Zijn nu rijk, dus kunnen luxe boodschappen doen, toch?quote:Op maandag 6 april 2026 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch ..... Denk ik dat het ze wel lukt
Die ene kon niet eens haar lippen sluiten, waardoor ze nogal raar praatte! Verschrikkelijk!quote:Op maandag 6 april 2026 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een types, 4 keer opgespoten lip voor de prijs van 3?
Ze had wel gelijk. Net nog terug gekeken. Anouk stak haar hand uit om zich voor te stellen, net als de rest, maar werd genegeerd.quote:Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeessuss die treurwilg AnoekiePoekie.. die moet echt naar huis
Ze is gewend dat je na een nederlaag met je team even bespreekt wat je de volgende keer beter kunt doen. Ook een soort peptalk. Maar die twee hebben totaal geen teamspirit. En dat zit haar dwars. Snap ik best.quote:Op maandag 6 april 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
topsporter die niet tegen verliezen kan
wat een verbazing
Josh is bedachtzamer, bij Nyssa is het "Klop klop", niemand thuis.quote:Op maandag 6 april 2026 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De sjacherijn is Wit, De Leuke is Rood
Dat is het punt inderdaad, overdreven veel aandacht op domme LLDL-lijntjes.quote:
Ik heb gisteren een deel van de uitzending gezien, daarvoor een week niet kunnen kijken , geen idee hoe het verder nu zit , maar ik heb niets gemist volgens mijquote:Op dinsdag 7 april 2026 00:35 schreef Cirilico het volgende:
Holá, mennekes en deernen. Is het interessant om terug te kijken vanaf de bondjesceremonie?
Heb twee weken niet kunnen kijken en alles vóór de finale interesseert me niet.
Die slis heeft ze omdat ze haar lippen niet op elkaar kan doen. Dan kun je niet anders dan klanken maken met je onderlip tegen je boventanden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:41 schreef Chea49 het volgende:
Dat ene meisjes heeft een hele erge slis en dat is natuurlijk best wel waardeloos, dus daar wil ik niet mee gaan spotten.
Precies, aangeboren slisje is lullig, maar zelfgekozen slis-filets of slis-kebab onder je neus vraagt er gewoon om om de draak mee gestoken te worden. Als je dat ervoor over hebt om er ook nog eens zó uit te zien, is dat treurig op een heel ander level.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Die slis heeft ze omdat ze haar lippen niet op elkaar kan doen. Dan kun je niet anders dan klanken maken met je onderlip tegen je boventanden.
Zou dat serieus daar door komen? Dan meet je jezelf dus een handicap aan door opgespoten lippen? Wat verschrikkelijk, hebben die meiden geen ouders die daar iets over te zeggen hebben? Ik verbaas me hier echt over.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Die slis heeft ze omdat ze haar lippen niet op elkaar kan doen. Dan kun je niet anders dan klanken maken met je onderlip tegen je boventanden.
Je zou 'Bij ons op het Kamp' eens moeten kijken (als dat nog terug te kijken is). Best wat vrouwen in dat programma, jong en oud hebben hetzelfde onmiskenbare slisje, gemene deler is dat ze allemaal van die ploflippen hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou dat serieus daar door komen? Dan meet je jezelf dus een handicap aan door opgespoten lippen? Wat verschrikkelijk, hebben die meiden geen ouders die daar iets over te zeggen hebben? Ik verbaas me hier echt over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
En een lilleke pruik op haar hoofd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zou 'Bij ons op het Kamp' eens moeten kijken (als dat nog terug te kijken is). Best wat vrouwen in dat programma, jong en oud hebben hetzelfde onmiskenbare slisje, gemene deler is dat ze allemaal van die ploflippen hebben.
Senna had het ook toen ze net binnen was (en opnieuw toen ze er net weer uit was). Danielle Balk en Emily hadden dit ook. Niet zo extreem als dit meisje gisteren, maar ik gok dat zij vlak voor haar bezoek even snel een verse vulling heeft gehaald.
Zo nep als de netenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Zie nu net een filmpje op FB
Met daar bij de woordenIk denk dat ze eerder last heeft van een kapotte thermometer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Gewoon 2 paracetamol en elke 6 uur nog twee. Wegblijven alstublieftquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:11 schreef greysbones het volgende:
Blijft bijzonder
ik kom met 41,7 niet op de eerste hulp
HAP als ze je al binnen laten
Eerst videobellen...quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:11 schreef greysbones het volgende:
Blijft bijzonder
ik kom met 41,7 niet op de eerste hulp
HAP als ze je al binnen laten
hier moet je online een soort vragenvuur invullen waar je nooit precies kunt aangeven wat het probleem isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |