Nou, nou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Heb heel veel respect voor Rory. Vooral dat hij met z’n lilke bakkes ‘t hartje van Caroline godin veroverde. En uiteraard voor zijn prestaties op de golfbaan. Maar dit is gewoon knudde waar hij mee bezig is.quote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef golfer het volgende:
Nou, nou, dat hoeft nou ook weer niet.
Een beetje meer respect voor deze geweldige golfer mag ook wel.
Is zo'n dood of de gladiolen speler lijkt wel. Gisteren ook, sommige waren echt fantastisch en dan weer een flinke misserquote:Op zondag 12 april 2026 22:06 schreef pmponer het volgende:
Wat een kaart van die Li. 1 par op 9 holes chaos.
En daarna gewoon haar dumpen.quote:Op zondag 12 april 2026 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Vooral dat hij met z’n lilke bakkes ‘t hartje van Caroline godin veroverde.
Ja gelukkig wel eigenlijk. Het is maar goed dat Scheffler eigenlijk al best wat putts gemist heeft.quote:Op zondag 12 april 2026 22:51 schreef golfer het volgende:
Het blijft stuivertje wisselen aan de kop.
Het kan nog steeds.quote:
Ja natuurlijk, maar een bal zo "fluffen" dat is toch een andere mood dan een paar holes geleden.quote:
Nou inderdaad, viel me ook al op, ik zou dat iig niet kunnen. (net als een hoop andere zaken die we vandaag zien)quote:Op zondag 12 april 2026 23:05 schreef golfer het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden hoe Young swingt, met die korte pauze na zijn upswing.
Straks playoff met z'n zessen op -10quote:Op zondag 12 april 2026 23:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar een bal zo "fluffen" dat is toch een andere mood dan een paar holes geleden.
Nu valt opzich de bogey nog mee, maar nu wel resetten.
Dus ook werk voor de Caddy.
zo lang blijf ik niet wakker denk ikquote:Op zondag 12 april 2026 23:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Straks playoff met z'n zessen op -10![]()
Ik ben al een paar jaar fan van Li. Een heel emotionele Chinees die moest huilen bij zijn eerste overwinning op de DP worldtour en ook nog een goed gevoelquote:Op zondag 12 april 2026 23:10 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben fan geworden van Li, net hardop gelachen bij het beeld van Scottie en die *tok tegen de boom op de achtergrond
Rose heeft al 2x een play off op de masters verloren. Kans op een derde play off is nu wel minder.quote:
Ja zou toch mooi zijn als hij het jasje vandaag mee naar huis kan nemen.quote:Op zondag 12 april 2026 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Rose heeft al 2x een play off op de masters verloren. Kans op een derde play off is nu wel minder.
Ik nu wel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |