Ja? Bij haar is het wel opvallend?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
@:rocknijntje ontbreekt hier echt opvallend. Ooit moeten we daar wat aan gaan doen.
Kom je naar Oz?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
@:rocknijntje ontbreekt hier echt opvallend. Ooit moeten we daar wat aan gaan doen.
Extra dik paspoort is er niet meer dus zal je een 2e moeten aanvragen. Als je een goede reden hebt mag je er wel 2 tegelijk. Had ik ooit bijna nodig gehad toen ik naar Dubai wilde, maar ik was al in Israel geweest en dat mocht niet. Maar toen werd het op tijd versoepeld.quote:Op zondag 5 april 2026 13:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nu 14 pagina's in m'n paspoort vol en voor het eerst zo'n super aesthetic perfecte pagina
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het wel tot het einde vol kan houden met deze, hij verloopt halverwege 2028, dus begin 2028 tijd voor een nieuwe. Er zijn nog negen pagina's helemaal leeg en zelfs als die vol zouden zijn frotten de laatste paar landen hun stempeltjes maar ergens tussenquote:Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef Individual het volgende:
[..]
Extra dik paspoort is er niet meer dus zal je een 2e moeten aanvragen. Als je een goede reden hebt mag je er wel 2 tegelijk. Had ik ooit bijna nodig gehad toen ik naar Dubai wilde, maar ik was al in Israel geweest en dat mocht niet. Maar toen werd het op tijd versoepeld.
Dubai is nu een heet hangijzer.. vraag me af hoe groot de verlaten supercar parking nu is.
En ik dan?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor hoe lang? Ik was er vorig jaar 3 dagen, toffe stad!quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:30 schreef BennieButtfuck het volgende:
Konghong geboekt hier voor dit jaar.
Nicequote:Op zondag 5 april 2026 13:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nu 14 pagina's in m'n paspoort vol en voor het eerst zo'n super aesthetic perfecte pagina
[ afbeelding ]
Zakenpaspoort wel, maar niet meer dikke 64 pagina paspoort.quote:Op zondag 5 april 2026 16:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wat gek dat het zakenpaspoort niet meer bestaat, zie ik op de website van de overheid trouwens niets vanMaar goed, is toch niet relevant voor mij, want ik verwacht van 2028 tot en met 2038 niet zo bizar veel te reizen als ik van 2018 tot en met 2028 heb gedaan / ga doen
Acht dagen, met een uitstapje van één à twee dagen naar Guangzhou, China.quote:Op zondag 5 april 2026 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Ik was er vorig jaar 3 dagen, toffe stad!
In een mini font. Was tof, de huidige is saai.quote:Op zondag 5 april 2026 20:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Er was ook zo'n paspoort waar onze geschiedenis in stond vele jarenn geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |