zondag 12 april 2026 19:22 schreef mitt het volgende:
Ik geef Rory na gisteren weinig kans meer, maar wie weet.
Ik denk dat Cameron Young gaat doorpakken vandaagquote:Op zondag 12 april 2026 19:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik geef hem juist veel kans, je ziet wel vaker 1 mindere dag er tussen.
Hij weet hoe het is om hem te winnen, dat stukje ervaring gaat hem er vandaag doorheen slepen.
Hopelijk geen Cantley want dan kunnen we vannacht om 3u pas slapenquote:Op zondag 12 april 2026 19:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik denk dat Cameron Young gaat doorpakken vandaag
Nou, nou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Heb heel veel respect voor Rory. Vooral dat hij met z’n lilke bakkes ‘t hartje van Caroline godin veroverde. En uiteraard voor zijn prestaties op de golfbaan. Maar dit is gewoon knudde waar hij mee bezig is.quote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef golfer het volgende:
Nou, nou, dat hoeft nou ook weer niet.
Een beetje meer respect voor deze geweldige golfer mag ook wel.
Is zo'n dood of de gladiolen speler lijkt wel. Gisteren ook, sommige waren echt fantastisch en dan weer een flinke misserquote:Op zondag 12 april 2026 22:06 schreef pmponer het volgende:
Wat een kaart van die Li. 1 par op 9 holes chaos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |