Daar zat ik niet ver vanafquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat de opdracht is dat iemand een bepaalde zin moet uitspreken ofzo zonder dat het opvalt
Yep.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Heeft ze haar molboekje ook moeten inleveren?
Ja.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Heeft ze haar molboekje ook moeten inleveren?
quote:
Ik zat even niet op te lettenquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.
Dus daar komt vast nog wel een opdracht mee
Tegen het einde kunnen ze vast geld uit de pot betalen om 1 minuut in een molboekje van een afvaller te mogen bladeren.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.
Dus daar komt vast nog wel een opdracht mee
Parachute springen of zoquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:31 schreef svann het volgende:
De sprong wagen?
Komen ze nog een waterval tegen?
Veel plezier, echt een fantastische openerquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga gelijk door met De Mol Belgie. Die moet ik nog terugkijken
Nou is Zanzibar ook vast mooi, maar er is ook nog zoveel meer moois in Tanzaniaquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Prachtige beelden, qua opdrachten niet echt boeiend…
Ik hoorde dat ook en dacht meteen “quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:48 schreef DaMart het volgende:
Daan gaat Bram niet uit het oog verliezen... gooit er dus ook nog een spreekwoord tegenaan.
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen het einde kunnen ze vast geld uit de pot betalen om 1 minuut in een molboekje van een afvaller te mogen bladeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |