Ja, eens ook weer. Maar volgens mij had Kaatje het over een bestaande schoonmaker die weg mocht blijven omdat het via de gemeente goedkoper was. Dan hoef je dus geen nieuwe te zoeken of steeds een andere via de gemeente te vertellen waar de stofzuiger staat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Inkomensafhankelijk ben ik helemaal met je eens. Maar zolang dat er niet is vind ik het ook voorstelbaar dat je in zo'n traject niet de headspace hebt om een andere schoonmaker te vinden (goede zijn echt enorm dungezaaid) die geen vervanging heeft bij vakantie of ziekte etc.
Is het een eerste levensbehoefte? Nee. Zijn er mensen die het beter kunnen gebruiken? Ongetwijfeld. Is dit waar ik aan denk bij "misbruik"? Dat dan weer niet.
Wat deden de Gremlins in een trapliftquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:24 schreef Vanyel het volgende:
Mijn ouders hadden geen zin in dat circus en ruimte om die keus te maken dus laten binnenkort zelf een lift plaatsen. Voor het gemak maar een echte, volgens mij durft mijn moeder niet in een traplift (vast omdat we vroeger de gremlins 387 keer gekeken hebben).
Verschillen trouwens ook zo bizar bij jeugdzorg. Met mijn ervaring van de afgelopen jaren zou ik iedereen mijn gemeente aanraden.
Maarrrr er schijnen vrij stevige bezuinigingen aan te komen, dus misschien is dat voor de toekomst niet meer waar.
Overigens is die ongelijkheid voor ons al jaren reden om niet eens aan verhuizen te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even in een spoiler want ik word zelf onpasselijk van het bewegend gebeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |