Daar stem jij je koters tevreden mee?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:52 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Dat is inderdaad allemaal aardig aan de prijs. Misschien is de Valkenier iets voor je koters.
Marokko? Tja, je moet iets.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:08 schreef Halcon het volgende:
Voor mei is het Marokko geworden.
In augustus wil ik met m'n drie kinderen ergens naar toe waar ik nog niet ben geweest en in elk geval intercontinentaal. Zat zelf te denken aan de Bahama's of Cancun, iemand nog een idee?
Kinderen willen graag business class vliegen. Bahamas zie ik dat dat grapje 20k kost in totaal. Plus wat je daar dan nog uitgeeft en echt heel goedkoop zal het daar ook allemaal niet zijn.
Ik kan gerust zeggen dat ik vele duizenden euro´s misloop op dit moment. In de laatste 2-3 weken heb ik al 3 mensen gehad die de offerte en het reisplan geweldig vonden, maar hebben besloten om de reis een jaar uit te stellen ivm de situatie in het MOquote:Op maandag 20 april 2026 15:58 schreef Individual het volgende:
Wat is de impact op reizen nu met alle dingen gaande in de wereld?
Heeft iemand hier bv wereldbeker kaartjes?
Misschien moet @Fogel wat vaker langskomenquote:Op maandag 20 april 2026 16:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kan gerust zeggen dat ik vele duizenden euro´s misloop op dit moment. In de laatste 2-3 weken heb ik al 3 mensen gehad die de offerte en het reisplan geweldig vonden, maar hebben besloten om de reis een jaar uit te stellen ivm de situatie in het MOEn ik heb nog 2 grote offertes uitstaan van 2 groepen, waar ik ook bang voor ben dat ze gaan uitstellen. En helaas is het maar al te vaak dat van uitstel afstel komt, weet ik uit ervaring.
Kortom: ik merk het echt, helaas.
Een collega van me, maar hij overweegt om toch niet te gaan.quote:Op maandag 20 april 2026 15:58 schreef Individual het volgende:
Stom...quote:Op maandag 20 april 2026 16:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kan gerust zeggen dat ik vele duizenden euro´s misloop op dit moment. In de laatste 2-3 weken heb ik al 3 mensen gehad die de offerte en het reisplan geweldig vonden, maar hebben besloten om de reis een jaar uit te stellen ivm de situatie in het MOEn ik heb nog 2 grote offertes uitstaan van 2 groepen, waar ik ook bang voor ben dat ze gaan uitstellen. En helaas is het maar al te vaak dat van uitstel afstel komt, weet ik uit ervaring.
Kortom: ik merk het echt, helaas.
Winter 2027 geen Zuid-Amerika, want heb een paar dagen geleden voor de jaarlijkse wintervlucht al een trip naar Indonesie geboekt. Voorlopig alleen nog maar tickets naar Jakarta. We hebben 12 dagen de tijd aldaar. Waarschijnlijk eerst wat dingen in de stad rondhangen en dan verder naar een of andere strandlocatie. En ja, het is regenseizoen, dat boeit niet.quote:Op maandag 20 april 2026 21:54 schreef Individual het volgende:
[..]
Misschien moet @:fogel wat vaker langskomen
Daar gaan rare dingen gebeuren..quote:Op maandag 20 april 2026 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een collega van me, maar hij overweegt om toch niet te gaan.
[..]
Jakarta is te gek! In het regenseizoen met de tuktuk door de rivieren op de straat 'varen'. Batavia heeft een mooi gouveneurskantoor, maar veel daar is gekocht door de Chinezen en die laten het versloffen..quote:[..]
Winter 2027 geen Zuid-Amerika, want heb een paar dagen geleden voor de jaarlijkse wintervlucht al een trip naar Indonesie geboekt. Voorlopig alleen nog maar tickets naar Jakarta. We hebben 12 dagen de tijd aldaar. Waarschijnlijk eerst wat dingen in de stad rondhangen en dan verder naar een of andere strandlocatie. En ja, het is regenseizoen, dat boeit niet.
Eerst even een aantal andere reizen en dan pas over de details voor Indonesie na gaan denken. Tips zijn uiteraard welkom.
Dit lijkt me wel een leuke combi voor toeristen: Een durian, met wat Marmite en dan dubbelzoute drop als toetje. Ik denk dat er weinig mensen zijn die alle 3 lekker vindenquote:Op maandag 20 april 2026 22:27 schreef Individual het volgende:
Probeer ook Durian fruit; een tropische delicacy.
Wtfquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:08 schreef Halcon het volgende:
Voor mei is het Marokko geworden.
In augustus wil ik met m'n drie kinderen ergens naar toe waar ik nog niet ben geweest en in elk geval intercontinentaal. Zat zelf te denken aan de Bahama's of Cancun, iemand nog een idee?
Kinderen willen graag business class vliegen. Bahamas zie ik dat dat grapje 20k kost in totaal. Plus wat je daar dan nog uitgeeft en echt heel goedkoop zal het daar ook allemaal niet zijn.
Ik snap echt niet dat mensen naar de VS gaan momenteel. En richting Azië over het MO. Mij sowieso niet gezien momenteelquote:Op maandag 20 april 2026 15:58 schreef Individual het volgende:
Wat is er godsnaam mis met Marokko?quote:Op maandag 13 april 2026 13:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Marokko? Tja, je moet iets.
Je kinderen willen business class?
Heb je ze een beetje teveel verwend ofzo![]()
![]()
Wat is er mis met een extra ijsje ofzo
Wat bedoel je met rare dingenquote:Op maandag 20 april 2026 22:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Daar gaan rare dingen gebeuren..
[..]
Jakarta is te gek! In het regenseizoen met de tuktuk door de rivieren op de straat 'varen'. Batavia heeft een mooi gouveneurskantoor, maar veel daar is gekocht door de Chinezen en die laten het versloffen..In de Nederlandse Handelsmaatschappij zijn er op de eerste 2 verdiepingen tentoonstellingen en verder random dingen. Je komt ook heel makkelijk op het dak. In de mall van Chinatown kan je veel Engrish spulletjes kopen daar kan je ook weer babi eten. Probeer ook Durian fruit; een tropische delicacy.
Ik denk niet dat de kans op een shooting nu groter is dan anders, waarschijnlijk zullen die stadions super goed beveiligd zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Een land in chaos met veel wapenbezit tijdens een FIFAfeestje lijkt me niet prettig.
De onvrede in het land is groot en groeit. Tijdens de wedstrijden zal het wel veilig zijn idd, maar de rest.. Het is zo onberekenbaar geworden.quote:Op dinsdag 21 april 2026 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kans op een shooting nu groter is dan anders, waarschijnlijk zullen die stadions super goed beveiligd zijn.
In ieder geval geen last van stof daarquote:Op woensdag 22 april 2026 13:20 schreef Individual het volgende:
@:FOGEL
[ afbeelding ]
lekker zwemmen in Jakarta.
Kunnen ze alvast wennen aan de toekomstquote:Op woensdag 22 april 2026 13:20 schreef Individual het volgende:
@:FOGEL
[ afbeelding ]
lekker zwemmen in Jakarta.
20.000?! Staat daar niet een nul teveel?quote:Op woensdag 22 april 2026 08:08 schreef bianconeri het volgende:
Lufthansa gaat 20.000 vluchten cancellen vanwege de fuel problems.
Dat wordt de komende dagen met spanning mijn mail in de gaten houden![]()
Wow! Komt KLM met z'n 160 vluchtenquote:Op woensdag 22 april 2026 14:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
https://newsroom.lufthans(...)cross-all-six-hubs/#
Nopes.
En alsnog is het bij Lufthansa ´´maar´´ 1% van de stoelenquote:
Hopelijk valt het mee!quote:Op woensdag 22 april 2026 15:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En alsnog is het bij Lufthansa ´´maar´´ 1% van de stoelen![]()
Veel ook door het stoppen met Cityline and kleine locaties vlakbij.
Maar goed, ik heb technisch gezien 4 vluchten staan in juni geboekt onder naam van Lufthansa. Dus toch redelijke kans dat wij erdoor geraakt wroden.
Ook hier daalt de diesel prijs (bij elkaar inmiddels 50 cent gezakt, maar sinds het weekend stabiel).quote:Op woensdag 22 april 2026 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap de fuel problems niet meer. Hier in Australië dalen de benzine- en dieselprijzen razendsnel en heeft iedereen het over hoe de oorlog bijna voorbij is. Maar ondertussen kondigen airlines hier ook aan dat binnenlandse vluchten gereduceerd gaan worden. En dan lees ik hier in de SC ook weer over 20000 geannuleerde vluchten. What's going on mate
Volgen jullie het nieuws nietquote:Op woensdag 22 april 2026 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap de fuel problems niet meer. Hier in Australië dalen de benzine- en dieselprijzen razendsnel en heeft iedereen het over hoe de oorlog bijna voorbij is. Maar ondertussen kondigen airlines hier ook aan dat binnenlandse vluchten gereduceerd gaan worden. En dan lees ik hier in de SC ook weer over 20000 geannuleerde vluchten. What's going on mate
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |