Waarom is dat? Wordt dat altijd gevarieerd per dag?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Degenen die nu spelen zijn dan ook de beste 54 spelers van de afgelopen 2 dagen. Er zijn 37 minder goede spelers afgevallen.
En de pinposities zijn vandaag iets vriendelijker. Morgen worden ze weer wat lastiger gestoken.
Jazeker, anders zou het saai worden en hoef je niet van die grote greens aan te leggenquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom is dat? Wordt dat altijd gevarieerd per dag?
Ja.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Waarom is dat? Wordt dat altijd gevarieerd per dag?
Augusta heeft eigen regels. De toeschouwers heten patrons en mogen niet schreeuwen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:09 schreef tjoptjop het volgende:
Gelukkig is dat immer vervelende "Get in dur hoooole" van het publiek uit de trend
Heerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Augusta heeft eigen regels. De toeschouwers heten patrons en mogen niet schreeuwen.
En een verbod om mobiele telefoonx mee te nemen.
Geen reclameborden op de baan.
Die laatsten wist ik, maar dat schreeuwen niet al ligt dat dan wel in lijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Augusta heeft eigen regels. De toeschouwers heten patrons en mogen niet schreeuwen.
En een verbod om mobiele telefoonx mee te nemen.
Geen reclameborden op de baan.
Als ik Reddit mag geloven is een of ander toernooi in Arizona het toppunt van dat. Wastewater Tournament oidquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heerlijk
Bij een Rydercup ofzo snap ik wat meer bezieling/aanmoediging, maar niet overal schermpjes en reclames zien is toch echt wel goed geregeld.
Geen idee ik kijk eigenlijk alleen maar Augusta en de Rydercup (soms).quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als ik Reddit mag geloven is een of ander toernooi in Arizona het toppunt van dat. Wastewater Tournament oid
En de merchandise shop zet $10 miljoen per dag omquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:21 schreef golfer het volgende:
En oh ja:
De club is in de zomer gesloten (van eind mei tot half oktober) vanwege onderhoud aan het gras.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:41 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft Rory al de fairway geraakt met de drive op een par 5?
De nieuw quantum driver kost 619 euro.quote:[b]Op zaterdag 11 april 2026 10:40 schreef tjoptjop het
Wat zijn die drivers duur geworden zeg¤500-600 zit je zo aan. Ik hou dhet nog wel even bij m'n 30(?) jaar oude Big Bertha
Dan liever wat lessen of rondes. Cobra of Wilson rond de ¤400 zijn de "goedkopere"quote:Op zondag 12 april 2026 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
De nieuw quantum driver kost 619 euro.
Bachelijk.
Ik begon ooit met een echte houten 1 van 50 gulden.
Dat hadden we toch niet zien aankomen bij de start van ronde 3quote:Op zondag 12 april 2026 01:03 schreef tjoptjop het volgende:
8 spelers binnen 4 slagen en 14 in 6 slagen![]()
![]()
Dat belooft wat morgen
Ik had ooit eens ergens gelezen dat er geen lidmaatschapfee is maar dat je aan het eind van het jaar gewoon te horen krijgt wat het gekost heeft.quote:
Tussen 20.03 uur en 20.25 de top 6 van start.quote:Op zondag 12 april 2026 19:09 schreef pmponer het volgende:
rond half 9 de laatste flight de baan in neem ik aan?
Perfect dan kan ik mooi nog even koffie zetten, want het wordt een lange avondquote:Op zondag 12 april 2026 19:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tussen 20.03 uur en 20.25 de top 6 van start.
Ik had hem na wielrennen al lekker opgezet.. en idd, wat een mensenmassa loopt daar zeg.quote:Op zondag 12 april 2026 19:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Perfect dan kan ik mooi nog even koffie zetten, want het wordt een lange avond
Ik geef hem juist veel kans, je ziet wel vaker 1 mindere dag er tussen.quote:Op zondag 12 april 2026 19:22 schreef mitt het volgende:
Ik geef Rory na gisteren weinig kans meer, maar wie weet.
Ik denk dat Cameron Young gaat doorpakken vandaagquote:Op zondag 12 april 2026 19:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik geef hem juist veel kans, je ziet wel vaker 1 mindere dag er tussen.
Hij weet hoe het is om hem te winnen, dat stukje ervaring gaat hem er vandaag doorheen slepen.
Hopelijk geen Cantley want dan kunnen we vannacht om 3u pas slapenquote:Op zondag 12 april 2026 19:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik denk dat Cameron Young gaat doorpakken vandaag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |