Stuur die vrouwen ook maar eens terug. Geen enkele reden waarom die niet als kanonnenvoer moeten dienen en mannen wel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:54 schreef MichaelScott het volgende:
Maar wel dienstplichtige Oekraïners onderdak bieden.
Want we wonen ook in Duitsland?quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
we waren toch zo kk modern dat man en vrouw gelijk zijn![]()
alleen als het uitkomt
De geschiedenis leert ons dat wanneer Duitsland een leger gaat opbouwen dat je maar beter mee kan doen.quote:
Mensen zonder baarmoeder.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Mannelijk privilege noemen de feministen dit.
Rechts wil juist het Westen verdedigen tegen de indringende culturen, met name uit Islamitische landen, die de Westerse cultuur en de samenlevingen hier veranderen. Het probleem is echter dat er binnen links en progressieve contreien die wens niet is, daar ziet men de deze veranderen als positief en goed.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. De MAGA base in de VS die hun kinderen nu zien opgeroepen worden om op zelfmoordmissie te gaan in Iran of de boze rechtse gutmenschen in dit topic die rechts stemmen maar niet hun vaderland willen verdedigen tegen de agressors.
Misschien hebben ze bij FvD nog wel wat lessen Russisch over.
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen dit gaan melden. Dat doe je toch niet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Die Moffen hebben helemaal niks geleerd en zijn geen spat veranderd. Een compulsief gehoorzaam volkje met een drang naar één groot Europa, jodenhaat en homohaat. Die hele Erinnerungskultur is gratuite introspectieve zelfbevrediging geweest ten bate van de Umvolkung.
Dit is dan ook meer een what if situatie. Zodra er dreiging is en er daadwerkelijk dienstplichtigen woren opgeroep, zul je zien dat er veel meer aandacht voor is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen dit gaan melden. Dat doe je toch niet.
Het is voor als je langer dan drie maanden het buitenland in bent.
Hoe willen ze controleren of je niet 2 maanden weg gaat dan?
Of toch stiekem 3 maanden en 1 dag... Foei!
PVV kiezers gaan het land verdedigenquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rechts wil juist het Westen verdedigen tegen de indringende culturen, met name uit Islamitische landen, die de Westerse cultuur en de samenlevingen hier veranderen. Het probleem is echter dat er binnen links en progressieve contreien die wens niet is, daar ziet men de deze veranderen als positief en goed.
En daarnaast: je denkt toch niet serieus dat de links en progressief stemmende medemens dit land gaat verdedigen mocht er daadwerkelijk een oorlog komen? Een aanzienlijk deel daarvan zal als eerste op het vliegtuig zitten om elders remote te gaan werken. Uiteindelijk kunnen dan degenen die zij zo verachten: de PVV of BBB-kiezers, deze klus gaan opknappen.
Dat is de natuur. Vrouwen heb je na afloop nodig om de bevolking weer te herstellen. Sowiesobos het werkelijke doel van oorlog om van de inferieure mannetjes afbreken komenquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:57 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Pure discriminatie dit. Vrouwen dus niet?
Wel gelijke rechten, geen gelijke plichten? Zo werkt het niet.
En toch moeten ze nu al eerst toestemming halen om voor langer dan drie maanden het land te verlaten?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is dan ook meer een what if situatie. Zodra er dreiging is en er daadwerkelijk dienstplichtigen woren opgeroep, zul je zien dat er veel meer aandacht voor is.
Het zou me ook niks verbazen als het in strijd is met hun grondwet of een verdrag. Nog helemaal niet zo lang geleden gingen jonge Duitsers naar West-Berlijn omdat je dan niet in dienst hoefde.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat mensen dit gaan melden. Dat doe je toch niet.
Het is voor als je langer dan drie maanden het buitenland in bent.
Hoe willen ze controleren of je niet 2 maanden weg gaat dan?
Of toch stiekem 3 maanden en 1 dag... Foei!
Sws in de EU is het vrij reizen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als het in strijd is met hun grondwet of een verdrag. Nog helemaal niet zo lang geleden gingen jonge Duitsers naar West-Berlijn omdat je dan niet in dienst hoefde.
Ach gus. Heeft je opa je dat verteld?quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De geschiedenis leert ons dat wanneer Duitsland een leger gaat opbouwen dat je maar beter mee kan doen.
Mijn opa heeft mij niks verteld, die is overleden in een concentratiekamp in WO2.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ach gus. Heeft je opa je dat verteld?
Mannen ook.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:25 schreef LXIV het volgende:
Vrouwen heb je na afloop nodig om de bevolking weer te herstellen
Die moeten je kinderen opvoeden terwijl jij in de loopgraven zit.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:08 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Mannen ook.
En ik zal onder geen enkele voorwaarde mijn nek gaan riskeren terwijl de vrouwen lekker veilig thuis blijven.
Dat kunnen mannen ook.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:11 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Die moeten je kinderen opvoeden terwijl jij in de loopgraven zit.
Nee. Mannen kunnen niet 9 maanden zwanger zijn. Helaas joh.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat kunnen mannen ook.
Dus gewoon 50/50 naar het front sturen. Vrouwen willen gelijke rechten? Prima. Dan ook gelijke plichten. En anders niet janken.
Bovendien neem ik geen kinderen, en zijn die van een ander geen argument voor mij om dan maar mijn nek te riskeren.
Don't care. Voor zo'n 'samenleving' riskeer ik mijn leven in elk geval nietquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:24 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Voor het nageslacht heb je meer aan veel vrouwen dan aan veel mannen.
Is de biologie , mijn beste.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Don't care. Voor zo'n 'samenleving' riskeer ik mijn leven in elk geval niet
Als het op deze ongelijke manier gaat? Zoals ik al zei, voor zo'n 'samenleving' riskeer ik mijn nek niet. Dus nee, dan ben ik los pleitos voor het mis gaat.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:29 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Zou je weggaan uit dit land, en er niet voor vechten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |