BRON MET FILMPJEquote:Man probeert vrouw te verkrachten op straat
In Rotterdam-Zuid heeft zich een poging tot verkrachting voorgedaan. In de vroege ochtend werd een vrouw op straat mishandeld door een onbekende man. De dader sloeg op de vlucht toen hij merkte dat het slachtoffer telefonisch contact had met iemand.
Het incident vond plaats op zondag 22 maart rond 06:00 uur op de Maliestraat. De vrouw werd daar plotseling aangevallen. De man duwde haar tegen een muur, greep haar bij de keel en sloeg haar meerdere keren in het gezicht. Daarnaast probeerde hij haar broek uit te trekken.
Tijdens de aanval wist het slachtoffer een vriendin te bellen, die kon meeluisteren met wat er gebeurde. Toen de verdachte dit ontdekte, besloot hij weg te rennen. Hij vluchtte in de richting van de West-Varkenoordseweg.
De man is zowel vóór als na de aanval vastgelegd op camerabeelden op verschillende locaties in de omgeving van de Maliestraat. De politie vraagt mensen die meer informatie hebben om zich te melden via de tiplijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Zowaar, een gezochte misdadiger waarvan de tronie niet pas na een half jaar wordt verspreid. Gegeven het feit dat deze aspirant-verkrachter nog steeds rondwandelt en dus een nieuwe poging kan wagen had het ook nog wel sneller dan twee weken gemogen trouwens.quote:Het incident vond plaats op zondag 22 maart rond 06:00 uur op de Maliestraat.
Idd, elke keer die vergelijking met NLers die ál in NL WONEN!!!!quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Prachtig weer. Ronduit het debielste argument wat er is.
Laat iedereen maar binnen, want we zijn zelf ook geen lieverdjes.![]()
![]()
![]()
Dat doen ze in het Midden Oosten beter, daar heet het dan gewoon huwelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die houden zich bezig met kinderen.
Zal niet minder geworden zijn dat aandeel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zegt niemand
[ afbeelding ]
En dit is een bericht uit 1996 , denk niet dat het er beter op geworden is
Wat boeit het nou wat de tokkies in de voetbalstadia doenquote:Op zaterdag 4 april 2026 14:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waaruit verklaar jij het feit dat er wel geklapt werd voor Lisa in voetbalstadions en niet voor Anne Faber die door serieverkrachter Michael P verkracht en vermoord werd?
Ah, toen Trouw nog een fatsoenlijke krant was en niet een door DPG kapot-gewoked tijdschrift voor PRO-leden die half religieus zijn opgevoed.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zegt niemand
[ afbeelding ]
En dit is een bericht uit 1996 , denk niet dat het er beter op geworden is
In Christelijk VS noemen ze dat ook huwelijkquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat doen ze in het Midden Oosten beter, daar heet het dan gewoon huwelijk.
Neem contact op met Trouw , je komt een beetje over als Rutger Groot Wassink , man man manquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat een raar artikel.
Het leest als een opinie artikel zonder bron vermelding of waar de meeste cijfers vandaan komen. Gaat het hier om verdachten, veroordeelden? Want als het gaat om veroordeelden dan zou het OM of de rechtbank deze cijfers moeten hebben.
Al zou je 100 filmpjes laten zien, zullen ze nog steeds twijfelen en het niet geloven.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Neem contact op met Trouw , je komt een beetje over als Rutger Groot Wassink , man man man
Ik heb het idee , dat sommige mensen (vooral aan de linkerflank) nog wel eens moeite hebben met de feiten.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:06 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Al zou je 100 filmpjes laten zien, zullen ze nog steeds twijfelen en het niet geloven.
Moet je niet aan mij vragen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waaruit verklaar jij het feit dat er wel geklapt werd voor Lisa in voetbalstadions en niet voor Anne Faber die door serieverkrachter Michael P verkracht en vermoord werd?
Het heeft meer te maken met de verhoudingen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Prachtig weer. Ronduit het debielste argument wat er is.
Laat iedereen maar binnen, want we zijn zelf ook geen lieverdjes.![]()
![]()
![]()
Er is toch ook helemaal niemand die zegt dat Nederlanders zich niet schuldig maken aan verkrachting? je komt een beetje dommig over nu door dit soort voorbeelden aan de neusharen erbij te slepen. Het punt dat men maakt is of het wel zo'n goed idee is als we hier al verkrachters genoeg hebben, er ook nog eens een hele vracht uit het buitenland bij te gooien. Want dat er een flink aantal barbaren tussen zitten is iedereen inmiddels wel duidelijk lijkt me.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nou als ik jouw dagelijkse verzuurde reacties lees denk ik dat jij je nergens zorgen over hoeft te maken.
Ik wacht trouwens nog steeds op de minuut stilte voor Anne Faber in de stadions die door serieverkrachter Michael P werd verkracht en vermoord. Of voor Natalee Holloway.
Overigens de nummer twee van de PVV, de op een na grootste partij, Dion Graus is ook niet altijd de vriendelijkste.
"In opspraak
bewerken
In december 2006 raakte Graus in opspraak vanwege aangiften uit 2003 wegens mishandeling van zijn toenmalige en destijds hoogzwangere vrouw en bedreiging van zijn toenmalige schoonvader en minnares.[1][7] Door partijleider Wilders werd Graus in de gelegenheid gesteld de beschuldigingen te weerleggen. Naar aanleiding van een door Graus aangelegd dossier verklaarde Wilders in januari 2007 het vertrouwen in Graus te behouden.[bron?] Het Openbaar Ministerie (OM) bevestigde deze aangiften, maar ging niet tot vervolging over omdat er onvoldoende aanknopingspunten waren. Alle aangiften werden geseponeerd.[8] In september 2011 meldde het televisieprogramma Brandpunt op basis van het strafdossier dat het OM had verklaard de aangiften ten onrechte geseponeerd te hebben.[9][10] In het televisieprogramma 5 jaar later rakelde Jeroen Pauw in 2014 deze aangiften weer op, waarop Graus zelf besloot aangifte te doen tegen Pauw wegens het bezoedelen van zijn naam.[11]
In januari 2019 werd bekend dat Graus door een andere ex-vrouw was beschuldigd van bedreiging en dwang tot seks met andere mannen.[12] Zij had daarvan in oktober 2018 aangifte gedaan, maar na een tegenaangifte door Graus van februari 2019, hadden zij in juni 2019 beiden besloten de aangiften te laten rusten.[13] In februari 2021 meldde NRC diverse sms'jes, appjes, en beeld- en geluidsopnamen te hebben gezien die de beschuldigingen van Joyce ondersteunen.[14][15]
In juni 2021 kwam er een fractiemedewerker van de PVV naar buiten met beschuldigingen van misbruik door Graus.[16] Partijleider Wilders zei in een reactie geen actie tegen Graus te kunnen ondernemen, omdat er geen aangifte bij de politie was gedaan.[17]
Een aangifte in 2018 van een ex-partner van Graus heeft op verzoek van de betrokkenen niet geleid tot vervolging. Eind 2020 en begin 2021 overhandigde de vrouw echter nieuwe gegevensdragers aan de Rijksrecherche, die haar aangifte zouden moeten ondersteunen. Deze leveren echter geen bewijs op voor een zedendelict dan wel mensenhandel. De zaak krijgt daarom geen verder vervolg.[18][19]"
Tenzij ze het met jongetjes doen, dan heet het bacha bazi.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat doen ze in het Midden Oosten beter, daar heet het dan gewoon huwelijk.
Hoe noem je het misbruik van kinderen in de Katholieke Kerk? Is daat uberhaupt al iemand voor opgepakt?quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tenzij ze het met jongetjes doen, dan heet het bacha bazi.
Haha trolletje. Misbruik komt net zo hard voor bij de islam, zo niet harder. Wat vind je daarvan? Zijn daar al mensen voor opgepakt?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Hoe noem je het misbruik van kinderen in de Katholieke Kerk? Is daat uberhaupt al iemand voor opgepakt?
Mijn post is ook weggehaald.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:29 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom de fuck worden mijn reacties weggehaald en mogen die van die trol Ambtenaar030 blijven staan?
Ik snap er echt geen reet van. Drogredenen van die trol mogen blijven staan en als je daar op reageert, wordt je reactie weggehaaldquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mijn post is ook weggehaald.
Maar deze reacties op mijn post staan er nog. Dus alleen mijn initiële reactie is weg.
Maar ja, hetgeen waarop ik reageerde is ook weg.
Is het nog te volgen?
Pedofilie, en ja daar zijn mensen voor opgepakt, had je zelf ook wel kunnen invullen Einstein.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Hoe noem je het misbruik van kinderen in de Katholieke Kerk? Is daat uberhaupt al iemand voor opgepakt?
Nee, ook sommige van zijn posts zijn verwijderd. ik weet dat omdat ik een quote alert had van hem die ik nergens kan terugvinden, dus ik neem aan dat hij zich een beetje op zijn Ambtenaars had uitgelaten.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:29 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom de fuck worden mijn reacties weggehaald en mogen die van die trol Ambtenaar030 blijven staan?
Ik heb ff geveegd, misschien heb ik wat gemist.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:29 schreef Saekerhett het volgende:
Gebruik je je bezem niet wat al te enthousiast? Ik plaats net een reactie op een post en die was 5 seconden later alweer weg, en ik geloof niet dat ik daar foute taal heb gebezigd.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb ff geveegd, misschien heb ik wat gemist.
Hoe noemen we dit dan?quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tenzij ze het met jongetjes doen, dan heet het bacha bazi.
Ik snap er ook niks van..Is gewoon een lopende 'discussie'.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gebruik je je bezem niet wat al te enthousiast? Ik plaats net een reactie op een post en die was 5 seconden later alweer weg, en ik geloof niet dat ik daar foute taal heb gebezigd.
Dat is waarop ik eerder reageerde, en zoals ik al zei is sekstoerisme een veel voorkomend iets en zeer zeker geen Nederlands trekje.quote:
Verkrachting is ook zeker geen migranten trekje. Tuurlijk zijn de cijfers niet goed. Alleen laten we niet doen alsof vrouwen alleen bang voor migranten hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is waarop ik eerder reageerde, en zoals ik al zei is sekstoerisme een veel voorkomend iets en zeer zeker geen Nederlands trekje.
Migranten zijn oververtegenwoordigd in verkrachtingszaken, de cijfers eerder in dit topic gepost onderbouwen dat, dus wat heeft het voor nut daar met whataboutisms op te reageren? Natuurlijk zijn er op volop Nederlanders die verkrachten, alleen vallen die in het niets bij de verkrachters uit migratiekringen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verkrachting is ook zeker geen migranten trekje. Tuurlijk zijn de cijfers niet goed. Alleen laten we niet doen alsof vrouwen alleen bang voor migranten hoeven te wezen.
Die vallen niet in het niets. Zijn in absolute getallen de meerderheid.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Migranten zijn oververtegenwoordigd in verkrachtingszaken, de cijfers eerder in dit topic gepost onderbouwen dat, dus wat heeft het voor nut daar met whataboutisms op te reageren? Natuurlijk zijn er op volop Nederlanders die verkrachten, alleen vallen die in het niets bij de verkrachters uit migratiekringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |