Ze vragen bijv. de Rutgers stichting elk jaar om commentaar. Die antwoorden nooit. Zo bang als ze zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 19:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, hoe zou dat nu komen? Bang niet, maar de voorkeur is al duidelijk door de partijdige gespreksleiders daar en dan krijg je geen heldere discussies.
Oh, vreemd, ik wist niet eens dat de Rutgers stichting links was..quote:Op zondag 5 april 2026 19:11 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ze vragen bijv. de Rutgers stichting elk jaar om commentaar. Die antwoorden nooit. Zo bang als ze zijn.
Wut.. zijn die politiek rechts dan met hun gendernonsense.quote:Op zondag 5 april 2026 19:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, vreemd, ik wist niet eens dat de Rutgers stichting links was..
Oh, wist ook niet dat gendernonsense typisch rechts was, lijkt mij eerder horen bij streng-conservatief-christelijk.quote:Op zondag 5 april 2026 19:18 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Wut.. zijn die politiek rechts dan met hun gendernonsense.
NAVO is er exclusief voor de Amerikaanse belangen. Slijmjurk Rutte geeft het zelfs ruiterlijk toe en is er blijkbaar ook nog trots op.quote:Op zondag 5 april 2026 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De SP komt nog wel het dichtste bij. Vooral lokale fracties.
Het enige heikele punt is NAVO lidmaatschap waar de partij nog voor is, maar er zijn veel SP'ers die dat van binnenuit willen aanpassen.
Tja, dan heb je weer extreem links als het communistisch ideaal. China wil je echt niet als voorbeeld hebben, over mensenrechten gesproken. Wat hier onder links wordt verstaan is sociaal-democratisch.quote:Op zondag 5 april 2026 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
NAVO is er exclusief voor de Amerikaanse belangen. Slijmjurk Rutte geeft het zelfs ruiterlijk toe en is er blijkbaar ook nog trots op.![]()
Iedereen die een beetje fatsoen in zijn/haar bol heeft, is dus radicaal anti-NAVO. En zeker linkse mensen zouden anti-NAVO moeten zijn.
De communistische partij zamelt momenteel medicijnen in voor Cuba, daar Cuba kapot gemaakt wordt door Trump. Dat is werkelijk links. Waarom hoor ik GroenLinks, de PvdA of de SP hier niet over? Hulp aan Cuba, solidariteit met de Bolivariaanse Republiek Venezuela, met Nicolas Maduro, solidariteit met de Volksrepubliek China die zovelen uit de armoede heeft gehaald, dat is werkelijk links.
Daar hoor ik niemand bij Pauw en Witteman over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |