Gezinsuitbreiding?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:19 schreef NailQueen het volgende:
Maaaaar ik heb ook net als Luctor leuk nieuws te vertellen. Maar dat vertel ik morgen!
Omdat morgen echt dè dag is. En nee, het heeft niets met Ed Sheeran te makenquote:Op donderdag 9 april 2026 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ons in spanning laten wachten?
Beterschap!quote:Op donderdag 9 april 2026 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens ziek naar huis gegaan
Beterschapquote:Op donderdag 9 april 2026 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens ziek naar huis gegaan
Nieuwe auto?quote:
Oohhh....quote:Op donderdag 9 april 2026 13:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat morgen echt dè dag is. En nee, het heeft niets met Ed Sheeran te maken
Je hebt gewoon zin in iets leuks! Coolquote:Op donderdag 9 april 2026 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo uit.
Ja, er is al genoeg ellende in de wereld, dus gewoon iets leuks voor onze aandacht.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zin in iets leuks! CoolIk ook wel.
Ik lees nu pas dat vorig jaar het laatste seizoen was uitgezonden. Die hebben het nog onnodig lang volgehouden.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik lig maar op de bank tv te kijken. Er zijn dus nog steeds herhalingen van Catfish op mtv.
Je kan vandaag nog niet weten dat je morgen de staatsloterij gaat winnen.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat morgen echt dè dag is. En nee, het heeft niets met Ed Sheeran te maken
Geen katten in de buurt?quote:Op donderdag 9 april 2026 18:15 schreef zorro28 het volgende:
Er is hier elke dag een koolmees die komt dan rond etenstijd op zijn plekje zitten en dan zit ie daar een tijdje rustig om zich heen te kijken te genieten van de zon.
Onze kat gaat niet achter vogels aan maar wel achter andere katten.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen katten in de buurt?
quote:Op donderdag 9 april 2026 18:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Onze kat gaat niet achter vogels aan maar wel achter andere katten.
Je staat er nooit zo bij stil wat die vogels allemaal doen de hele dag.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:15 schreef zorro28 het volgende:
Er is hier elke dag een koolmees die komt dan rond etenstijd op zijn plekje zitten en dan zit ie daar een tijdje rustig om zich heen te kijken te genieten van de zon.
Mischien is die wel juist even aan het bijkomen van een hele dag hard werken aan zijn nestjequote:Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je staat er nooit zo bij stil wat die vogels allemaal doen de hele dag.
Maar ze hebben het maar druk, behalve die bij jou van de zon aan het genieten is.
Phaidra's vogelhuisje #1
Wat ik uit dat topic heb begrepen is dat de mannetjes niets doen aan het nest.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mischien is die wel juist even aan het bijkomen van een hele dag hard werken aan zijn nestje
Wij hebben heerlijk gewandeld in de lunchpauzequote:Op donderdag 9 april 2026 19:08 schreef H_T het volgende:
Het was best lekker weer vandaagNou heb ik de hele dag op kantoor gezeten en er dus weinig van gemerkt, maar dat is weer een ander verhaal
Beterschapquote:Op donderdag 9 april 2026 14:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik lig maar op de bank tv te kijken. Er zijn dus nog steeds herhalingen van Catfish op mtv.
quote:Op donderdag 9 april 2026 22:48 schreef sportfreak het volgende:
thunder and lightning it's getting exciting hier.
Fietsen kan dan nog steeds als je heel ambitieus bent en ruim op tijd vertrektquote:Op donderdag 9 april 2026 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben heerlijk gewandeld in de lunchpauze
En ik ben vandaag op de fiets naar het werk gegaan! Dat kon eindelijk eens, want ik werkte vandaag op een vestiging van mijn bedrijf in mijn woonplaats. Echt jammer dat mijn afdeling hier niet permanent zit maar aan de andere kant van de provincie
De vogeleditie van 'Help mijn man is klusser' laat dus nog op zich wachtenquote:Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ik uit dat topic heb begrepen is dat de mannetjes niets doen aan het nest.
Die vogeltjes hebben al door dat ze het toch nooit goed doen, dus dan kunnen de vrouwtjes het beter zelf doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
De vogeleditie van 'Help mijn man is klusser' laat dus nog op zich wachten
Echt welquote:
Ik heb nog niks gehoord van dit jaar. Maar dat mag geen verrassing wezen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vraag voor de vrijdag: Luisteren jullie nog naar songfestivalnummers? Zo ja welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |